System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej - zmiana sposobu użytkowania części remizy strażackiej na świetlicę wiejską wraz z rozbudową, przebudową wewnętrzną i niezbędną infrastrukturą w Boguszynach
Nasz znak: 1/2012 Pełczyce, dnia 29.03.2012 roku
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
-
Zamawiający:
Miejsko - Gminny
Ośrodek Kultury w Pełczycach
reprezentowany przez:
Dyrektor Miejsko - Gminnego
Ośrodka Kultury w Pełczycach
ul. Starogrodzka 12
73 - 260 PEŁCZYCE
REGON 000803207
NIP- 594-11-29-094
tel. 95 768 5075, fax 95 768 5075
e-mail: mgok.pelczyce@wp.pl
-
Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn.:
„Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej - zmiana sposobu użytkowania części remizy strażackiej na świetlicę wiejską wraz z rozbudową, przebudową wewnętrzną i niezbędną infrastrukturą w Boguszynach”
-
Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania części remizy strażackiej na świetlicę wiejską w Boguszynach, położonej na terenie działki nr 31/1.
W ramach planowanej inwestycji planuje się w części istniejącej:
- odtworzenie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian fundamentowych,
- wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych,
- wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych z folii kubełkowej,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej włącznie ze zmniejszeniem otworów okiennych,
- remont pokrycia dachowego,
- wykonanie izolacji termicznej ścian metodą lekką z wyprawą elewacyjną
(tynki silikonowe),
- wykonanie dojść i wyjazdów,
- remont tynków wewnętrznych,
- malowanie ścian i sufitów,
- montaż wewnętrznych i zewnętrznych parapetów,
w części projektowanej:
- wykonanie ścianek działowych i otworów na połączeniu z częścią istniejącą,
- wykonanie tynków wewnętrznych kat. III dodatkowo 2x szpachlowanych,
- wykonanie okładzin ścian z płytek glazurowych,
- wykonanie podłóg z płytek terakotowych,
- malowanie ścian i sufitów,
- montaż instalacji wod.-kan.,
- wykonane izolacji termicznej ścian i stopodachu włącznie z wyprawą elewacyjną (tynki silikonowe),
- wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych i opaski.
W ramach prac elektrycznych planuje się:
- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej,
- wykonanie pomiarów elektrycznych,
- wykonanie instalacji odgromowej.
Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje załączony przedmiar robót, projekt budowlany branży elektrycznej oraz projekt zagospodarowania terenu.
Powyższe zamówienie jest współfinansowane w ramach działania 313, 322, 323 „Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś 3 „Jakość życia na obszarach wiejskich i zróżnicowanie gospodarki wiejskiej.”
Zaleca się, aby wykonawca dokonał (na własny koszt) wizji lokalnej przewidzianego terenu robót, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
-
Kody CPV:
45 00 00 00 7- roboty budowlane
45 45 30 00 7 - roboty remontowe i renowacyjne
-
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BIP na stronie internetowej www.pelczyce.pl, w Biuletynie UZP pod nr 98474 oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego i tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Pełczycach.
-
Termin zakończenia robót (wymagany) - 30 sierpnia 2013 roku.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
-
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest dostępna na stronie internetowej www.pelczyce.pl oraz w Urzędzie Miejskim w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, pok. nr 11.
-
Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest Pani Magdalena Gryczyńska, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, pok. nr 11, tel 95 768 5038, fax 95 768 5118, e-mail: m.gryczynska@pelczyce.pl
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości
3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
-
Kryterium oceny ofert:
cena - 100 %
-
Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, do dnia 19.04.2012 roku, do godz. 10:00.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.04.2012 roku o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2.
-
Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.
-
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o wartości do 50 % wartości zamówienia.
Dyrektor Miejsko - Gminnego
Ośrodka Kultury w Pełczycach
Julita Kołda
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie.pdf | 2012-03-29 14:47:43 | 31,6KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-29 14:47:43 | 77,2KB | 188 razy |
2 | zaA_aczniki_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-29 14:48:16 | 12KB | 169 razy |
3 | projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-29 14:48:46 | 92,5KB | 109 razy |
4 | projekt_branza_elektryczna.rar Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-29 14:56:04 | 7,9MB | 106 razy |
5 | projekt_zagospodarowania_terenu.rar Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-29 14:56:04 | 13,6MB | 102 razy |
6 | przedmiar_czesc_budowlana.rar Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-29 14:56:04 | 5,7MB | 182 razy |
7 | przedmiar_czesc_elektryczna.rar Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-29 14:56:04 | 2,5MB | 144 razy |
8 | projekt_budowlany.rar Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-13 16:44:21 | 12,1MB | 4 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | wjasnienie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-03 11:19:50 | 23,4KB | |
2 | wyjaA_nienie_2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-13 15:41:20 | 23KB | |
3 | wyjaA_nienie_3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-17 12:56:36 | 24,6KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANIA.doc | 2012-05-24 16:18:27 | 36,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 29-03-2012 14:47 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 29-03-2012 | |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 24-05-2012 16:18 |