Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej - przebudowa świetlicy wiejskiej w Chrapowie


Nasz znak: 4/2012 Pełczyce, dnia 03.04.2012 roku

 

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

 

 

  1. Zamawiający:

 

Miejsko - Gminny

Ośrodek Kultury w Pełczycach

reprezentowany przez:

Dyrektor Miejsko - Gminnego

Ośrodka Kultury w Pełczycach

ul. Starogrodzka 12

73 - 260 PEŁCZYCE

REGON 000803207

NIP- 594-11-29-094

tel. 95 768 5075, fax 95 768 5075

e-mail: mgok.pelczyce@wp.pl

 

 

  1. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn.:

 

Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej

- przebudowa świetlicy wiejskiej w Chrapowie

 

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy wiejskiej na terenie działki nr 22/11 położonej w miejscowości Chrapowo gmina Pełczyce.

W ramach zadania inwestycyjnego planuje się:

- malowanie ścian i sufitów,

- wymianę posadzek,

- wymianę stolarki,

- wykonanie nowej elewacji włącznie z remontem schodów zewnętrznych.

 

Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje załączony przedmiar robót.

 

Powyższe zamówienie jest współfinansowane w ramach działania 313, 322, 323 „Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś 3 „Jakość życia na obszarach wiejskich i zróżnicowanie gospodarki wiejskiej.”

 

Zaleca się, aby wykonawca dokonał (na własny koszt) wizji lokalnej przewidzianego terenu robót, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.

 

  1. Kody CPV:

45 00 00 00 7- roboty budowlane

45 45 30 00 7 - roboty remontowe i renowacyjne

 

  1. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BIP na stronie internetowej www.pelczyce.pl, w Biuletynie UZP pod nr 104394 oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego i tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Pełczycach.

 

  1. Termin zakończenia robót (wymagany) - 30 sierpnia 2013 roku.

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.

 

  1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest dostępna na stronie internetowej www.pelczyce.pl oraz w Urzędzie Miejskim w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, pok. nr 11.

 

  1. Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest Pani Magdalena Gryczyńska, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, pok. nr 11, tel 95 768 5038, fax 95 768 5118, e-mail: m.gryczynska@pelczyce.pl

 

  1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

 

  1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości

2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).

 

  1. Kryterium oceny ofert:

cena - 100 %

 

  1. Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, do dnia 24.04.2012 roku, do godz. 10:00.

 

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.04.2012 roku o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Pełczycach, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2.

 

  1. Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

 

  1. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

 

  1. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

 

  1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o wartości do 50 % wartości zamówienia.

 

 

 

 

Dyrektor Miejsko - Gminnego

Ośrodka Kultury w Pełczycach

 

Julita Kołda

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogA_oszenie.doc 2012-04-03 15:37:31 33,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-04-03 15:37:31 81KB 65 razy
2 zaA_aczniki_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-04-03 15:37:45 12KB 98 razy
3 projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-04-03 15:37:59 91,5KB 97 razy
4 przedmiar.rar Po terminie otwarcia ofert 2012-04-03 15:39:47 2,3MB 99 razy
Wynik postępowania
1 wynik3.pdf 2012-06-05 13:09:41 34,7KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 03-04-2012 15:37
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 03-04-2012
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 05-06-2012 13:09