Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Modernizacja dachu na budynku przy ul. Ogrodowej 11B w Pełczycach


RIP- 271/8/2012 Pełczyce, dnia 02.05.2012 roku

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

 

  1. Zamawiający:

 

GMINA PEŁCZYCE

reprezentowana przez:

BURMISTRZA PEŁCZYC

UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73 - 260 PEŁCZYCE

tel. 95 768 5038 fax 95 768 5118

e-mail: umig@pelczyce.pl

 

 

  1. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn.:

 

Modernizacja dachu na budynku przy ul. Ogrodowej 11B w Pełczycach

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest:

Przedmiotem zmówienia jest modernizacja dachu na budynku przy ul. Ogrodowej 11B w Pełczycach na terenie działki nr 92/3.

W ramach zadania inwestycyjnego planuje się:

- rozebranie istniejącego pokrycia włącznie z obróbkami blacharskimi, rynnami oraz rurami spustowymi,

- naprawę podłoża betonowego,

- wykonanie izolacji termicznej ze styropianu gr. 15 cm laminowanego jednostronnie papą izolacyjną,

- montaż łat drewnianych pod obróbki blacharskie,

- montaż listew styropianowych na załamaniach wklęsłych,

- montaż obróbek blacharskich włącznie z rynnami i rurami spustowymi,

- naprawa tynków i czapek na kominach,

- malowanie kominów,

- wykonanie okrycia z dwóch warstw papy termozgrzewalnej,

- wykonanie obróbek z papy termozgrzewalnej.

 

Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje załączony przedmiar robót.

 

Zaleca się, aby wykonawca dokonał (na własny koszt) wizji lokalnej przewidzianego terenu, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.

 

  1. Kody CPV:

45 00 00 00-7 roboty budowlane

45 45 30 00-7 roboty remontowe i renowacyjne

 

  1. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BIP na stronie internetowej zamawiającego www.pelczyce.pl, w Biuletynie UZP nr 140902 oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego.

 

  1. Termin zakończenia robót (wymagany) - 31 lipca 2012 roku.

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.

 

  1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.pelczyce.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.

 

  1. Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest Pani Magdalena Gryczyńska, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, pok. nr 11, tel 95 768 5038, fax 95 768 5118.

 

  1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

 

  1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości

2 500,00 (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)

 

  1. Kryterium oceny ofert:

cena - 100 %

 

  1. Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, do dnia 23.05.2012 roku, do godz. 10:00.

 

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.05.2012 roku o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2.

 

  1. Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

 

  1. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

 

  1. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

 

  1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o wartości do 50 % wartości zamówienia.

 

 

 

Burmistrz Pełczyc

 

Mirosław Kluk

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogA_oszenie.doc 2012-05-03 00:02:24 33KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-05-03 00:02:24 80KB 197 razy
2 zalA_czniki_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-05-03 00:04:04 12KB 101 razy
3 ZaA_A_cznik_nr_6-_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-05-03 00:04:33 90KB 83 razy
4 opis.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-03 00:05:14 469,0KB 102 razy
5 przedmiar__str.1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-03 00:06:02 878,8KB 191 razy
6 przedmiar_str.2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-05-03 00:06:46 476,7KB 159 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 wyjaA_nienie_1.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-05-09 20:26:09 22,5KB
2 wyjaA_nienie_2.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-05-21 13:28:48 30KB
Wynik postępowania
1 wynik.pdf 2012-06-19 16:40:49 24,9KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 03-05-2012 00:00
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Maciej Krzyśko 02-05-2012
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 19-06-2012 16:40