Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W Pełczycach


 

Nasz znak: ZS/WK/362/1/12 Pełczyce, dnia 23.08.2012 r.

 

 

ZESPÓŁ SZKÓŁ

IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA

73-260 PEŁCZYCE

UL. KOŚCIELNA 3

TEL. 957685429

FAX 957685429

e-mail: zs@zspelczyce.pl

 

OGŁASZA PRZETARGA NIEOGRANICZONY NA:

 

 

CPV 15.00.00.00-8

 

SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W Pełczycach


Numer ogłoszenia: 311982 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7685038, faks 95 7685118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Pełczycach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PEŁCZYCACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Mikołaja Kopernika w Pełczycach. 1. warzywa i owoce, 2. mięsa i wędliny, 3. produkty mleczarskie, 4. pieczywo i wyroby cukiernicze, 5. ryby i mrożonki, 6. dania gotowe, 7. przyprawy i koncentraty, 8. pozostałe artykuły. Szacunkowe ilości poszczególnych artykułów zawierają załączniki nr 1-8 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Przewiduje się zamówienia uzupełniające, o wartości do 50% wartości zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferent powinien dostarczyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku na zasadzie wykonawca spełnia - nie spełnia warunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówieniach publicznych art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - formularz oferty na załączonym druku wraz z formularzem ofertowo-cenowym (zał. od 1 do 8 do oferty, do każdego zadania), - pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. - w przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej, gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć umowę spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. Warunek ten nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać zmian ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu. Dokonywane zmiany nie będą podstawą do roszczeń finansowych i prawnych. - Dostawca zastrzega sobie prawo zmiana cen podanych w ofercie tylko w razie zmiany cen na rynku. Różnica między zmianą ceny a ceną zaoferowaną będzie procentowo proporcjonalna, - Wszelkie zmiany uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie pisemnymi aneksami podpisanymi przez strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pelczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika, ul. Kościelna 3, 73-260 Pełczyce, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika, ul. Kościelna 3, 73-260 Pełczyce, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Dyrektor Zespołu Szkół

 

mgr inż. Józef Piotrowski

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogA_oszenie.doc 2012-08-23 21:13:22 51,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 formularz_ofertowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-08-23 21:13:22 30KB 127 razy
2 oŚwiadczenie_oferent1.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-08-23 21:13:22 25KB 119 razy
3 SPECYFIKACJA.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-08-23 21:13:22 64KB 145 razy
4 zalacznik_nr_1.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-08-23 21:13:22 56KB 124 razy
5 zalacznik_nr_2.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-08-23 21:13:22 48,5KB 145 razy
6 zalacznik_nr_3.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-08-23 21:13:22 43KB 136 razy
7 zalacznik_nr_4.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-08-23 21:13:22 30,5KB 125 razy
8 zalacznik_nr_5.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-08-23 21:13:22 37KB 129 razy
9 zalacznik_nr_6.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-08-23 21:13:22 29,5KB 124 razy
10 zalacznik_nr_7.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-08-23 21:13:22 67,5KB 589 razy
11 zalacznik_nr_8.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-08-23 21:13:22 66KB 145 razy
12 zalacznik_nr_9_-_projakt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-08-23 21:13:22 26KB 135 razy
13 ZaA_A_cznik_Nr_5_-_ZMIANA_.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-08-27 14:36:12 37KB 63 razy
Wynik postępowania
1 OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANI1.doc 2012-09-03 11:59:10 51,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 23-08-2012 21:12
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 23-08-2012
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 03-09-2012 11:59