Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg na - budowa chodnika przy kościele w Bolewicach, - budowa chodnika przy ulicy Kościuszki w Pełczycach, - budowa chodnika na cmentarzu komunalnym w Pełczycach


Nasz znak:Rb-341/11/08 Pełczyce, dnia 28.05.2008r.

GMINA PEŁCZYCE

Reprezentowana przez:

BURMISTRZA PEŁCZYC

URZĄD MIEJSKI

UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73-260 Pełczyce

Tel.(095) 768 50 38 Fax (095) 768 51 18

e-mail: umig@pelczyce .pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

  • budowa chodnika przy kościele w Bolewicach

  • budowa chodnika przy ulicy Kościuszki w Pełczycach

  • budowa chodnika na cmentarzu komunalnym w Pełczycach

wraz z parkingiem przy cmentarzu.

Wspólny Słownik Zamówień ( CPV )

Kod CPV : 45233222-1

( podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

( tekst jednolity Dz.U.z 2007r. nr 223, poz. 1655 )

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stronie internetowej www.pelczyce.pl

  2. Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest : budowa nawierzchni chodnika - parkingu gm. Pełczyce.

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych przewidujących odmienny niż opisany w niniejszej specyfikacji sposób wykonania zamówienia..

  3. Termin realizacji zamówienia : w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy.

  4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22 i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu

2. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów.

3. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów.

4. Dokument stwierdzający, że osoba, która będzie kierować wykonaniem zamówienia , posiada wymagania , to jest uprawnienia budowlane z aktualnym potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,

5. Wykaz co najmniej dwóch wykonanych prac w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , wg załącznika.

6. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp,

  1. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń

i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  1. Wadium nie jest wymagane.

9.Kryterium oceny ofert będzie cena 100%.

10.Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego Pełczyce,

ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce do dnia 18.06.2008rok. do godz.10:00.

  1. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

  2. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  3. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-05-29 08:03:19 12KB 101 razy
2 skanuj0001.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-05-29 08:03:57 373,1KB 67 razy
3 skanuj0002.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-05-29 08:04:49 1020,1KB 62 razy
4 skanuj0003.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-05-29 08:05:17 402,9KB 68 razy
5 skanuj0004.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-05-29 08:06:04 868,9KB 66 razy
6 skanuj0005.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-05-29 08:07:33 475,5KB 66 razy
7 skanuj0006.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-05-29 08:10:21 1,0MB 56 razy
8 skanuj0007.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-05-29 08:11:31 405,1KB 51 razy
9 skanuj0008.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-05-29 08:15:05 804,1KB 51 razy
10 skanuj0017.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-05-29 08:16:02 1,1MB 60 razy
11 skanuj0018.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-05-29 08:17:25 1,2MB 54 razy
12 skanuj0019.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-05-29 08:19:44 3,7MB 58 razy
Wynik postępowania
1 ogA_.o_wyniku.doc 2008-06-20 06:45:47 37,5KB
2 zmiana_wyniku.doc 2008-07-14 16:06:45 23KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 29-05-2008 08:03
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 29-05-2008
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 14-07-2008 16:06