System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Budowa zespołu ogólnodostępnych boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko ORLIK 2012 w m. Jarosławsko.
1. Zamawiający:
2. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn.:
„ Budowa zespołu ogólnodostępnych boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko ORLIK – 2012 w m. Jarosławsko.”
3. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m)
- podbudowa przepuszczalna
- nawierzchnia do piłki nożnej – sztuczna trawa
Nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
Wariant I* wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport)
1.Typ włókna: monofil
2.Skład chemiczny włókna; polietylen
3.Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4.Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2
- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu
od płyty boiska
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3
do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
- wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach – 2 sztuki
- siatki do bramek – 2 sztuki
3.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach:
19,1m x 32,1m* o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m)
- podbudowa
II sposób* - podbudowa nieprzepuszczalna z drenażem liniowym
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ).
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik
nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
- nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
technologia układania nawierzchni:
II sposób*: Technologia typu NATRYSK – na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm.
- wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy – 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm – 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości – 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach – 2 sztuki
- wyposażenie do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe,
wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) – 2 sztuki
- siatka do siatkówki – 1 sztuka
- wyposażenie do piłki ręcznej
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach – 2 sztuki
- siatki do bramek – 2 sztuki
3.3. Ogrodzenie terenu
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
3.4. Oświetlenie terenu
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).
3.5. Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) – kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ).
3.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego
Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie
z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik
nr 2 do SIWZ)
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.6 stanowią załączniki:
Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót
Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.6:
· na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
· na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy – 60 miesięcy
3.7 Budowa budynku sanitarno-szatniowego
Szczegółowy opis dla budynku sanitarno-szatniowego stanowią załączniki:
Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Termin zakończenia robót ( wymagany) – przedmiot zamówienia należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie 3 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji inwestycji.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
4. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest dostępna na stornie internetowej Zamawiającego: www.pelczyce.pl
Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest Pani Magdalena Gryczyńska, Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 – 260 Pełczyce, pok. nr 11, tel. 095 768 5048, fax 095 768 5118.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
5. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 26 500,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy pięćset złotych 00/100)
6. Nomenklatura – Wspólny Słownik Zamówień Publicznych –
Kod CPV – 45 21 22 21-1
7. Kryterium oceny ofert:
cena – 100 %
8. Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 – 260 Pełczyce, do dnia 22.04.2010 roku, do godz. 10:00.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.04.2010 roku o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 – 260 Pełczyce.
10. Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
12. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.
13. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie-1.doc | 2010-04-01 14:05:46 | 54,5KB | |
2 | zmiana_tresci_og-oszenia.doc | 2010-04-13 11:46:53 | 50,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | typowa_siwz_orlik_edycja_2010.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-04-01 14:05:46 | 317,5KB | 286 razy |
2 | Projekt_budowlany.rar Po terminie otwarcia ofert | 2010-04-01 14:17:06 | 4,0MB | 318 razy |
3 | Projekt_instalacji_elektrycznych.rar Po terminie otwarcia ofert | 2010-04-01 14:18:51 | 2,3MB | 279 razy |
4 | Projekt_zagospodarowania_terenu.rar Po terminie otwarcia ofert | 2010-04-01 14:22:16 | 4,5MB | 276 razy |
5 | Charakterystyka_Zadania_Inwestycyjnego.rar Po terminie otwarcia ofert | 2010-04-09 09:33:52 | 1,1MB | 244 razy |
6 | przedmiar_elektryczny.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-04-09 09:34:10 | 62,0KB | 235 razy |
7 | Przedmiar_robot.rar Po terminie otwarcia ofert | 2010-04-09 09:36:16 | 2,8MB | 281 razy |
8 | ZMIANA_typowa_siwz_orlik_edycja_2010.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-04-13 11:47:31 | 317,5KB | 237 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | wyjasnienie_tresci_SWIZ_1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-04-13 11:50:17 | 25KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | OGLOSZENIE_O_WYNIKU_POSTEPOWANIA.doc | 2010-05-18 10:20:11 | 38KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Michał Kasprzak | 01-04-2010 14:05 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Michał Kasprzak | 01-04-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Michał Kasprzak | 18-05-2010 10:20 |