System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
ZARZĄDZENIE Nr 17/2007 w sprawie ustalenia regulaminu udzielania dofinansowania osobom fizycznym oraz wspólnotom mieszkaniowym na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest
ZARZĄDZENIE Nr 17/2007
BURMISTRZA MIASTA I GMINY PEŁCZYCE
z dnia 13 kwietnia 2007roku.
w sprawie ustalenia regulaminu udzielania dofinansowania osobom fizycznym oraz wspólnotom mieszkaniowym na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest
Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Ustalam regulamin udzielania dofinansowania osobom fizycznym oraz wspólnotom mieszkaniowym na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Zarządzenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Pełczyce i na stronie internetowej.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
BURMISTRZ
Miasta i Gminy
dr Mirosław Kluk
Załącznik nr 1
REGULAMIN
UDZIELANIA DOFINANSOWANIA OSOBOM FIZYCZNYM ORAZ WSPÓLNOTOM MIESZKANIOWYM NA ZADANIA ZWIĄZANE Z USUWANIEM WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST
§ 1. Regulamin określa zasady przyznawania osobom fizycznym i wspólnotom mieszkaniowym dofinansowania na realizację przedsięwzięć polegających na usuwaniu odpadów powstałych przy likwidacji pokryć dachowych zawierających azbest z obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Pełczyce.
§ 2.1. Dofinansowaniu będą podlegały koszty inwestycji związane z utylizacją odpadów azbestowych powstałych przy wymianie lub likwidacji pokrycia dachowego, a mianowicie:
-
rozbiórka pokrycia z płyt zawierających azbest,
-
zabezpieczenie odpadów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-
załadunek, transport i składowanie odpadów,
-
oczyszczenie terenu z pyłu azbestowego.
2. Wysokość dofinansowania przez gminę wynosi 50% ww. kosztów.
3. O dofinansowanie mogą ubiegać się osoby fizyczne oraz wspólnoty mieszkaniowe mające tytuł prawny do nieruchomości zlokalizowanej na terenie Miasta i Gminy Pełczyce.
4. Pomoc udzielana osobom fizycznym, będącym przedsiębiorcami w rozumieniu ustawy z dnia 2.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 z zm.) może być udzielana wyłącznie na potrzeby niezwiązane z prowadzoną przez nie działalnością gospodarczą.
§ 3. 1. Osoba ubiegająca się o uzyskanie dofinansowania na unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest składa wniosek do Burmistrza Miasta i Gminy w Pełczycach.
2. Wzór wniosku dostępny jest;
-
w Referacie Rolnictwa Urzędu Miasta i Gminy Pełczyce (pok. nr 12)
-
na stronie internetowej www.pelczyce.pl
-
W roku 2007 wnioski przyjmowane są od miesiąca maja.
-
Wnioski po stwierdzeniu ich kompletności rozpatrywane są na bieżąco wg kolejności ich złożenia aż do czasu wyczerpania środków na dany rok kalendarzowy.
-
Wnioski niezrealizowane w danym roku z powodu braku środków finansowych będą zrealizowane w pierwszej kolejności, w roku następnym, zgodnie z prowadzonym rejestrem.
-
Do wniosku należy dołączyć:
-
-
kosztorys usunięcia wyrobów zawierających azbest wykonany przez wykonawcę robót (firma posiadająca zezwolenie starosty na działanie na terenie gminy Pełczyce) w celu zatwierdzenia wartości kosztorysowej przez Urząd Miasta i Gminy Pełczyce
-
kopię zgłoszenia złożonego do Starostwa Powiatowego w Choszcznie o zamiarze usunięcia wyrobów zawierających azbest w terminie 30 dni przed planowanym rozpoczęciem prac.
-
Wnioski niekompletne nie będą rozpatrywane do czasu ich uzupełnienia.
-
Wnioski należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Pełczyce, pok. nr 8.
-
-
Zatwierdzam kosztorys usunięcia wyrobów zawierających azbest.
-
Zatwierdzam kwotę dofinansowania w wysokości ………………………………….
§ 4. Burmistrz Miasta i Gminy Pełczyce powiadamia pisemnie wnioskodawcę o przyznaniu dofinansowania w terminie 30 dni od złożenia wniosku.
§ 5. 1. Dofinansowanie nie obejmuje tych osób fizycznych, wspólnot mieszkaniowych, które we własnym zakresie wywiozły odpady azbestowe pochodzące z wymiany pokryć dachowych, których są właścicielami.
2. Dofinansowanie nie pokrywa kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych, kosztorysów rozbiórkowych.
§ 6. 1. Po wykonaniu inwestycji wnioskodawca składa w Referacie Rolnictwa (pok. nr 12) informację o usunięciu wyrobów zawierających azbest (Załącznik nr 4 do Programu usuwania wyrobów zawierających azbest) wraz z zapłaconą fakturą za wykonaną usługę.
2. Dofinansowanie będzie wypłacane w kasie Urzędu w terminie 14 dni od daty złożenia ww. dokumentów.
Załącznik do Regulaminu udzielania dofinansowania
zadań związanych z usuwaniem azbestu
Pełczyce, ……………………………
BURMISTRZ
MIASTA I GMINY PEŁCZYCE
WNIOSEK
O DOFINANSOWANIE KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z USUWANIEM WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST
1. WNIOSKODAWCA:
Imię i Nazwisko ...........................................................................................................................
Adres zamieszkania
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Adres modernizacji
.......................................................................................................................................................
Nr ewidencyjny działki ................................................................................................................
Imię i nazwisko współwłaściciela ...............................................................................................
Adres zamieszkania ......................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
2. DANE O ZADANIU:
Opis istniejących elementów zawierających azbest (pokrycie dachowe, otuliny i inne, eternit: płaski, falisty)
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Ilość odpadów zawierających azbest (ton/m2)
..................................................................................
Proponowany termin realizacji zadania (data rozpoczęcia i zakończenia zadania)
Rozpoczęcie .............................................................
Zakończenie .............................................................
3. OŚWIADCZENIE WNIOSKODAWCY
Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję ,,Regulamin dofinansowania osobom fizycznym oraz wspólnotom mieszkaniowym na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, oraz znane mi są sposoby postępowania z odpadami zawierającymi azbest, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Jednocześnie oświadczam, że jestem właścicielem, najemcą budynków, z których będą usuwane wyroby zawierające azbest, oraz nie prowadzę działalności gospodarczej w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1807 z zm.).
Potwierdzam(y) własnoręcznym podpisem, że zawarte we wniosku dane są prawdziwe.
...............................................................
podpis wnioskodawcy
- skreślić jeżeli nie dotyczy
4. KWALIFIKACJA WNIOSKU
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Pełczyce; ……………………… ……………………………...
(podpis)
…………………………………………………………………………………………….
Pełczyce;…………………… ……………………………...
(podpis)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 17-04-2007 15:59 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Krzyśko | 17-04-2007 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 23-01-2008 07:38 |