System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Wprowadzenie
Ogólne informacje
Zgodnie z art. 24 h Ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) osobami obowiązanymi do składania oświadczeń o swoim stanie majątkowym są:
- radni,
- burmistrz,
- zastępca burmistrza,
- sekretarz i skarbnik gminy,
- kierownicy jednostek organizacyjnych gminy,
- osoby zarządzające i członkowie organu zarządzającego gminną osobą prawną oraz osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu burmistrza.
Oświadczenie majątkowe dotyczy zarówno majątku odrębnego w/w osób jak również majątku objętego małżeńską wspólnotą majątkową.
Oświadczenia majątkowe wraz z kopią swojego zeznania o wysokości osiągniętego dochodu w roku podatkowym (PIT) za rok poprzedni i jego korektą składają w dwóch egzemplarzach:
- radni - przewodniczącemu rady gminy
- burmistrz i przewodniczący rady – wojewodzie
- pozostałe osoby – burmistrzowi
Pierwsze oświadczenie majątkowe radni i burmistrz składają do 30 dni od dnia złożenia ślubowania.
Kolejne oświadczenia są przez nich składane co roku, do 30 kwietnia wg. stanu na 31 grudnia roku poprzedniego, a ostatnie na 2 miesiące przed upływem kadencji.Szczegółowe zasady i tryb składania oświadczeń majątkowych określa ustawa o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Michał Kasprzak | 23-03-2011 08:29 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 23-03-2011 | |
Ostatnia aktualizacja: | Michał Kasprzak | 23-03-2011 09:14 |