System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej - rozbudowa i przebudowa świetlicy w Jagowie
Nasz znak: 5/2012 Pełczyce, dnia 03.04.2012 roku
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
-
Zamawiający:
Miejsko - Gminny
Ośrodek Kultury w Pełczycach
reprezentowany przez:
Dyrektor Miejsko - Gminnego
Ośrodka Kultury w Pełczycach
ul. Starogrodzka 12
73 - 260 PEŁCZYCE
REGON 000803207
NIP- 594-11-29-094
tel. 95 768 5075, fax 95 768 5075
e-mail: mgok.pelczyce@wp.pl
-
Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn.:
„Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej
- rozbudowa i przebudowa świetlicy w Jagowie”
-
Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej na terenie działki nr 32 i 131/4 położonej w miejscowości Jagów gmina Pełczyce.
W ramach zadania inwestycyjnego planuje się:
- wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie ciągów komunikacyjnych w tym dojścia dla niepełnosprawnych,
- wykonanie remontu kapitalnego dachu,
- wymianę stolarki i pomalowanie pomieszczeń,
- wykonanie nowej elewacji włącznie z daszkami nad wejściami.
Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje załączony przedmiar robót oraz projekt zagospodarowania trenu.
Powyższe zamówienie jest współfinansowane w ramach działania 313, 322, 323 „Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś 3 „Jakość życia na obszarach wiejskich i zróżnicowanie gospodarki wiejskiej.”
Zaleca się, aby wykonawca dokonał (na własny koszt) wizji lokalnej przewidzianego terenu robót, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
-
Kody CPV:
45 00 00 00 7- roboty budowlane
45 45 30 00 7 - roboty remontowe i renowacyjne
-
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BIP na stronie internetowej www.pelczyce.pl, w Biuletynie UZP pod nr 104808 oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego i tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Pełczycach.
-
Termin zakończenia robót (wymagany) - 30 sierpnia 2013 roku.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
-
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest dostępna na stronie internetowej www.pelczyce.pl oraz w Urzędzie Miejskim w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, pok. nr 11.
-
Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest Pani Magdalena Gryczyńska, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, pok. nr 11, tel 95 768 5038, fax 95 768 5118, e-mail: m.gryczynska@pelczyce.pl
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości
4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
-
Kryterium oceny ofert:
cena - 100 %
-
Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, do dnia 24.04.2012 roku, do godz. 12:00.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.04.2012 roku o godz. 12:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Pełczycach, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2.
-
Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.
-
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o wartości do 50 % wartości zamówienia.
Dyrektor Miejsko - Gminnego
Ośrodka Kultury w Pełczycach
Julita Kołda
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie.doc | 2012-04-03 15:58:05 | 34KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-03 15:58:05 | 83KB | 43 razy |
2 | zaA_aczniki_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-03 15:58:21 | 12KB | 30 razy |
3 | projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-03 15:58:32 | 93KB | 25 razy |
4 | projekt_zagospodarowania_terenu-_przylacze_wod.-kan.rar Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-03 16:06:35 | 11,6MB | 31 razy |
5 | przedmiar.rar Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-03 16:06:35 | 5,3MB | 41 razy |
6 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-05 19:29:44 | 83KB | 36 razy |
7 | projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-05 19:30:13 | 93KB | 29 razy |
8 | zaA_aczniki_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-05 19:53:30 | 12KB | 42 razy |
9 | projekt_zagospodarowania_terenu-_przylacze_wod.-kan.rar Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-05 19:53:40 | 11,6MB | 23 razy |
10 | przedmiar.rar Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-05 19:53:40 | 5,3MB | 34 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | wynik4.pdf | 2012-06-06 13:40:54 | 30,6KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 03-04-2012 15:58 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 03-04-2012 | |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 17-05-2013 09:41 |