Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg na zagospodarowanie terenu zespołu urządzeń sportowych przy Zespole Szkół w Pełczycach, ul. Kościelna


Nasz znak:RIP-341/16./08 Pełczyce, dnia 04.03.2009.r.

OGŁOSZENIE

o zamówieniu publicznym

  1. INFORMACJE OGÓLNE

    1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa Zamawiającego: Gmina Pełczyce

REGON: 210966964.

NIP:  594-15-32-878.

Adres: ul. Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2,

woj.: zachodniopomorskie

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:15 - 15:00

wtorek 7:15 - 16:00

    1. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Strona internetowa: www. pelczyce.pl

    1. RODZAJ ZAMAWIAJACEGO - administracja samorządowa

2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na zadanie: budowa Zespołu Urządzeń Sportowych i Rekreacyjnych, wraz z zagospodarowaniem terenu, położonych w Pełczycach przy ul. Kościelnej, na działkach nr 143/10, 143/11, 430/25. prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058.), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zagospodarowanie terenu zespołu urządzeń sportowych przy Zespole Szkół w Pełczycach, ul. Kościelna, działki nr 143/10, 143/11, 430/25

    1. Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

3.3. Zakres inwestycji obejmuje:

      1. boiska sportowe do: piłki ręcznej, siatkówki, koszykówki, tenisa ziemnego ( 2 korty),

      2. bieżnię okólna 250m, w tym bieżnię prostą 100m,

      3. skocznię w dal z trójskokiem i skocznię wzwyż,

      4. rzutnię kulą,

      5. przyszkolny plac rekreacyjny,

      6. remont i rozbudowa istniejącej widowni,

      7. plac z urządzeniami zabawowymi dla dzieci przedszkolnych,

      8. pochylnia dla niepełnosprawnych przy przedszkolu,

      9. parking, w tym stanowisko dla autokaru,

      10. ogrodzenie- demontaż istniejącego i budowa nowych odcinków z bramkami

      11. kanalizacja deszczowa, drenaż i regulacja rowu,

      12. oświetlenie terenu - wg części elektrycznej,

      13. miasteczko ruchu drogowego - wg rozwiązań cz. Drogowej,

      14. zieleń ozdobna.

Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi
36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.

  1. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia realizowany w pożądanym terminie do 30 czerwca 2010r. od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji prac.

  1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:

6.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;

6.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunków dotyczącego posiadania niezbędnego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:

  1. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym co najmniej trzy boiska sportowe wraz z podbudową o nawierzchni syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),

  1. dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2)  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

6.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 500 000,00zł.

6.1.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

    1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

    2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

6.4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:

6.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do  SIWZ.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

      1. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:

  1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej trzy boiska sportowe wraz z podbudową o nawierzchni syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.

Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje …) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2)  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 3)  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby

(dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem).

      1. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

Zamawiający żąda od wykonawców polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 500 000,00zł., bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń, w szczególności za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk.

Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów
i oświadczeń w oparciu o zasadę „spełnia- nie spełnia”.

  1. INFORMACAJE NA TEMAT WADIUM

    1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  37 000,00zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy 00/100 ).

    2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

  1. pieniądzu,

  2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

  3. gwarancjach bankowych,

  4. gwarancjach ubezpieczeniowych,

  5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).

    1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

    2. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:

Bank GBS Barlinek o/Pełczyce

Nr 72835500090098021420000006

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

    1. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, w sekretariacie, pok. 7 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej „wadium” dołączonej do oferty.

7.6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

    1. Kryterium Cena - znaczenie 100 pkt

0x01 graphic
100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)

Gdzie:

KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy

CN - najniższa zaoferowana cena

COB - cena zaoferowana w ofercie badanej

Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt.

9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego, ul. Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, sekretariat pok. Nr 7, w terminie do dnia 03.04.2009 roku, godz. 10:00.

  2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.

  3. Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok. 10 dnia 03.04.2009 roku, godz.10:00

10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

      1. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

      2. W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

      3. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą musi być wyrażona na piśmie i jest dopuszczalna tylko z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

      4. Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu rozstrzygnięcia protestu.

12 11. INFORMACJE: O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ, O ZAMIARZE

USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM

STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE

INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW,

INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONIOCZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY

INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA

ELEKTRONICZNA, ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH :

Zamawiający nie przewiduje:

  1. zawarcia umowy ramowej,

  2. ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

wybor 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,

4) Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Burmistrz Pełczyc

Mirosław Kluk

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 10.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 9,9MB 58 razy
2 11.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 9,9MB 41 razy
3 16.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 1,5MB 52 razy
4 5.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 7,0MB 79 razy
5 DEST2362.JPG Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 990,7KB 42 razy
6 DEST2363.JPG Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 1,1MB 48 razy
7 DEST2364.JPG Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 2,1MB 55 razy
8 DEST2365.JPG Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 3,1MB 45 razy
9 DEST2366.JPG Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 477,1KB 74 razy
10 DEST2367.JPG Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 624,6KB 56 razy
11 DEST3297.JPG Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 594,4KB 41 razy
12 DEST3298.JPG Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 1,5MB 54 razy
13 DEST3300.JPG Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 494,4KB 49 razy
14 DEST3301.JPG Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 828,1KB 49 razy
15 DEST3302.JPG Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 741,5KB 40 razy
16 DEST3303.JPG Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 209,4KB 47 razy
17 DEST3304.JPG Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 1,4MB 44 razy
18 Dok2.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 1,1MB 62 razy
19 Dok3.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 46KB 103 razy
20 Dok4.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 2,2MB 84 razy
21 Dok5.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 1,1MB 58 razy
22 Dok6.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 484,5KB 102 razy
23 Dokbud.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 4,2MB 80 razy
24 kosztorys_uproszczony_str_1.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 403,6KB 54 razy
25 kosztorys_uproszczony_str_10.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 476,2KB 45 razy
26 kosztorys_uproszczony_str_11.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 422,5KB 48 razy
27 kosztorys_uproszczony_str_2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 451,3KB 56 razy
28 kosztorys_uproszczony_str_3.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 418,7KB 52 razy
29 kosztorys_uproszczony_str_4.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 408,1KB 50 razy
30 kosztorys_uproszczony_str_5.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 406,2KB 50 razy
31 kosztorys_uproszczony_str_6.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 444,5KB 52 razy
32 kosztorys_uproszczony_str_7.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 437,3KB 57 razy
33 kosztorys_uproszczony_str_8.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 461,1KB 47 razy
34 kosztorys_uproszczony_str_9.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 449,7KB 51 razy
35 przedmiar.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 127,9KB 53 razy
36 przedmiar_str_1.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 413,2KB 55 razy
37 przedmiar_str_10.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 344,0KB 46 razy
38 przedmiar_str_2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 430,1KB 48 razy
39 przedmiar_str_3.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 429,5KB 49 razy
40 przedmiar_str_4.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 386,7KB 51 razy
41 przedmiar_str_5.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 469,3KB 46 razy
42 przedmiar_str_6.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 453,6KB 47 razy
43 przedmiar_str_7.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 498,6KB 46 razy
44 przedmiar_str_8.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 507,5KB 41 razy
45 przedmiar_str_9.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 501,2KB 41 razy
46 siwz.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 271,5KB 98 razy
47 spec_tech.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-04 10:17:32 93,5KB 71 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 zmiana_swiz_I.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-20 18:20:02 634,2KB
2 zmiana_dok._tech..jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-20 18:20:37 349,3KB
3 str._21.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-20 18:21:26 1,0MB
4 str._22.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-20 18:22:10 877,4KB
5 str._23.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-20 18:23:12 741,8KB
6 str._24.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-20 18:24:05 684,5KB
7 str._25.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-20 18:25:10 1,5MB
8 str._26.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-20 18:27:38 1003,3KB
9 str._27.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-20 18:28:37 991,4KB
10 str._28.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-20 18:44:56 862,7KB
11 str._29.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-20 18:47:16 165,0KB
12 zmiana_SIWZ.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-04-02 10:15:06 1,0MB
Odwołania
1 skanuj0010.jpg 2009-03-12 10:23:02 164,7KB
2 skanuj0011.jpg 2009-03-12 10:23:31 203,3KB
3 skanuj0013.jpg 2009-03-12 10:23:48 177,3KB
4 skanuj0014.jpg 2009-03-12 10:24:08 101,6KB
5 roztrzygniA_cie_procesu_str._1.jpg 2009-03-19 14:45:21 665,3KB
6 roztrzygniA_cie_procesu_str._2.jpg 2009-03-19 14:46:03 755,3KB
Wynik postępowania
1 OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANIA.doc 2009-04-20 22:50:39 36,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 04-03-2009 10:17
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 04-03-2009
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 20-04-2009 22:50