Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

UCHWAŁA NR XIV/ 98 /08 w sprawie przyjęcia Programu pomocy de minimis udzielanej przedsiębiorcom uruchamiającym nowe linie technologiczne na terenie Gminy Pełczyce


UCHWAŁA NR XIV/ 98 /08

RADY MIEJSKIEJ W PEŁCZYCACH

z dnia 10 kwietnia 2008 r.

w sprawie przyjęcia Programu pomocy de minimis udzielanej przedsiębiorcom uruchamiającym nowe linie technologiczne na terenie Gminy Pełczyce

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1 i art. 41 ust. 1 ustawy z dnia
8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm./ oraz art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych
/Dz. U. z 2006 r. Nr 121 poz. 844 z późn. zm./ uchwala się, co następuje:

§1.Przyjmuje się Program pomocy de minimis udzielanej przedsiębiorcom uruchamiającym nowe linie technologiczne na terenie Gminy Pełczyce, stanowiący załącznik do uchwały.

§2.Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Pełczyc.

§3.Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego.

Załącznik do uchwały Nr XIV/ 98 /08

Rady Miejskiej w Pełczycach

z dnia 10 kwietnia 2008 r.

PROGRAM POMOCY DE MINIMIS UDZIELANEJ
PRZEDSIĘBIORCOM URUCHAMIAJĄCYM NOWE
LINIE TECHNOLOGICZNE NA TERENIE
GMINY PEŁCZYCE.

  1. Podstawa prawna programu.

Art. 18 ust. 2 pkt 8, art. 40 ust. 1 i art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym /Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm./, oraz art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych /Dz. U. z 2006 r. Nr 121 poz. 844 z późn. zm./.

  1. Ogólne założenia programu.

  1. program reguluje zasady udzielania pomocy de minimis w formie zwolnienia
    od podatku nieruchomości.

  2. Przez pomoc de minimis należy rozumieć pomoc spełniającą przesłanki, o których mowa w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1998/2006 z dnia 15 grudnia 2006 r.
    w sprawie stosowania art. 87 i 88 Traktatu do pomocy de minimis (Dz. Urz. WE L 379 z 28.12.2006).

  3. Ze zwolnienia podatkowego w ramach programu przedsiębiorca będzie mógł korzystać - w zależności od ilości tworzonych nowych miejsc pracy- przez okres 1,2 lub 3 kolejnych lat podatkowych.

  4. Przedsiębiorca to przedsiębiorca spełniający warunki określone w załączniku I do rozporządzenia Komisji (WE) nr 70/2001 z dnia 12 stycznia 2001 r. w sprawie zastosowania art. 87 i 88 Traktatu WE w doniesieniu do pomocy państwa dla małych
    i średnich przedsiębiorstw (Dz. Urz. WE L 10 z 13.01.2001), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Komisji (WE) nr 364/2004 z dnia 25 lutego 2004 r. zmieniającym rozporządzenie Komisji (WE) nr 70/2001 i rozszerzającym jego zakres w celu włączenia pomocy dla badań i rozwoju (Dz. Urz. WE L 63 z 28.02.2004).

  5. Przedsiębiorca (z wyjątkiem prowadzącego działalność w sektorze transportu drogowego), przy zachowaniu wszystkich warunków określonych w programie, może uzyskać w jego ramach pomoc de minimis, jeżeli wartość tej pomocy brutto otrzymanej przez niego w okresie 3 kolejnych lat kalendarzowych (bieżącym roku oraz dwóch poprzedzających go latach) nie przekracza kwoty stanowiącej równowartość 200 tys. euro.

  6. Przedsiębiorca prowadzący działalność w sektorze transportu drogowego, przy zachowaniu wszystkich warunków określonych w programie, może uzyskać w jego ramach pomoc de minimis, jeżeli wartość tej pomocy brutto otrzymanej przez niego
    w okresie 3 kolejnych lat kalendarzowych (bieżącym roku oraz dwóch poprzedzających go latach) nie przekracza kwoty stanowiącej równowartość 100 tys. euro.

  7. Pomoc w formie zwolnienia może być udzielona po spełnieniu przez przedsiębiorcę warunków określonych w programie o ile w trakcie korzystania z pomocy przedsiębiorca nie przekroczy dopuszczalnego pułapu pomocy de minimis.

  8. Równowartość pomocy w euro ustala się według kursu średniego walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu udzielenia pomocy.

  9. Przedsiębiorca w chwili składania wniosku musi być podatnikiem podatku
    od nieruchomości w rozumieniu ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach
    i opłatach lokalnych, w odniesieniu do nieruchomości, na których realizowana będzie inwestycja technologiczna.

  10. Udział własny przedsiębiorcy w nakładach związanych z inwestycją technologiczną musi wynosić co najmniej 25 %. Przez „udział własny” należy rozumieć środki, które nie zostały uzyskane przez przedsiębiorcę w związku z udzieloną pomocą ze środków publicznych.

  11. Działalność gospodarcza związana z daną inwestycją technologiczną musi być prowadzona przez przedsiębiorcę przez co najmniej 3 lata od zakończenia okresu objętego przedmiotowym zwolnieniem.

  12. Powiększony stan zatrudnienia musi być utrzymany przez przedsiębiorcę przez okres 1,2 lub 3 lat podatkowych (w zależności od okresu zwolnienia wynikającego z pkt IV programu) po zakończeniu okresu objętego przedmiotowym zwolnieniem.

  13. Wysokość zwolnienia w ramach programu nie może przekroczyć kwoty podatku należnego od powierzchni gruntów, budynków lub ich części oraz wartość budowli związanych bezpośrednio z inwestycją technologiczną.

  14. Prawo do zwolnienia w ramach programu przedsiębiorca nabywa od następnego miesiąca, w którym spełnił warunki do korzystania ze zwolnienia, z zastrzeżeniem,
    że wobec przedsiębiorcy objętego przedmiotowym zwolnieniem zaistniał obowiązek podatkowy zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.

  15. Dniem udzielenia pomocy jest pierwszy dzień miesiąca następującego po miesiącu,
    w którym przedsiębiorca spełnił warunki do korzystania ze zwolnienia.

  16. Tworzenie nowych miejsc pracy rozumiane jest jako przyrost netto liczby pracowników w przeliczeniu na osoby zatrudnione w pełnym wymiarze czasu pracy, w porównaniu ze średnim zatrudnieniem z ostatnich 12 miesięcy.

  17. Przez inwestycję technologiczną, zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r.
    o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej /Dz. U. z 2005, Nr 179, poz. 1484 z późn. zm./ rozumie się inwestycję polegającą na:

a/ zakupie nowej technologii, jej wdrożeniu i uruchomieniu w oparciu o nią produkcji nowych lub zmodernizowanych wyrobów lub świadczenia nowych lub zmodernizowanych usług albo

b/ wdrożeniu własnej nowej technologii i uruchomieniu w oparciu o nią produkcji nowych lub zmodernizowanych wyrobów lub świadczenia nowych lub zmodernizowanych usług.

  1. Wyłączenia z pomocy w ramach programu.

Pomoc udzielana w ramach programu nie może być przyznana:

  1. Podmiotom gospodarczym działającym w dziedzinie produkcji podstawowej produktów rolnych wymienionych w załączniku I do Traktatu ustanawiającego Wspólnotę Europejską (Dz. Urz. WE C 235 z dnia 24.12.2002),

  2. Podmiotom gospodarczym działającym w dziedzinie przetwarzania i wprowadzania
    do obrotu produktów rolnych wymienionych w załączniku I do Traktatu
    w następujących przypadkach:

a/ kiedy wysokość pomocy ustalana jest na podstawie ceny lub ilości takich produktów zakupionych od producentów surowców lub wprowadzonych na rynek przez podmioty gospodarcze objęte pomocą,

b/ kiedy przyznanie pomocy zależy od faktu jej przekazania w części lub w całości producentom surowców,

  1. Na działalność związaną z wywozem do państw trzecich lub państw członkowskich, tzn. pomocy bezpośrednio związanej z ilością wywożonych produktów, tworzeniem
    i prowadzeniem sieci dystrybucyjnej lub innymi wydatkami bieżącymi związanymi
    z prowadzeniem działalności eksportowej;

  2. Podmiotem gospodarczym prowadzącym działalność zarobkową w zakresie drogowego transportu towarowego na nabycie pojazdów przeznaczonych do transportu drogowego,

  3. Podmiotem gospodarczym znajdującym się w trudnej sytuacji w rozumieniu Wytycznych wspólnotowych dotyczących pomocy państwa w celu ratowania
    i restrukturyzacji zagrożonych przedsiębiorstw (Dz. Urz. WE C 244 z 01.10.2004),

  4. Na działalność uwarunkowaną pierwszeństwem korzystania z towarów krajowych
    w stosunku do towarów sprowadzanych z zagranicy.

  1. Warunki dopuszczalności pomocy.

  1. Przedsiębiorca, będący jednocześnie podatnikiem podatku od nieruchomości
    w rozumieniu ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, może korzystać ze zwolnienia podatkowego w odniesieniu do nieruchomości (budynków, gruntów i budowli), na których realizowana jest inwestycja technologiczna przez okres 1 roku podatkowego, jeżeli w okresie 12 miesięcy od dnia złożenia wniosku o zwolnienie od podatku od nieruchomości
    utworzy na terenie Gminy Pełczyce do 10 nowych miejsc pracy w związku
    z realizowanym projektem inwestycyjnym w ramach działalności gospodarczej prowadzonej na tych nieruchomościach.

  2. Przedsiębiorca, będący jednocześnie podatnikiem podatku od nieruchomości
    w rozumieniu ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, może korzystać ze zwolnienia podatkowego w odniesieniu do nieruchomości,
    na których realizowana jest inwestycja technologiczna przez okres 2 lat podatkowych, jeżeli w okresie 12 miesięcy od dnia złożenia wniosku o zwolnienie od podatku
    od nieruchomości utworzy na terenie Gminy Pełczyce od 10 do 25 nowych miejsc pracy w związku z realizowanym projektem inwestycyjnym w ramach działalności gospodarczej prowadzonej na tych nieruchomościach.

  1. Przedsiębiorca, będący jednocześnie podatnikiem podatku od nieruchomości
    w rozumieniu ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, ,może korzystać ze zwolnienia podatkowego w odniesieniu do nieruchomości,
    na których realizowana jest inwestycja technologiczna przez okres 3 lat podatkowych, jeżeli w okresie 12 miesięcy od dnia złożenia wniosku o zwolnienie od podatku
    od nieruchomości utworzy na terenie Gminy Pełczyce powyżej 25 nowych
    miejsc pracy w związku z realizowanym projektem inwestycyjnym w ramach działalności gospodarczej prowadzonej na tych nieruchomościach.

  1. Zakres dokumentów i informacji niezbędnych do ubiegania się o pomoc w ramach
    programu.

Przedsiębiorca ubiegający się o pomoc jest zobowiązany do przedłożenia:

  1. wniosku o udzielenie pomocy de minimis zawierającego podstawowe informacje
    o przedsiębiorcy - na druku nr 1,

  2. oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w pkt IV ust. 1,2 lub 3 - na druku
    nr 2,

  3. wszystkich zaświadczeń o pomocy de minimis jakie otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc w ramach programu oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat lub oświadczenia o nieotrzymaniu pomocy de minimis w tym okresie - na druku nr 3,

  4. informacji o każdej innej pomocy ze środków publicznych jaką przedsiębiorca otrzymał w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikowanych, na pokrycie których ma być przeznaczona pomoc de minimis udzielana na podstawie programu, zawierającej wskazanie dnia, podstawy prawnej jej udzielenia, formy, przeznaczenia i wielkości pomocy lub oświadczenia, że takiej pomocy nie otrzymał - na druku nr 4,

  5. oświadczenia, że nie znajduje się w trudnej sytuacji w rozumieniu Wytycznych wspólnotowych dotyczących pomocy państwa w celu ratowania i restrukturyzacji zagrożonych przedsiębiorstw - na druku na 5,

  6. deklaracji na podatek od nieruchomości lub informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych sporządzonych na formularzu według ustalonego wzoru,

  7. zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis aktualnego wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego,

  8. opisu nowej technologii przewidzianej do wykorzystania w ramach planowanej inwestycji technologicznej wraz z informacją na temat wielkości planowanych nakładów inwestycyjnych oraz procentowego i kwotowego udziału środków własnych z nimi związanych.

  1. Procedura dotrzymania warunków udzielonej pomocy.

  1. Przedsiębiorca korzystający ze zwolnienia w ramach programu zobowiązany jest:

a/ przez cały okres zwolnienia oraz przez okres 1,2 lub 3 lat podatkowych
(w zależności od ilości utworzonych nowych miejsc pracy) po zakończeniu okresu objętego przedmiotowym zwolnieniem po utworzeniu nowych miejsc pracy
do przedkładania do 15 stycznia każdego roku informacji dotyczącej poziomu zatrudnienia w związku z realizowaną inwestycją technologiczną,

b/ przekazywać wszelkie zaświadczenia o uzyskanej pomocy de minimis za okres 3 kolejnych lat kalendarzowych, jak również informacji o każdej innej pomocy publicznej, jaka została udzielona w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikowanych, z którymi związana jest pomoc de minimis udzielana
na podstawie programu w następujących terminach:

- począwszy od drugiego roku objętego przedmiotowym zwolnieniem - do 15 stycznia każdego roku objętego pomocą w ramach programu,

- przez cały okres objęty przedmiotowym zwolnieniem każdorazowo w terminie 14 dni od dnia otrzymania pomocy de minimis poza programem,

c/ w terminie do 31 stycznia roku następującego po roku, w którym korzystał z pomocy w ramach programu, przedsiębiorca winien przedłożyć kserokopii sprawozdania o stanie zatrudnienia na dzień 31 grudnia roku poprzedzającego rok podatkowy, w którym korzysta ze zwolnienia na mocy programu (na drukach ZUS DRA).

  1. Przedsiębiorca jest zobowiązany powiadomić pisemnie organ udzielający pomocy
    o utracie warunków do zwolnienia lub zmianie mającej wpływ na wielkość udzielanej pomocy najpóźniej w terminie 14 dni od daty powstania okoliczności powodujących taką utratę bądź zmianę.

  2. Przedsiębiorca korzystający z pomocy na podstawie programu jest zobowiązany
    do niezwłocznego poinformowania organu udzielającego pomocy, w trakcie toczącego się postępowania według zasad określonych w programie, o każdej innej pomocy de minimis, jaką uzyskał od innych organów, przedkładając stosowne zaświadczenia.

  3. Przedsiębiorca korzystający z pomocy na podstawie programu jest zobowiązany
    do przedłożenia w żądanym terminie - na wniosek organu udzielającego pomocy - dodatkowych informacji niezbędnych dla jej oceny oraz prawidłowego jej nadzorowania
    i monitorowania.

  4. Na podstawie zaświadczeń o pomocy de minimis i informacji otrzymanych
    od przedsiębiorcy organ udzielający pomocy dokonuje oceny już udzielonej pomocy, ze szczególnym uwzględnieniem dopuszczalnego pułapu pomocy określonego w pkt II ust. 5 i 6 programu.

  5. Przy zachowaniu wszystkich warunków wynikających z programu, organ udzielający pomocy wydaje przedsiębiorcy zaświadczenie o pomocy de minimis, zgodnie
    z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 marca 2007 r. w sprawie zaświadczeń
    o pomocy de minimis i pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie (Dz. U.
    Nr 53, poz. 354).

  6. Przedsiębiorca, który nie zawiadomi organu udzielającego pomocy o utracie warunków do zwolnienia w ramach programu, zobowiązany jest do zapłaty podatku za okres, w którym nienależnie korzystał ze zwolnienia, wraz z odsetkami za zwłokę, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8 poz. 60 z póżn. zm.).

  7. Przedsiębiorca, który w ustalonym terminie zawiadomi organ udzielający pomocy o utracie warunków do zwolnienia w ramach programu, traci do niego prawo, poczynając od następnego miesiąca, w którym je utracił.

  8. Przedsiębiorca, który złożył nieprawdziwe oświadczenia lub informacje co do spełnienia warunków, od których uzależnione jest zwolnienie od podatku, traci do niego prawo za cały okres zwolnienia.

  9. Beneficjent pomocy w ramach programu zobowiązany jest przechowywać dokumenty z nią związane przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym udzielono ostatniej pomocy.

  10. Prawo do zwolnienia z podatku na mocy programu wygasa:

a/ z końcem roku, w którym upłynął wyznaczony uchwałą termin zwolnienia,

b/ z końcem miesiąca, poprzedzającego miesiąc, w którym osiągnięta została dopuszczalna wysokość pomocy de minimis określona w pkt II ust. 5 i 6,

c/ z końcem miesiąca, w którym niespełnione zostały warunki określone w pkt IV.

  1. Czas trwania programu.

Program obowiązuje do 31 grudnia 2013 roku.

  1. Beneficjenci pomocy.

Adresatami pomocy są przedsiębiorcy, będący podatnikami podatku
od nieruchomości w rozumieniu ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, podejmujący inwestycję technologiczną na nieruchomościach położonych
na terenie Gminy Pełczyce i tworzący nowe miejsca pracy w związku z realizowanym projektem inwestycyjnym.

  1. Organy udzielające pomocy.

  1. Rada Miejska Pełczyc jako organ uprawniony do podejmowania uchwał w sprawie zwolnień od podatku od nieruchomości na mocy ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r.
    o podatkach i opłatach lokalnych.

  2. Burmistrz Pełczyc jako organ podatkowy.

  1. Kumulacja pomocy.

Pomoc udzielana na podstawie programu podlega sumowaniu z inną pomocą
de minimis otrzymaną przez przedsiębiorcę w okresie 3 kolejnych lat kalendarzowych poprzedzających dzień udzielenia pomocy w ramach programu (bieżący rok kalendarzowy oraz dwa poprzedzające go lata kalendarzowe) i nie może łącznie przekroczyć kwoty stanowiącej równowartość 100 tys. euro brutto dla przedsiębiorców prowadzących działalność w sektorze transportu drogowego oraz 200 tys. euro
w przypadku przedsiębiorców prowadzących działalność w pozostałych sektorach,
w których pomoc de minimis może być udzielona, bez względu na formę pomocy i źródło jej pochodzenia.

Pomocy udzielanej na podstawie programu nie należy kumulować z pomocą państwa w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikowanych lub tego samego projektu inwestycyjnego, w celu ominięcia maksymalnej intensywności pomocy.

  1. Zakres terytorialny pomocy.

Udzielana pomoc dotyczy działalności gospodarczej prowadzonej na terenie Gminy Pełczyce. Obszar ten należy do poziomu lokalnego nr 32.43 02 05.3 (poziom NTS 5,
na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 lipca 2000 r. w sprawie wprowadzenia Nomenklatury Jednostek Terytorialnych do Celów Statystycznych (NTS) /Dz. U. z 2000 r. Nr 58 poz. 685 z późn. zm./.

Druk nr 1

WNIOSEK

o udzielenie pomocy de minimis w formie zwolnienia z podatku od nieruchomości na podstawie Programu pomocy de minimis udzielanej przedsiębiorcom uruchamiającym nowe linie technologiczne na terenie Gminy Pełczyce.

PODSTAWOWE INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY

Pełna nazwa/imię i nazwisko przedsiębiorcy:

..................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Adres siedziby/zamieszkania przedsiębiorcy:

..................................................................................................................................................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................

Numer identyfikacji REGON:

.................................................................................................................................................

Numer identyfikacji podatkowej (NIP):

.................................................................................................................................................

Klasa rodzaju podstawowej działalności, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 stycznia 2004 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD), Dz. U. Nr 33, poz. 289 z późn. zm.):

..................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Forma prawna przedsiębiorcy:

.................................................................................................................................................

Dane osoby upoważnionej do kontaktów w sprawach związanych z wnioskowaną pomocą:

..................................................................................................................................................................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................

Nr telefonu:.........................................

Konto e-mail:......................................

..................................................... .....................................................

data Podpis przedsiębiorcy

Druk nr 2

................................................................

................................................................

................................................................

Nazwa/imię i nazwisko przedsiębiorcy

OŚWIADCZENIE

Wykonując obowiązek wynikający z pkt V ppkt 2 Programu pomocy
de minimis udzielanej przedsiębiorcom uruchamiającym nowe linie technologiczne na terenie Gminy Pełczyce oświadczam, że w okresie 12 miesięcy od dnia złożenia wniosku

utworzę na terenie Gminy Pełczyce ...............................nowe miejsca(e) pracy w związku z realizowanym projektem inwestycyjnym w ramach działalności gospodarczej prowadzonej na tych nieruchomościach.

..................................................... .....................................................

data Podpis przedsiębiorcy

Druk nr 3

................................................................

................................................................

................................................................

Nazwa/imię i nazwisko przedsiębiorcy

OŚWIADCZENIE

Wykonując obowiązek wynikający z pkt V ppkt 3 Programu pomocy de minimis udzielanej przedsiębiorcom uruchamiającym nowe linie technologiczne na terenie Gminy Pełczyce oświadczam, że w okresie bieżącego roku oraz dwóch poprzedzających go lat kalendarzowych nie otrzymałem pomocy de minimis.

..................................................... .....................................................

data Podpis przedsiębiorcy

Druk nr 4

................................................................

................................................................

................................................................

Nazwa/imię i nazwisko przedsiębiorcy

OŚWIADCZENIE

Wykonując obowiązek wynikający z pkt V ppkt 4 Programu pomocy de minimis udzielanej przedsiębiorcom uruchamiającym nowe linie technologiczne na terenie Gminy Pełczyce oświadczam, że nie uzyskałem innej pomocy ze środków publicznych
w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikacyjnych, na pokrycie których ma być przeznaczona pomoc de minimis udzielana na podstawie programu.

..................................................... .....................................................

data Podpis przedsiębiorcy

Druk nr 5

................................................................

................................................................

................................................................

Nazwa/imię i nazwisko przedsiębiorcy

OŚWIADCZENIE

Wykonując obowiązek wynikający z pkt V ppkt 5 Programu pomocy de minimis udzielanej przedsiębiorcom uruchamiającym nowe linie technologiczne na terenie Gminy Pełczyce oświadczam, że nie znajduję się w trudnej sytuacji w rozumieniu Wytycznych wspólnotowych dotyczących pomocy państwa w celu ratowania i restrukturyzacji zagrożonych przedsiębiorstw (Dz. Urz. WE C 244 z 01.10.2004)/

..................................................... .....................................................

data Podpis przedsiębiorcy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 25-04-2008 09:34
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 25-04-2008
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 03-06-2008 11:32