Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg na zakup i dostawę zamiatarki samojezdnej


Nasz znak:Rb-341/2/08 Pełczyce, dnia 17.01.2008r.

GMINA PEŁCZYCE

Reprezentowana przez:

BURMISTRZA MIASTA I GMINY PEŁCZYCE

UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73-260 Pełczyce

Tel.(095) 768 50 38 Fax (095) 768 51 18

e-mail: umig@pelczyce .pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

zakup i dostawę zamiatarki samojezdnej „

Kod CPV : 29811110-1

( podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

( tekst jednolity Dz.U.z 2006r. nr 164, poz. 1163, Dz.U. z dnia 2007r. Nr 82, poz. 560 )

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stronie internetowej www.pelczyce.pl

  2. Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest - zakup i dostawa zamiatarki samojezdnej .

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  3. Termin realizacji zamówienia : do dnia 08.02.2008 rok.

  4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22

i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz

w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

- wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik do specyfikacji,

w przypadku złożenia oferty wspólnej przez grupę podmiotów należy przedłożyć:

ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie

zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie

zamówienia publicznego.

  • kserokopie dokumentów w pełni opisujące i przedstawiające oferowany pojazd wraz ze

zdjęciami, z danymi technicznymi itp. - załącznik do specyfikacji.

  • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o

zamówieniu publicznym zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, stanowiący załącznik do

niniejszej specyfikacji.

  1. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń

i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  1. Wadium nie jest wymagane.

  2. Kryterium oceny ofert będzie cena 100%.

10. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Pełczyce,

ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce do dnia 25.01.2008r. do godz.10:00.

  1. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

  2. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  3. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

  4. W przypadku zawnioskowania o otrzymanie specyfikacji na piśmie opłata wynosi 30 zł.

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-01-18 08:23:52 104,5KB 75 razy
Wynik postępowania
1 og_.o_wyniku.doc 2008-01-25 19:43:08 26,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 18-01-2008 08:23
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 18-01-2008
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 25-01-2008 19:43