Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg na przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Pełczyce.


Nasz znak:Rb-341/6/07 Pełczyce, dnia 31.07.2007r.

GMINA PEŁCZYCE

Reprezentowana przez:

BURMISTRZA MIASTA I GMINY PEŁCZYCE

UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73-260 Pełczyce

Tel.(095) 768 50 38 Fax (095) 768 51 18

e-mail: umig@pelczyce .pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Pełczyce. CPV 60.11.31.00

( podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

( tekst jednolity Dz.U.z 2006r. nr 164, poz. 1163, Dz.U. z dnia 2007r. Nr 82, poz. 560 )

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stronie internetowej www.pelczyce.pl

  2. Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest: przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Pełczyce.

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  3. Termin realizacji zamówienia obejmuje rok szkolny 2007/2008, 2008/2009, 2009/20010 i

w każdym roku obejmować będzie czas:

  • 3.09.2007r. - 20.06.2008r.,

  • 1.09.2008r. - 19.06.2009r.,

  • 1.09.2009r. - 18.06.2010r.

  1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22

i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz

w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie

do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają

wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej

wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania

ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie, ww.

dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz

właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia

Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z

opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i

społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane zwolnienie,

odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w

całości wykonania decyzji właściwego organu - z data nie wcześniejszą

niż 3 miesiące.

- oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania
o zamówienie publiczne art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

z dnia 29 stycznia 2004 r.

  • oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 pkt.1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

  • odpowiednia licencja na wykonywanie transportu drogowego,

  • kserokopia dowodów ubezpieczenia pojazdów, którymi będzie realizowane zamówienie,

  • kserokopia prawa jazdy kierowcy, który będzie realizował zamówienie.

  • Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia,

  • Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument poświadczający zawarcie ubezpieczenia od prowadzenia działalności gospodarczej .

  1. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń

i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  1. Wadium nie jest wymagane.

  2. Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, wybrana zostanie oferta z najniższą stawką za 1 km.

  3. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Pełczyce,

ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce do dnia 09.08.2007r. do godz.10:00.

  1. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

  2. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  3. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

  4. W przypadku zawnioskowania o otrzymanie specyfikacji na piśmie opłata wynosi 30 zł.

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SPECYFIKA.doc Po terminie otwarcia ofert 2007-08-01 00:59:24 1,2MB 95 razy
2 oferta.doc Po terminie otwarcia ofert 2007-08-01 01:00:50 24,5KB 74 razy
3 O_WIADCZENIE_oferenta.doc Po terminie otwarcia ofert 2007-08-01 01:01:47 24KB 72 razy
4 sprzet_.doc Po terminie otwarcia ofert 2007-08-01 01:02:32 21KB 73 razy
5 umowa.doc Po terminie otwarcia ofert 2007-08-01 01:03:20 36KB 82 razy
Wynik postępowania
1 og_.o_wyniku.doc 2007-08-20 17:31:57 30KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 01-08-2007 00:59
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-08-2007
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 20-08-2007 17:31