System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przetarg na remont pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Będargowie, gm. Pełczyce.
Nasz znak: RIP-341/14/08 Pełczyce , dnia 30.09.2008.r.
GMINA PEŁCZYCE
UL.RYNEK BURSZTYNOWY 2, 73 - 260 P E Ł C Z Y C E
WOJ: ZACHODNIOPOMORSKIE
tel. /095/ 7 68 50 38
fax /095/ 7 68 51 18
REGON - 000530554
NIP - 594-10-00-839
e-mail - umig@pelczyce.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA
Remont pokrycia dachowego Będargowo - Szkoła
Wspólny Słownik Zamówień ( CPV )
Kod CPV : 45261210-9
( podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.)
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stronie internetowej www.pelczyce.pl
-
Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest :remont pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Będargowie, gm. Pełczyce. .
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych przewidujących odmienny niż opisany w niniejszej specyfikacji sposób wykonania zamówienia..
-
Termin realizacji zamówienia :do dnia 30 marca 2009 roku od dnia podpisania umowy.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-
spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,
-
nie podlegają wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy,
-
posiadają doświadczenie zawodowe tzn. w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia,
-
dysponują osobami posiadającymi wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
-
dysponują osobami wpisanymi na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy.
-
nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu ( na zasadzie „ spełnia-nie spełnia” ), czy Wykonawcy złożyli wymienione dokumenty i oświadczenia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu.
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia:
-
oferta na formularzu ofertowym z dołączonym wycenionym przedmiarem robót.
-
oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy -załącznik,
-
parafowane przez Wykonawcę wszystkie strony wzoru umowy - załącznik,
-
wykaz wykonywanych w ciągu pięciu lat robót budowlanych, co najmniej jednej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - załącznik, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( np. referencje, protokoły odbioru ),
-
wykaz osób ( potencjał kadrowy Wykonawcy ), który będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia.
Uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności konstrukcyjno - budowlanej z zaświadczeniami o przynależności do
właściwej izby samorządu zawodowego,
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców (Konsorcjum) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego ( w przypadku ), gdy ofertę składa Konsorcjum.
7. INFORMACAJE NA TEMAT WADIUM
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 złotych ).
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
-
pieniądzu,
-
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-
gwarancjach bankowych,
-
gwarancjach ubezpieczeniowych,
-
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank GBS Barlinek o/Pełczyce, Nr 72835500090098021420000006
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, w sekretariacie, pok. 7 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej „wadium” dołączonej do oferty.
Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
8. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń
i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.
9.Kryterium oceny ofert będzie cena 100%.
10.Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach,
ul. Rynek Bursztynowy 2, pokój nr 7, do dnia 23.10.2008 rok. do godz.10:00.
11. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
12. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić
dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.
Mirosław Kluk
.......................................................................
/ Burmistrz Pełczyce /
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-30 18:36:30 | 16KB | 78 razy |
2 | skanuj0039.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-30 18:37:55 | 1023,0KB | 58 razy |
3 | skanuj0040.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-30 18:38:33 | 144,5KB | 50 razy |
4 | skanuj0041.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-09-30 18:39:43 | 942,7KB | 62 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogA_.o_wyniku.doc | 2008-11-04 08:05:27 | 35KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 30-09-2008 18:36 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 30-09-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 04-11-2008 08:05 |