System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przetarg na Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego z linii Europejskiego Banku Inwestycyjego na finansowanie zadania inwestycyjnego - Budowa Miejsko - Gminnego Przedszkola w Pełczycach - w kwocie 2 150 000,00 zł
Nasz znak: RIP - 341/13/2009 Pełczyce, dnia 25.08.2009 r.
GMINA PEŁCZYCE
UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2
73 - 260 PEŁCZYCE
WOJ.: ZACHODNIOPOMORSKIE
TEL. /095/ 768 5038
FAX /095/ 768 5118
REGON - 000530554
NIP - 594-10-00-893
e-mail - umig@pelczyce.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA
UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO Z LINII EUROPEJSKIEGO BANKU INWESTYCYJNEGO NA FINANSOWANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO „ Budowa Miejsko - Gminnego Przedszkola w Pełczycach” w kwocie do 2 150 000,00 zł
Wspólny Słownik Zamówień:
Kod CPV: 66113000-5
(podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z póź. zm.)
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w BIP na stronie internetowej www.pelczyce.pl.
Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest: UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO Z LINII EUROPEJSKIEGO BANKU INWESTYCYJNEGO NA FINANSOWANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO „ Budowa Miejsko - Gminnego Przedszkola w Pełczycach” w kwocie do 2 150 000,00 zł. Wymagany termin wykonania usługi: do 01.06.2010 roku
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych przewidujących odmienny nieopisany w niniejszej specyfikacji sposób wykonania zamówienia.
-
Termin realizacji zamówienia: do 01.02.2010 od dnia podpisania umowy.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
Posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania u dzielenie zamówienia.
-
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
-
Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.
-
Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie z postępowania.
-
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
-
oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do SIWZ,
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
-
Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
-
Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
-
Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
-
Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie - spełnia, nie spełnia.
-
Kryterium oceny będzie - cena 100 %
-
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 - 260 Pełczyce, pokój nr 7 do dnia 10 września 2009 r. do godz. 10:00.
-
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.
-
Zamawiający nie przewiduje zawierać umowy ramowej, nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze Wykonawcy.
-
Przewiduje się zamówienia uzupełniające.
Mirosław Kluk
/Burmistrz Pełczyc/
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ_przedszkole.rtf Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-25 18:44:05 | 116,6KB | 42 razy |
2 | uchwaA_a_-_przedszkole.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-25 18:44:28 | 65,7KB | 11 razy |
3 | opinia_RIO_-_przedszkole_str._1.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-25 18:44:47 | 111,6KB | 10 razy |
4 | opinia_RIO_-_przedszkole_str._2.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-25 18:45:07 | 139,7KB | 12 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | wyjaA_nienie_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-01 09:26:36 | 24KB | |
2 | zmiana_ogA_oszenia.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-06 20:57:04 | 22KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | uniewaA_nienie.doc | 2009-09-21 14:35:10 | 25KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 25-08-2009 18:44 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 25-08-2009 | |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 21-09-2009 14:35 |