Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Wyposażenie Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Pełczycach - zakup sceny z zadaszeniem dwuspadowym windowanym


Pełczyce, dnia 12.06.2012 r.

 

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

 

Miejsko - Gminny

Ośrodek Kultury w Pełczycach

reprezentowany przez:

Dyrektor Miejsko - Gminnego

Ośrodka Kultury w Pełczycach

ul. Starogrodzka 12

73 - 260 PEŁCZYCE

REGON 000803207

NIP- 594-11-29-094

tel. 95 768 5075, fax 95 768 5075

e-mail: mgok.pelczyce@wp.pl

ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn.:

Wyposażenie Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Pełczycach - zakup sceny z zadaszeniem dwuspadowym windowanym


Numer ogłoszenia: 197814 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pełczyce , ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7685038, faks 95 7685118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury w Pełczycach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Pełczycach - zakup sceny z zadaszeniem dwuspadowym windowanym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup sceny z zadaszeniem dwuspadowym windowanym.

 

Podesty sceniczne - opis:

Wymiary podestu 2x1m, waga podestu max. 50kg,

Ze względu na małą powierzchnię magazynową rama podestu powinna być jak najniższa - max. 8cm, a konstrukcja podestu powinna pozwalać na układanie ich w stosie do 24szt., w ten sposób cała ruchoma scena w czasie składowania zmieści się na powierzchni około 2m?, stosy składowanych podestów po 24 szt. nie powinny być wyższe niż ok. 2m.

Wypełnienie podestu powinno mieć grubość powyżej 20mm zapewniając odpowiednią wytrzymałość i udźwig przy zastosowanej ramie bez poprzecznych wzmocnień umożliwiając wykorzystanie całej przestrzeni pomiędzy ułożonymi w stosie podestami na składowanie nóg, klamer i innych akcesoriów.

Udźwig dla konstrukcji podestowych powinien być nie mniejszy jak 750 kg/m?.

Łączenie podestów ze sobą nie może odbywać się od spodu tylko z boku ramy podestów za pomocą szybkozłączy systemowych i klamer, bez konieczności używania dodatkowych narzędzi oprócz standardowych kluczy.

Sklejka użyta w podeście musi posiadać atest trudnopalności i być antypoślizgowa.

Schodki systemowe, modułowe, w konstrukcji stalowej czarnej z wypełnieniem jak w podestach scenicznych, wysokość pojedynczego stopnia 20cm

 

Podesty sceniczne - zakres:

- podest z nawierzchnia antypoślizgową, brązową (200x100 cm) - 24 szt.

- komplet nóg aluminiowych 40 x40 mm, wys. 80 cm - 24 szt.

- klamry podwójne 40x40 mm - 16 szt.

- klamry poczwórne 40x40 mm - 15 szt.

- schodki sceniczne trzystopniowe szer. 1 m - 2 szt.

- poręcz do schodów scenicznych - 2 szt.

- barierki ochronne (1x2 m) - 4 szt.

- barierki ochronne (1x1m) - 2 szt.

 

Wymagania techniczne zadaszenia osłaniającego scenę i dodatkowych „skrzydeł” mocowanych do słupów przednich:

 

a) Konstrukcja obwiedni wykonana z kratownic aluminiowych (gatunek

aluminium 6082A T6) o rozstawie rur wzdłużnych i obwiedni kwadratowej o wymiarach 290 x 290 mm (rury główne o średnicy 50mm i grubości ścianki 3mm, rury skośne o średnicy 25mm i grubości ścianki 2mm) w postaci prostokątnej ramy nośnej o wymiarach wewnętrznych umożliwiających swobodne rozłożenie sceny o wymiarze 8x6m. Stosowne rysunki należy dołączyć do oferty.

 

b) Dodatkowa belka umożliwiająca podwieszenie oświetlenia zamontowana w ? głębokości obwiedni na narożach w kształcie litery T (gatunek aluminium 6082A T6) o rozstawie rur wzdłużnych i obwiedni kwadratowej o wymiarach 290 x 290 mm (rury główne o średnicy 50mm i grubości ścianki 3mm, rury skośne o średnicy 25mm i grubości ścianki 2mm).

 

c) Całość konstrukcji zadaszenia mocowana do 4 wózków słupowych poruszających się wzdłuż słupów za pomocą wyciągarek łańcuchowych

posiadających znak CE i GS, zapewniające swobodne opuszczanie i podnoszenie obwiedni.

 

d) Słupy nośne zadaszenia wykonane z kratownic aluminiowych (gatunek aluminium 6082A T6) o wymiarach 290 x 290 mm (rury główne o średnicy 50mm i grubości ścianki 3mm, rury skośne o średnicy 25mm i grubości ścianki 2mm), o wysokości min.7m, które powinny posiadać u podstawy stalowe cynkowane ogniowo podstawy z podporami bocznymi i wysięgnikami wyposażonymi w 2 śruby talerzykowe każda z możliwością ich płynnej regulacji, gwarantujące stabilne, równe ustawienie i bezpieczne użytkowanie zadaszenia.

 

e) Łączenie ram całości konstrukcji powinno odbywać się za pomocą tzw.

szybkozłączy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zastosowania śrub.

 

f) Całość prac spawalniczych dotyczących aluminium musi być wykonana pod

nadzorem jakości GSI SLV.

 

g) Certyfikat jakości produktu TUV na użyte kratownice do budowy zadaszenia (w języku polskim).

 

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom

Zamawiającego, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków jakościowych:

W zakresie prac spawalniczych Wykonawca musi dołączyć do oferty:

a) świadectwo potwierdzające spełnienie norm PN-EN ISO 3834-3 ( w języku polskim),

b) świadectwo potwierdzające spełnienie norm DIN 4113-3 dla aluminium (w języku polskim),

c) świadectwo potwierdzające spełnienie norm DIN 18800-7 dla stali ( w

języku polskim ).

 

Zadaszenie sceny 6x8 m dwuspadowe windowane - zakres:

- dach dwuspadowy windowany - 1 szt.

- siatka tylna - 1 szt.

- siatka boczna (komplet) - 1 szt.

 

Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy i spełniający wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm europejskich.

 

Cena zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty związane z zakupem, dostawą oraz montażem sceny z zadaszeniem.

Oferent określi stawkę netto oraz podatek VAT.

Wynagrodzenie za przedmiot umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym.

 

Odbiór przedmiotu umowy zostanie potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.

Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.

Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert.

Wykonawca powinien udzielić Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesięcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.20-8, 34.22.30.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pelczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu: Projekt dofinansowany ze środków Finansowych Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

 

 

Dyrektor Miejsko - Gminnego

Ośrodka Kultury w Pełczycach

 

Julita Kołda

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-06-13 07:47:46 208,6KB 314 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 wyjaA_nienie_1.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-06-22 17:22:05 37,5KB
2 wyjaA_nienie_2.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-06-22 17:22:31 24,5KB
3 wyjaA_nienie_3.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-06-25 16:40:09 23KB
Wynik postępowania
1 OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANIA.doc 2012-07-16 12:06:01 27KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 13-06-2012 07:46
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 12-06-2012
Ostatnia aktualizacja: Ewelina Jankowska-Czerwik 16-07-2012 12:06