Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg na remont i modernizację świetlicy wiejskiej w Niesporowicach


Nasz znak:Rb-341/8/08 Pełczyce, dnia 28.03.2008r.

GMINA PEŁCZYCE

Reprezentowana przez:

BURMISTRZA PEŁCZYC

URZĄD MIEJSKI

UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73-260 Pełczyce

Tel.(095) 768 50 38 Fax (095) 768 51 18

e-mail: umig@pelczyce .pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

„ remont i modernizację świetlicy wiejskiej w Niesporowicach

Wspólny Słownik Zamówień ( CPV )

Kod CPV : 4545300-7

( podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

( tekst jednolity Dz.U.z 2007r. nr 223, poz. 1655 )

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stronie internetowej www.pelczyce.pl

  2. Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest : remont i modernizacja

świetlicy wiejskiej w m.Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczno, na terenie

działki nr 17/61 obr. Niesporowice.

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  3. Termin realizacji zamówienia : od dnia podpisania umowy do dnia 30 maja 2008r.

  4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22 i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie

do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają

wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej

wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania

ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie, ww.

dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz

właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia

Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z

opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i

społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane zwolnienie,

odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w

całości wykonania decyzji właściwego organu - z data nie wcześniejszą

niż 3 miesiące.

- oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania
o zamówienie publiczne art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

z dnia 29 stycznia 2004 r.- zał.

  • oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 pkt.1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.- zał.

W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów.

  1. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń

i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  1. Wadium nie jest wymagane.

9.Kryterium oceny ofert będzie cena 100%.

10.Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego Pełczyce,

ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce do dnia 18.04.2008rok. do godz.10:00.

  1. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

  2. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  3. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-03-27 22:03:28 11KB 102 razy
2 kosztorys.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-03-27 22:04:24 69KB 96 razy
Wynik postępowania
1 og_.o_wyniku.doc 2008-04-21 20:17:13 31,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 27-03-2008 22:03
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 27-03-2008
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 21-04-2008 20:17