Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Lubiana: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej

Znak: ZSL.272.1.2011

 

Lubiana: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej

Numer ogłoszenia: 381126      data zamieszczenia: 16.11.2011r.

Ogłoszenie o zamówieniu – dostawy

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

 

SEKCJA I:  ZAMAWIAJĄCY

I.1  NAZWA I ADRES

ZESPÓŁ SZKÓŁ W LUBIANIE

LUBIANA 6

73-260 PEŁCZYCE

TEL. 95 768 57 21

FAX 95 768 57 21

e-mail: poczta@szkolalubiana.pl

Adres strony internetowej Zamawiającego: www.szkolalubiana.pl

 

I.2  RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:jednostka samorządowa

I.3  TRYB ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1  OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1    Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół w Lubianie”.

CPV 15.00.00.00-8 - żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

 

II.1.2  Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3  Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.   Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół w Lubianie, z podziałem na części:

1.1             Mrożonki. CPV: 15330000-0; 15896-5

1.2             Produkty mleczarskie: CPV: 15500000-3

1.3             Pieczywo: CPV: 15810000-9

1.4             Jaja. CPV: 03142500-3

1.5             Mięso, wędliny, drób: CPV: 15100000-9

1.6             Owoce i warzywa: CPV: 15300000-1

1.7             Pozostałe artykuły spożywcze: CPV: 15800000-6

Szacunkowe ilości poszczególnych artykułów zawierają załączniki nr 1.1- 1.7 do SIWZ.

2.   Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy towaru na podstawie zamówienia dostosowanego do jego potrzeb, składanego telefonicznie przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego.

3.   Wykonawca powinien zapewnić terminową realizację zamówień oraz transport do magazynu Zamawiającego na własny koszt.

4.   W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu, co nie skutkuje w stosunku do Wykonawcy roszczeniami finansowmi i prawnymi.

5.   Dostarczony towar powinien być artykułem I klasy ( jakości), z odpowiednim terminem ważności.

6.   Transport artykułów winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne ( w tym dotyczące czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem).

II.1.4  Czy dopuszcza się złożenie ofert częściowych: tak; liczba części  7

II.1.5  Czy przewiduje się zamówienia uzupełniające: tak, nieprzekraczające 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6  Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II.2  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zamówienia będą realizowane sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2012 r.

 

SEKCJA III:  INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1  WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2 ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1 Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawcy muszą udowodnić, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy
w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj: co najmniej jednej usługi porównywalnej pod względem zakresu i charakteru z przedmiotem zamówienia tj. dostawą żywności.

Za porównywalne zamówienia uważa się wykonanie co najmniej jednej dostawy z zakresu dostawy żywności. Okres wykonywania dostawy nie może być krótszy niż 10 miesięcy.

Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą:  „spełnia lub nie spełnia”.

III.3.2  Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:  nie dotyczy

III.4  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1  W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa  w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)     Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

2)     Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4.2  W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)     Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

2)     Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące.

3)     Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówieniach publicznych art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

 

III.4.3  Inne dokumenty:

1)     Formularz oferty na załączonym druku(zał. nr 1) wraz z formularzem cenowym (zał. od 1.1 do 1.7 do oferty, do każdej części zamówienia).

2)     Pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost
z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy.

Wymagana forma dokumentu: oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.

W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej, gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć umowę spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. Warunek ten nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki.

Wszystkie złożone dokumenty przedkładane do oferty a sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Obowiązuje w niniejszym postępowania wersja w języku polskim.

Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty w zakresie objętym art. 25 PZP, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w który upłynął termin składania ofert.

Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy
 

SEKCJA IV:  PROCEDURA

IV.1 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1 Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2  KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1  Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2  Czy będzie wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie

 

IV.3  INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1 Adres strony internetowej, na której dostępna jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.szkolalubiana.pl

IV.3.2  Termin składania ofert: 25.11. 2011 r. godz. 12.00
Miejsce: Zespół Szkół w Lubianie, Lubiana 6, 73-260 Pełczyce – p. 101 (Sekretariat).

IV.3.3  Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

Dyrektor Zespołu Szkół w Lubianie

Paweł Wilk

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OGA_OSZENIE_O_PRZETARGU.doc 2011-11-16 12:41:52 56,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-16 12:41:52 109,5KB 100 razy
2 Zalacznik_Nr_1.5.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-16 12:42:08 47,5KB 19 razy
3 Zalacznik_Nr_1.3.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-16 12:42:20 36,5KB 23 razy
4 Zalacznik_Nr_1.6.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-16 12:42:46 56,5KB 24 razy
5 Zalacznik_Nr_1.7.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-16 12:42:55 122,5KB 26 razy
6 ZaA_A_cznik_1.2.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-16 12:43:04 45KB 314 razy
7 ZaA_A_cznik__1.4.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-16 12:43:13 29,5KB 16 razy
8 ZaA_A_cznik_nr_1_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-16 12:43:21 39KB 20 razy
9 ZaA_A_cznik_Nr_1.1.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-16 12:43:35 41,5KB 33 razy
10 ZaA_A_cznik_nr_2_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-16 12:44:08 30KB 15 razy
11 ZaA_A_cznik_nr_3_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-16 12:44:15 42,5KB 10 razy
12 ZaA_A_cznik_nr_4_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-16 12:44:22 40KB 14 razy
13 zaA_A_cznik_nr_5_do_siwz.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-16 12:44:35 40KB 24 razy
14 zaA_A_czniki_1.1-1.7.xls Po terminie otwarcia ofert 2011-11-24 09:16:17 16KB 2 razy
Wynik postępowania
1 ogloszenie_o__wyniku__postA_powania.docx 2011-11-28 14:34:57 21,9KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Michał Kasprzak 16-11-2011 12:41
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 16-11-2011
Ostatnia aktualizacja: Michał Kasprzak 28-11-2011 14:34