System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przetarg na zagospodarowanie terenu zespołu urządzeń sportowych przy Zespole Szkół w Pełczycach, ul. Kościelna
Nasz znak:RIP-341/16./08 Pełczyce, dnia 04.03.2009.r.
OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym
-
INFORMACJE OGÓLNE
-
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Zamawiającego: Gmina Pełczyce
REGON: 210966964.
NIP: 594-15-32-878.
Adres: ul. Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2,
woj.: zachodniopomorskie
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:15 - 15:00
wtorek 7:15 - 16:00
-
ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Strona internetowa: www. pelczyce.pl
-
RODZAJ ZAMAWIAJACEGO - administracja samorządowa
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na zadanie: budowa Zespołu Urządzeń Sportowych i Rekreacyjnych, wraz z zagospodarowaniem terenu, położonych w Pełczycach przy ul. Kościelnej, na działkach nr 143/10, 143/11, 430/25. ” prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058.), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.
-
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
-
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
-
zagospodarowanie terenu zespołu urządzeń sportowych przy Zespole Szkół w Pełczycach, ul. Kościelna, działki nr 143/10, 143/11, 430/25
-
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
3.3. Zakres inwestycji obejmuje:
-
boiska sportowe do: piłki ręcznej, siatkówki, koszykówki, tenisa ziemnego ( 2 korty),
-
bieżnię okólna 250m, w tym bieżnię prostą 100m,
-
skocznię w dal z trójskokiem i skocznię wzwyż,
-
rzutnię kulą,
-
przyszkolny plac rekreacyjny,
-
remont i rozbudowa istniejącej widowni,
-
plac z urządzeniami zabawowymi dla dzieci przedszkolnych,
-
pochylnia dla niepełnosprawnych przy przedszkolu,
-
parking, w tym stanowisko dla autokaru,
-
ogrodzenie- demontaż istniejącego i budowa nowych odcinków z bramkami
-
kanalizacja deszczowa, drenaż i regulacja rowu,
-
oświetlenie terenu - wg części elektrycznej,
-
miasteczko ruchu drogowego - wg rozwiązań cz. Drogowej,
-
zieleń ozdobna.
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi
36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
-
INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.
-
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia realizowany w pożądanym terminie do 30 czerwca 2010r. od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji prac.
-
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:
6.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
6.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunków dotyczącego posiadania niezbędnego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
-
wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym co najmniej trzy boiska sportowe wraz z podbudową o nawierzchni syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),
-
dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
6.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 500 000,00zł.
6.1.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
-
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:
6.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
-
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej trzy boiska sportowe wraz z podbudową o nawierzchni syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.
Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje …) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby
(dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem).
-
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
Zamawiający żąda od wykonawców polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 500 000,00zł., bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń, w szczególności za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów
i oświadczeń w oparciu o zasadę „spełnia- nie spełnia”.
-
INFORMACAJE NA TEMAT WADIUM
-
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 37 000,00zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy 00/100 ).
-
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
-
pieniądzu,
-
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-
gwarancjach bankowych,
-
gwarancjach ubezpieczeniowych,
-
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
-
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
-
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank GBS Barlinek o/Pełczyce
Nr 72835500090098021420000006
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
-
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, w sekretariacie, pok. 7 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej „wadium” dołączonej do oferty.
7.6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
-
Kryterium Cena - znaczenie 100 pkt
100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena
COB - cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt.
9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
-
Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego, ul. Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, sekretariat pok. Nr 7, w terminie do dnia 03.04.2009 roku, godz. 10:00.
-
Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
-
Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok. 10 dnia 03.04.2009 roku, godz.10:00
10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
-
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
-
W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
-
Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą musi być wyrażona na piśmie i jest dopuszczalna tylko z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
-
Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu rozstrzygnięcia protestu.
12 11. INFORMACJE: O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ, O ZAMIARZE
USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM
STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE
INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW,
INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONIOCZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY
INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA
ELEKTRONICZNA, ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH :
Zamawiający nie przewiduje:
-
zawarcia umowy ramowej,
-
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
wybor 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
4) Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Burmistrz Pełczyc
Mirosław Kluk
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 10.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 9,9MB | 58 razy |
2 | 11.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 9,9MB | 41 razy |
3 | 16.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 1,5MB | 52 razy |
4 | 5.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 7,0MB | 79 razy |
5 | DEST2362.JPG Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 990,7KB | 42 razy |
6 | DEST2363.JPG Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 1,1MB | 48 razy |
7 | DEST2364.JPG Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 2,1MB | 55 razy |
8 | DEST2365.JPG Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 3,1MB | 45 razy |
9 | DEST2366.JPG Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 477,1KB | 74 razy |
10 | DEST2367.JPG Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 624,6KB | 56 razy |
11 | DEST3297.JPG Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 594,4KB | 41 razy |
12 | DEST3298.JPG Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 1,5MB | 54 razy |
13 | DEST3300.JPG Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 494,4KB | 49 razy |
14 | DEST3301.JPG Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 828,1KB | 49 razy |
15 | DEST3302.JPG Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 741,5KB | 40 razy |
16 | DEST3303.JPG Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 209,4KB | 47 razy |
17 | DEST3304.JPG Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 1,4MB | 44 razy |
18 | Dok2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 1,1MB | 62 razy |
19 | Dok3.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 46KB | 103 razy |
20 | Dok4.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 2,2MB | 84 razy |
21 | Dok5.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 1,1MB | 58 razy |
22 | Dok6.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 484,5KB | 102 razy |
23 | Dokbud.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 4,2MB | 80 razy |
24 | kosztorys_uproszczony_str_1.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 403,6KB | 54 razy |
25 | kosztorys_uproszczony_str_10.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 476,2KB | 45 razy |
26 | kosztorys_uproszczony_str_11.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 422,5KB | 48 razy |
27 | kosztorys_uproszczony_str_2.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 451,3KB | 56 razy |
28 | kosztorys_uproszczony_str_3.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 418,7KB | 52 razy |
29 | kosztorys_uproszczony_str_4.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 408,1KB | 50 razy |
30 | kosztorys_uproszczony_str_5.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 406,2KB | 50 razy |
31 | kosztorys_uproszczony_str_6.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 444,5KB | 52 razy |
32 | kosztorys_uproszczony_str_7.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 437,3KB | 57 razy |
33 | kosztorys_uproszczony_str_8.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 461,1KB | 47 razy |
34 | kosztorys_uproszczony_str_9.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 449,7KB | 51 razy |
35 | przedmiar.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 127,9KB | 53 razy |
36 | przedmiar_str_1.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 413,2KB | 55 razy |
37 | przedmiar_str_10.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 344,0KB | 46 razy |
38 | przedmiar_str_2.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 430,1KB | 48 razy |
39 | przedmiar_str_3.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 429,5KB | 49 razy |
40 | przedmiar_str_4.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 386,7KB | 51 razy |
41 | przedmiar_str_5.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 469,3KB | 46 razy |
42 | przedmiar_str_6.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 453,6KB | 47 razy |
43 | przedmiar_str_7.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 498,6KB | 46 razy |
44 | przedmiar_str_8.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 507,5KB | 41 razy |
45 | przedmiar_str_9.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 501,2KB | 41 razy |
46 | siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 271,5KB | 98 razy |
47 | spec_tech.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-04 10:17:32 | 93,5KB | 71 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | zmiana_swiz_I.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-20 18:20:02 | 634,2KB | |
2 | zmiana_dok._tech..jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-20 18:20:37 | 349,3KB | |
3 | str._21.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-20 18:21:26 | 1,0MB | |
4 | str._22.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-20 18:22:10 | 877,4KB | |
5 | str._23.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-20 18:23:12 | 741,8KB | |
6 | str._24.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-20 18:24:05 | 684,5KB | |
7 | str._25.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-20 18:25:10 | 1,5MB | |
8 | str._26.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-20 18:27:38 | 1003,3KB | |
9 | str._27.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-20 18:28:37 | 991,4KB | |
10 | str._28.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-20 18:44:56 | 862,7KB | |
11 | str._29.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-03-20 18:47:16 | 165,0KB | |
12 | zmiana_SIWZ.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-02 10:15:06 | 1,0MB | |
Odwołania | ||||
1 | skanuj0010.jpg | 2009-03-12 10:23:02 | 164,7KB | |
2 | skanuj0011.jpg | 2009-03-12 10:23:31 | 203,3KB | |
3 | skanuj0013.jpg | 2009-03-12 10:23:48 | 177,3KB | |
4 | skanuj0014.jpg | 2009-03-12 10:24:08 | 101,6KB | |
5 | roztrzygniA_cie_procesu_str._1.jpg | 2009-03-19 14:45:21 | 665,3KB | |
6 | roztrzygniA_cie_procesu_str._2.jpg | 2009-03-19 14:46:03 | 755,3KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANIA.doc | 2009-04-20 22:50:39 | 36,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 04-03-2009 10:17 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 04-03-2009 | |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 20-04-2009 22:50 |