Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół: Zespół Szkół w Pełczycach i Szkoły Podstawowej w Będargowie na trasie Trzęszcz, Ługowo, Krzynki, Jarosławsko, Będargowo, Będargowiec, Przekolno, gmina Pełczyce

Pełczyce, dnia 03.08.2011 r.

Nasz znak: RIP- 271/4/2011

GMINA PEŁCZYCE

Reprezentowana przez

BURMISTRZA PEŁCZYC

UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73-260 PEŁCZYCE

TEL. 95 768 5038

FAX 95 768 5118

e-mail: umig@pelczyce.pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

„Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół: Zespół Szkół w Pełczycach i Szkoły Podstawowej w Będargowie na trasie Trzęszcz, Ługowo, Krzynki, Jarosławsko, Będargowo, Będargowiec, Przekolno, gmina Pełczyce”

 

CPV- 60.11.31.00-4

(podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)

 

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w BIP na stronie internetowej www.pelczyce.pl, w Biuletynie UZP nr 228036 oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego.

2. Przedmiotem zamówienia jest: przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Pełczyce.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5.  Termin realizacji zamówienia obejmuje rok szkolny 2011/2012 i 2012/2013 i w każdym roku obejmować będzie czas:

·        01.09.2011 – 22.06.2012

·        03.09.2012 – 21.06.2013.

6.  Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22 i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oferent powinien dostarczyć:

·  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie, w/w dokument misi być założony przez każdego wykonawcę.

·  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczanie, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu – z datą nie wcześniejsza niż 3 miesiące.

· Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

·  Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.

·  Odpowiednią licencję na wykonywanie transportu drogowego.

·   Kserokopię dowodów ubezpieczenia pojazdów, za pomocą, których będzie realizowane zamówienia,

·   Kserokopię prawa jazdy kierowcy, który będzie realizował zamówienie.

·   Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia.

·   Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument poświadczających zawarcie ubezpieczenia od działalności gospodarczej .

 

7.      Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie założonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.

8.      Wadium nie jest wymagane.

9.      Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena, za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wybrana zostanie oferta z najniższą stawką za 1 km.

10.Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce do dnia 11.08.2011 r. do godz. 10:00.

11.Termin związania z ofertą wynosi 30 dni obliczanych od dnia składania ofert.

12.Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza zastosować dynamicznego systemu zakupów.

13.Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

 

Burmistrz Pełczyc

Mirosław Kluk

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogA_oszenie.doc 2011-08-03 09:55:37 36KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 harmonogram.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-08-03 09:55:37 61KB 72 razy
2 OFERTA.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-08-03 09:55:55 22,5KB 46 razy
3 OA_WIEDCZENIE_OFERENTA.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-08-03 09:56:06 22,5KB 31 razy
4 PROJEKT_UMOWY_NR_RIP.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-08-03 09:56:13 36,5KB 26 razy
5 siwz.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-08-03 09:56:32 51,5KB 80 razy
6 Wykaz_sprzA_tu_przewidzianego_do_realizacji_zamA_wienia.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-08-03 09:56:43 21KB 30 razy
7 zaA_A_cznik_graficzny.jpg Po terminie otwarcia ofert 2011-08-03 09:56:54 200,3KB 33 razy
8 PROJEKT_UMOWY_NR_RIP.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-08-03 09:57:27 36,5KB 37 razy
9 Liczba_dzieci_dowoA_onych_do_szkA_A__w_poszczegA_lnych_obwodach_na_podstawie_arkuszy_organizacyjnych_na_rok_szkolny_2010.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-08-08 10:50:32 46KB 47 razy
Wynik postępowania
1 OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANIA.doc 2011-08-12 13:55:59 31,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Michał Kasprzak 03-08-2011 09:55
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 03-08-2011
Ostatnia aktualizacja: Michał Kasprzak 12-08-2011 13:55