Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania


RRO- 7620/04/10   Pełczyce, 18 marca 2010 r.

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania

Zgodnie z art. 61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z zm.) zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn. „Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców gminy Pełczyce poprzez doposażenie w nowoczesny sprzęt ratowniczo-gaśniczy oraz modernizacja strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Pełczycach będącej w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym"

Inwestor: Gmina Pełczyce

ul. Rynek Bursztynowy 2

73-260 Pełczyce

Strony mogą wnosić na piśmie wnioski, dokumenty i zażalenia lub dowody dot. stanowiska w ww. sprawie w Referacie Rolnictwa i Ochrony Środowiska - /pokój 12/ w godzinach 715 -1500

Osoba wyznaczona do kontaktu - Aneta Wolniak (095) 7685048

BURMISTRZ

dr Mirosław Kluk

Otrzymują:

  1. Adresat

  2. Strony postępowania wg wykazu w aktach

  1. a/a

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 21-03-2010 17:57
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 21-03-2010
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 21-03-2010 18:00