Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania

RRO.6220.09.2014                                                                    

Pełczyce, 16 września 2014 r.

 

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania

                                                                                   

Zgodnie z art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z zm.) zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: przebudowie drogi powiatowej nr 2210 Z od skrzyżowania  z drogą wojewódzką nr 151  poprzez Nadarzyn do miejscowości Płotno.

 

Inwestor: Powiatowy Zarząd Dróg

                ul. Bolesława Chrobrego 27 a

                73- 200 Choszczno

         

Strony mogą wnosić na piśmie wnioski, dokumenty i zażalenia lub dowody dot. stanowiska w ww. sprawie w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia w Referacie Rolnictwa i Ochrony Środowiska - /pokój 12/ w godzinach 715 -1500; tel.- 95 7685048

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 18-09-2014 10:05
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 18-09-2014
Ostatnia aktualizacja: - 18-09-2014 10:05