Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

UCHWAŁA NR VI / 40 / 07 w sprawie zmiany budżetu.


UCHWAŁA NR VI / 40 / 07

Rady Miejskiej w Pełczycach

z dnia 12 kwietnia 2007r.

w sprawie zmiany budżetu.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591; z późn. zm ) uchwala się, co następuje:

§ 1. 1. Dochody zwiększa się o kwotę 11 600 zł,

Zadania własne 8 600 zł,

Dział 750 Administracja publiczna 8 600 zł,

rozdz. 75023 Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) 8 600 zł,

§ 0870 8 600 zł.

Dział 852 Pomoc społeczna 3 000 zł,

rozdz. 85212 Świadczenia rodzinne, zaliczka alimentacyjna

oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego 3 000 zł,

§ 2910 3 000 zł.

2. Dochody zmniejsza się o kwotę 65 043 zł,

Dział 756 Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem 18 210 zł,

rozdz. 75621 Udziały gmin w podatkach stanowiących dochód

budżetu państwa 18 210 zł,

§ 0010 18 210 zł.

Dział 853 Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej 46 833 zł,

rozdz. 85332 Wojewódzkie Urzędy Pracy 46 833 zł

§ 2888 35 125 zł

§ 2889 11 708 zł

3. Dochody ogółem zmniejsza się o kwotę 53 443 zł,

§ 2. 1.Wydatki zwiększa się o kwotę 453 850 zł,

Zadania własne 453 850 zł.

Dział 010 Rolnictwo i łowiectwo 157 600 zł,

rozdz. 01010 Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi 157 600 zł,

§ 6050 157 600 zł.

Dział 600 Transport i łączność 4 000 zł,

rozdz. 60016 Drogi publiczne gminne 4 000 zł,

§ 4210 3 000 zł.

§ 4270 1 000 zł.

Dział 630 Turystyka 18 000 zł,

rozdz. 63003 Zadania w zakresie upowszechniania turystyki 18 000 zł,

§ 6050 18 000 zł.

Dział 700 Gospodarka mieszkaniowa 23 000 zł,

rozdz. 70095 Pozostała działalność 23 000 zł,

§ 6050 23 000 zł.

Dział 750 Administracja publiczna 77 700 zł,

rozdz. 75023 Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) 77 700 zł,

§ 6050 54 100 zł.

§ 6060 23 600 zł.

Dział 801 Oświata i wychowanie 23 000,

rozdz. 80101 Szkoły podstawowe 23 000 zł,

§ 6050 23 000 zł.

Dział 852 Pomoc społeczna 3 000 zł,

rozdz. 85212 Świadczenia rodzinne, zaliczka alimentacyjna

oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego 3 000 zł,

§ 2910 3 000 zł.

Dział 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 109 300

rozdz. 90001 Gospodarka ściekowa i ochrona wód 6 300 zł,

§ 6050 6 300 zł.

rozdz. 90002 Gospodarka odpadami 25 000 zł,

§ 4270 25 000 zł.

rozdz. 90015 Oświetlenie ulic, placów i dróg 50 000 zł,

§ 6050 50 000 zł.

rozdz. 90017 Zakłady gospodarki komunalnej 28 000 zł,

§ 2650 28 000 zł.

Dział 921 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego 26 000 zł,

rozdz. 92120 Ochrona zabytków i opieka nad zabytkami 26 000 zł,

§ 2830 26 000 zł.

Dział 926 Kultura fizyczna i sport 12 250 zł,

rozdz. 92605 Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu 12 250 zł,

§ 4210 12 250 zł.

2.Wydatki zmniejsza się o kwotę 26 000 zł,

Dział 921 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego 26 000 zł,

rozdz. 92120 Ochrona zabytków i opieka nad zabytkami 26 000 zł,

§ 4270 26 000 zł.

3.Wydatki ogółem zwiększa się o kwotę 427 850 zł,

§ 3. Zwiększa się przychody budżetu Gminy w wysokości 481 293 zł.

w tym:

- kredyt § 952 172 637 zł

- nadwyżka z lat ubiegłych § 957 308 656 zł.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uzasadnienie:

1. W dochodach i wydatkach zwiększono o kwotę 11 600

- w rozdz. 75023 wpływ ze sprzedaży samochodu służbowego 8 600 zł

- w rozdz. 85212 wpływy ze zwrotów dotacji 3 000 zł

2. W dochodach zmniejszono o kwotę 65 043

- w rozdz. 75621 udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych 18 210 zł

- w rozdz. 85332 dotację na „Szkolenia językowe i informatyczne - kluczem rozwoju zawodowego”

koszt zadania do 319 196,11 zł - realizacja 2006/2007

- nadwyżka niewykorzystanej dotacji w roku 2006 46 833 zł

3. W wydatkach zwiększono o kwotę 453 850 zł

1) w rozdz. 01010 o kwotę 157 600

Zadanie inwestycyjne:

Ujęcie wody i sieci wodociągowej m. Lubiana, Boguszyny, Brzyczno, Bukwica,Płotno, Lubianka, Nadarzyn- podkłady geodezyjne 60 000 zł i dokumentacja techniczna 97 600 zł

2) w rozdz. 60016 opłaty za zajęcie w pasie drogowym 4 000 zł

3) w rozdz. 63003 wydatki majątkowe o kwotę 18 000

„Zagospodarowanie turystyczne terenu wokół jeziora Panieńskiego i jeziora Stawno w Pełczycach”

- podkłady geodezyjne wyznaczenie linii brzegowej 18 000 zł

4) w rozdz.70095 o kwotę 3 000 zł

zadanie inwestycyjne:

Remont budynku mieszkalnego w m. Jagów II etap

5) w rozdz.75023 o kwotę 77 700 zł

zadanie inwestycyjne:

a)”Zakup samochodu osobowego” koszt 58 600 zł brutto - zwiększenie 8 600 zł

b) „ Zmiana systemu ogrzewania w budynku administracji”

koszt ok.69 100zł - zwiększenie o kwotę 54 100 zł

c) „ Elektroniczny system obsługi urzędu - e-Urząd” 15 000 zł

6) w rozdz.80101 o kwotę 23 000

zadanie inwestycyjne:

Aktualizacja dokumentacji technicznej „ Budowa urządzeń sportowych i rekreacyjnych przy Szkole Podstawowej w Pełczycach”

7) w rozdz. 85212 zwrot dotacji do UW Wydziału Budżetu 3 000 zł

8) w rozdz.90001 o kwotę 6 300 zł

zadanie inwestycyjne:

„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzynki. Ługowo, Niesporowice i Lubiana w celu ochrony wód rzeki Odry i Morza Bałtyckiego oraz zwiększenia atrakcyjności inwestycyjnej i turystycznej gminy Pełczyce - II etap ” - mapy i inne

9) w rozdz.90002 o kwotę 25 000 zł

Realizacja Programu „ Program usuwania wyrobów zawierających azbest dla miasta i gminy Pełczyce ”

10) w rozdz. 90015 o kwotę 50 000 zł

zadanie inwestycyjne:

„Opracowanie dokumentacji i wykonanie oświetlenia drogowego w m. Nadarzyn”

11) w rozdz. 90017 o kwotę 28 000 zł

Dotacja przedmiotowa

- „Naprawa nawierzchni chodników wraz z zakupem Zagęszczarki” 5 000 zł

- Zakup i transport 23 000 zł

konstrukcji kwietników szt 6, ławek szt 15 i koszt na śmieci szt 8

12) w rozdz. 92120 o kwotę 26 000 zł

Dotacje dla Parafii Kościelnych

m. Boguszyny 6 000 zł

m. Będargowo 8 000 zł

m. Pełczyce 12 000 zł

13) w rozdz. 92605 o kwotę 12 250 zł

Realizacja Projektu „ Utworzenie i wyposażenie stanowiska gospodarza stadionu sportowego w m. Pełczyce” koszt całkowity 35 000 zł ( wnioskowane środki z PFRON)

4. W wydatkach zmniejszono o kwotę 26 000 zł

w rozdz. 92120 remonty kościołów o kwotę 26 000 zł

5. Przychody zwiększono o kwotę ` 481 293 zł,

w tym:

- kredyt z kwoty 1 448 013 zł do kwoty 1 620 650 zł tj. 172 637 zł

- nadwyżka z lat ubiegłych 308 656 zł.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 23-04-2007 07:03
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 23-04-2007
Ostatnia aktualizacja: - 23-04-2007 07:03