System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji: koordynatora projektu, zastępcy koordynatora projektu oraz specjalisty ds. obsługi finansowej projektu pn.:" Ja też potrafię" Działanie 9.1.2 w ramach Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
RIP- 341/13/2010 Pełczyce, dnia 13.07.2010 r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
-
Zamawiający:
GMINA PEŁCZYCE
reprezentowana przez:
BURMISTRZA PEŁCZYC
UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2
73 - 260 PEŁCZYCE
TEL 095 768 5038, FAX 095 768 5118
e-mail: umig@pelczyce.pl
-
Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn.:
„ Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji: koordynatora projektu, zastępcy koordynatora projektu oraz specjalisty ds. obsługi finansowej projektu pn.: „Ja też potrafię” Działanie 9.1.2 w ramach Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”
Przedmiotem zamówienia jest:
Część A - pełnienie funkcji koordynatora projektu (1 osoba),
Część B - pełnienie funkcji zastępcy koordynatora projektu (2 osoby),
Część C - pełnienie funkcji specjalisty ds. obsługi finansowej projektu (1 osoba),
Przewidywany termin wykonywania usługi w części A, B i C - od 01.08.2010 do 31.12.2011 roku.
-
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na część A, B i C.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
-
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
-
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest dostępna na stornie internetowej Zamawiającego: www.pelczyce.pl
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami w imieniu zamawiającego są:
-
sprawy merytoryczne - Burmistrz Pełczyc - Pan Mirosław Kluk, tel. 95 768 5038, fax 95 768 5118, e-mail: umig@pelczyce.pl
-
sprawy formalne - Pani Magdalena Gryczyńska, tel. 95 768 5048, fax 95 768 5118, e-mail: m.gryczynska@pelczyce.pl
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.
-
Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień Publicznych - Kod CPV
75 11 21 00-5 - usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu
79 21 10 00-6 - usługi księgowe
-
Kryterium oceny ofert:
-
doświadczenie i wykształcenie zawodowe - 50 %
-
cena - 50 %
-
Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 - 260 Pełczyce, do dnia 20.07.2010 roku, do godz. 10:00.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.07.2010 roku o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 - 260 Pełczyce.
-
Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.pelczyce.pl
Burmistrz Pełczyc
Mirosław Kluk
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-13 09:15:01 | 136,5KB | 153 razy |
2 | ZaA_A_cznik_nr_1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-13 09:15:19 | 32KB | 127 razy |
3 | ZaA_A_cznik_nr_2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-13 09:15:31 | 22KB | 128 razy |
4 | ZaA_A_cznik_nr_3.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-13 09:15:44 | 29KB | 130 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANIA.doc | 2010-07-29 12:10:22 | 38KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 13-07-2010 09:14 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Krzyśko | 13-07-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Michał Kasprzak | 29-07-2010 12:10 |