System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Remont ścieżek spacerowych i przepustów w Parku im. Jana Pawła II w Pełczycach przy ul. Chrobrego i Kościelnej.
RIP- 271/2/2012 Pełczyce, dnia 02.02.2012 roku
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
-
Zamawiający:
GMINA PEŁCZYCE
reprezentowana przez:
BURMISTRZA PEŁCZYC
UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2
73 - 260 PEŁCZYCE
tel. 95 768 5038, fax 95 768 5118
e-mail: umig@pelczyce.pl
-
Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn.:
„Remont ścieżek spacerowych i przepustów w Parku im. Jana Pawła II
w Pełczycach przy ul. Chrobrego i Kościelnej.”
-
Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest remont ścieżek spacerowych i przepustów w Parku im. Jana Pawła II w Pełczycach przy ul. Chrobrego i Kościelnej. Zakres prac:
- wykonanie ścieżek o nawierzchni utwardzonej z kostki klinkierowej w ilości 1459,80 m2 (chodniki z kostki brukowej klinkierowej w ilości 1046,19 m2 oraz chodniki z kostki granitowej 5x5 cm w ilości 413,61 m2),
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej „POLBRUK” grubości 80 mm w ilości 150,00 m2,
- wykonanie przepustu nad ścieżką z rury przepustowej PE o średnicy 110 mm w ilości 8 m.
Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje załączony przedmiar robót.
Powyższe zamówienie jest współfinansowane w ramach działania 313, 322, 323 „Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś 3 „Jakość życia na obszarach wiejskich i zróżnicowanie gospodarki wiejskiej.”
Zaleca się, aby wykonawca dokonał (na własny koszt) wizji lokalnej przewidzianego terenu, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
-
Kody CPV:
45 10 00 00-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45 20 00 00-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
45 40 00 00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
45 24 00 00-1 Budowa obiektów inżynierii wodnej
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona w BIP na stronie internetowej www.pelczyce.pl, w Biuletynie UZP nr 32360 oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego.
-
Termin zakończenia robót (wymagany) - 15 października 2012 roku.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
-
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.pelczyce.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.
-
Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest Pani Magdalena Gryczyńska, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, pok. nr 11, tel 95 768 5038, fax 95 768 5118, e-mail: m.gryczynska@pelczyce.pl
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości
10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
-
Kryterium oceny ofert:
cena - 100 %
-
Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, do dnia 23.02.2012 roku, do godz. 10:00.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.02.2012 roku o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2.
-
Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.
-
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o wartości do 50 % wartości zamówienia.
Burmistrz Pełczyc
Mirosław Kluk
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie.pdf | 2012-02-02 19:32:00 | 28,3KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | kostka_brukowa.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2012-02-02 19:32:00 | 222,9KB | 60 razy |
2 | przedmiar_str.1.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2012-02-02 19:32:00 | 432,6KB | 62 razy |
3 | przedmiar_str.2.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2012-02-02 19:32:00 | 226,3KB | 48 razy |
4 | siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-02-02 19:32:00 | 72,8KB | 61 razy |
5 | zalaczniki_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-02-02 19:32:00 | 121,5KB | 51 razy |
6 | zestawienie_robocizny,_materialow_i_sprzetu.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2012-02-02 19:32:00 | 342,2KB | 54 razy |
7 | PARKINGI.3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-02-06 11:15:44 | 286,2KB | 63 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | uniewa.pdf | 2012-02-13 13:50:02 | 24,0KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 02-02-2012 19:29 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 02-02-2012 | |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 13-02-2012 13:51 |