Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Pełczyce

Pełczyce, dnia 16.07.2010 r.
Nasz znak: RIP – 341/11/2010 


GMINA PEŁCZYCE
Reprezentowana przez
BURMISTRZA PEŁCZYC
UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2
73 – 260 PEŁCZYCE

TEL. /95/ 768 5038
FAX /95/ 768 5118
e-mail: umig@pelczyce.pl


OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:


„Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Pełczyce”

CPV – 60 13 00 00-8


(podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)


1.    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stornie internetowej www.pelczyce.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
2.    Przedmiotem zamówienia jest:
Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Pełczyce.
3.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5.    Termin realizacji zamówienia obejmuje rok szkolny: 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013 i w każdym roku obejmować będzie czas:
•    01.09.2010 – 24.06.2011
•    01.09.2011 – 22.06.2012
•    03.09.2012 – 21.06.2013
6.    Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22 i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
•    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie, w/w dokument musi być założony przez każdego wykonawcę.
•    Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składak na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu – z data nie wcześniejsza niż 3 miesiące.
•    Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  z dnia 29 stycznia 2004 r.
•    Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
•    Odpowiednia licencja na wykonywanie transportu drogowego,
•    Kserokopia dowodów ubezpieczenia pojazdów, za pomocą których będzie realizowane zamówienie,
•    Kserokopia prawa jazdy kierowcy, który będzie realizował zamówienie.
•    Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia.
•    Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument poświadczający zawarcie ubezpieczenia od prowadzenia działalności gospodarczej.
7.    Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.
8.    Wadium nie jest wymagane.
9.    Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena, za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wybrana zostanie oferta z najniższą stawką za 1 km.
10.    Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 – 260 Pełczyce do dnia 02.08.2010 r. do godz. 10:00.
11.    Termin związania z ofertą wynosi 30 dni liczonych od dnia składania ofert.
12.    Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza zastosować dynamicznego systemu zakupów.
13.    Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogloszenie.doc 2010-07-16 13:27:31 34,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 OFERTA.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-07-16 13:27:31 22,5KB 103 razy
2 OsWIEDCZENIE_OFERENTA.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-07-16 13:27:42 22,5KB 103 razy
3 PROJEKT_UMOWY_NR_RIP.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-07-16 13:27:53 36KB 107 razy
4 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-07-16 13:28:10 48KB 122 razy
5 Wykaz_sprzetu_przewidzianego_do_realizacji_zamowienia.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-07-16 13:28:19 21KB 106 razy
6 zaA_A_cznik_graficzny.jpg Po terminie otwarcia ofert 2010-07-16 13:28:34 200,3KB 101 razy
Wynik postępowania
1 OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANIA.doc 2010-08-04 12:38:00 31KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Michał Kasprzak 16-07-2010 13:27
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 16-07-2010
Ostatnia aktualizacja: Michał Kasprzak 04-08-2010 12:38