System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przetarg na zakup i dostawę zamiatarki samojezdnej
Nasz znak:Rb-341/2/08 Pełczyce, dnia 17.01.2008r.
GMINA PEŁCZYCE
Reprezentowana przez:
BURMISTRZA MIASTA I GMINY PEŁCZYCE
UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2
73-260 Pełczyce
Tel.(095) 768 50 38 Fax (095) 768 51 18
e-mail: umig@pelczyce .pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA
„ zakup i dostawę zamiatarki samojezdnej „
Kod CPV : 29811110-1
( podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( tekst jednolity Dz.U.z 2006r. nr 164, poz. 1163, Dz.U. z dnia 2007r. Nr 82, poz. 560 )
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stronie internetowej www.pelczyce.pl
-
Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest - zakup i dostawa zamiatarki samojezdnej .
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
-
Termin realizacji zamówienia : do dnia 08.02.2008 rok.
-
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22
i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz
w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik do specyfikacji,
w przypadku złożenia oferty wspólnej przez grupę podmiotów należy przedłożyć:
ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
-
kserokopie dokumentów w pełni opisujące i przedstawiające oferowany pojazd wraz ze
zdjęciami, z danymi technicznymi itp. - załącznik do specyfikacji.
-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o
zamówieniu publicznym zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, stanowiący załącznik do
niniejszej specyfikacji.
-
Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń
i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.
-
Wadium nie jest wymagane.
-
Kryterium oceny ofert będzie cena 100%.
10. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Pełczyce,
ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce do dnia 25.01.2008r. do godz.10:00.
-
Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
-
Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.
-
W przypadku zawnioskowania o otrzymanie specyfikacji na piśmie opłata wynosi 30 zł.
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-01-18 08:23:52 | 104,5KB | 75 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | og_.o_wyniku.doc | 2008-01-25 19:43:08 | 26,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 18-01-2008 08:23 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 18-01-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 25-01-2008 19:43 |