Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg na Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego z linii Europejskiego Banku Inwestycyjego na finansowanie zadania inwestycyjnego - Budowa Miejsko - Gminnego Przedszkola w Pełczycach - w kwocie 2 150 000,00 zł


Nasz znak: RIP - 341/13/2009 Pełczyce, dnia 25.08.2009 r.

GMINA PEŁCZYCE

UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73 - 260 PEŁCZYCE

WOJ.: ZACHODNIOPOMORSKIE

TEL. /095/ 768 5038

FAX /095/ 768 5118

REGON - 000530554

NIP - 594-10-00-893

e-mail - umig@pelczyce.pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO Z LINII EUROPEJSKIEGO BANKU INWESTYCYJNEGO NA FINANSOWANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO „ Budowa Miejsko - Gminnego Przedszkola w Pełczycach” w kwocie do 2 150 000,00 zł

Wspólny Słownik Zamówień:

Kod CPV: 66113000-5

(podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z póź. zm.)

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w BIP na stronie internetowej www.pelczyce.pl.

Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest: UDZIELENIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU BANKOWEGO Z LINII EUROPEJSKIEGO BANKU INWESTYCYJNEGO NA FINANSOWANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO „ Budowa Miejsko - Gminnego Przedszkola w Pełczycach” w kwocie do 2 150 000,00 zł. Wymagany termin wykonania usługi: do 01.06.2010 roku

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych przewidujących odmienny nieopisany w niniejszej specyfikacji sposób wykonania zamówienia.

  3. Termin realizacji zamówienia: do 01.02.2010 od dnia podpisania umowy.

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  2. Posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania u dzielenie zamówienia.

  1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

  1. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.

  2. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie z postępowania.

  1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do SIWZ,

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

  1. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

  1. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

  1. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

  1. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie - spełnia, nie spełnia.

  2. Kryterium oceny będzie - cena 100 %

  3. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 - 260 Pełczyce, pokój nr 7 do dnia 10 września 2009 r. do godz. 10:00.

  4. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.

  5. Zamawiający nie przewiduje zawierać umowy ramowej, nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

  6. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze Wykonawcy.

  7. Przewiduje się zamówienia uzupełniające.

Mirosław Kluk

/Burmistrz Pełczyc/

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_przedszkole.rtf Po terminie otwarcia ofert 2009-08-25 18:44:05 116,6KB 42 razy
2 uchwaA_a_-_przedszkole.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-08-25 18:44:28 65,7KB 11 razy
3 opinia_RIO_-_przedszkole_str._1.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-08-25 18:44:47 111,6KB 10 razy
4 opinia_RIO_-_przedszkole_str._2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-08-25 18:45:07 139,7KB 12 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 wyjaA_nienie_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-09-01 09:26:36 24KB
2 zmiana_ogA_oszenia.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-09-06 20:57:04 22KB
Wynik postępowania
1 uniewaA_nienie.doc 2009-09-21 14:35:10 25KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 25-08-2009 18:44
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 25-08-2009
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 21-09-2009 14:35