Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Remont kościoła filialnego pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Jagowie


 

Znak: 1/2012 Pełczyce, dnia 24.02.2012 roku

 

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

 

 

  1. Zamawiający:

 

PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA

pw. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Pełczycach

UL. KOŚCIELNA 4

73-260 PEŁCZYCE

WOJ.: ZACHODNIOPOMORSKIE

tel. 95 768 5315

REGON -591972212

NIP - 594-13-48-229

e-mail - parafiapelczyce@wp.pl

 

 

  1. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn.:

 

Remont kościoła filialnego pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Jagowie”

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest:

Przedmiotem zamówienia jest remont kościoła filialnego pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Jagowie. W ramach prac remontowo - zabezpieczających planuje się:

- rozebranie pokrycia wieży i dachu,

- wymianę uszkodzonych elementów konstrukcyjnych,

- wykonanie wzmocnienia w postaci podciągu stalowego zabezpieczającego podwalinę oraz w postaci jednostronnej nadbitki z deski 32 mm krokwi,

- wymianę deskowania w 50 % wieży oraz wymianę łacenia dachu,

- wykonanie nowego pokrycia z blachy cynkowej w karo włącznie z obróbkami blacharskimi, rynnami oraz rurami spustowymi wykonanymi z blachy cynkowej,

- wykonanie pokrycia z dachówki ceramicznej karpiówki w koronkę włącznie z obróbkami z blachy cynkowej,

- oczyszczenie ścian z zaprawy cementowo- wapiennej,

- oczyszczenie spoin,

- wykonanie fugowania ścian,

- zabezpieczenie szczelin i rys w murach zaprawą do iniekcji wypełniającej,

- wykonanie przemurowań uszkodzonych części ścian,

- zabezpieczenie ogniomurów oraz uskoków na ścianach opierzeniami z blachy cynkowej,

- wzmocnienie powierzchni ścian z cegły powierzchniowo,

- wykonanie rynsztoków odpływowych od rur spustowych,

- wykonanie opaski okalającej kościół z wieżą z brukowca szerokości 1 m ze spadkiem na zewnątrz minimum 2%,

- w miejscach występowania szczelin i rys w murze należy założyć plomby z celu dalszego monitoringu,

- renowacja stolarki okiennej i drzwiowej,

- malowanie ścian i sufitów.

 

Powyższe zamówienie jest współfinansowane w ramach działania 313, 322, 323 „Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś 3 „Jakość życia na obszarach wiejskich i zróżnicowanie gospodarki wiejskiej.”

 

Zaleca się, aby wykonawca dokonał (na własny koszt) wizji lokalnej przewidzianego terenu, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.

 

Pomocniczo należy wycenić załączony przedmiar robót i dołączyć do oferty.

Po zakończeniu inwestycji wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia kosztorysu powykonawczego (jest to wymóg programu, z którego Gmina uzyskała dofinansowanie).

 

  1. Kody CPV:

45 21 23 61-4 Roboty budowlane w zakresie kościołów

 

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona w BIP na stronie internetowej www.pelczyce.pl, w Biuletynie UZP nr 56292 oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego i tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Pełczycach.

 

  1. Termin zakończenia robót (wymagany) - 15 października 2012 roku.

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.

 

  1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.pelczyce.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.

 

  1. Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest Magdalena Gryczyńska, Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, tel. 95 768 5038, fax 95 768 5118, e-mail: m.gryczynska@pelczyce.pl

 

  1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

 

  1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości

5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

 

  1. Kryterium oceny ofert:

cena - 100 %

 

  1. Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego, 73 - 290 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, do dnia 16.03.2012 roku, do godz. 10:00.

 

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.03.2012 roku o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2.

 

  1. Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

 

  1. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

 

  1. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

 

  1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o wartości do 50 % wartości zamówienia.

 

 

ks. Henryk Raźniewski

 

Proboszcz Parafii

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogpar.pdf 2012-02-25 14:29:18 30,8KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-02-25 14:29:18 75,1KB 261 razy
2 zaA_A_czniki_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-02-25 14:29:46 182,5KB 193 razy
3 dokumentacja.rar Po terminie otwarcia ofert 2012-02-25 14:42:51 18,3MB 219 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Wyjasnienie2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-03-13 17:30:54 23,6KB
Wynik postępowania
1 OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANIA.pdf 2012-04-11 15:26:09 31,0KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 25-02-2012 14:27
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Administrator BIP 24-02-2012
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 11-04-2012 15:26