System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Pełczyce
Pełczyce, dnia 16.07.2010 r.
Nasz znak: RIP – 341/11/2010
GMINA PEŁCZYCE
Reprezentowana przez
BURMISTRZA PEŁCZYC
UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2
73 – 260 PEŁCZYCE
TEL. /95/ 768 5038
FAX /95/ 768 5118
e-mail: umig@pelczyce.pl
Reprezentowana przez
BURMISTRZA PEŁCZYC
UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2
73 – 260 PEŁCZYCE
TEL. /95/ 768 5038
FAX /95/ 768 5118
e-mail: umig@pelczyce.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
„Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Pełczyce”
CPV – 60 13 00 00-8
(podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stornie internetowej www.pelczyce.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Pełczyce.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Termin realizacji zamówienia obejmuje rok szkolny: 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013 i w każdym roku obejmować będzie czas:
• 01.09.2010 – 24.06.2011
• 01.09.2011 – 22.06.2012
• 03.09.2012 – 21.06.2013
6. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22 i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
• Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie, w/w dokument musi być założony przez każdego wykonawcę.
• Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składak na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu – z data nie wcześniejsza niż 3 miesiące.
• Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
• Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
• Odpowiednia licencja na wykonywanie transportu drogowego,
• Kserokopia dowodów ubezpieczenia pojazdów, za pomocą których będzie realizowane zamówienie,
• Kserokopia prawa jazdy kierowcy, który będzie realizował zamówienie.
• Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia.
• Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument poświadczający zawarcie ubezpieczenia od prowadzenia działalności gospodarczej.
7. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.
8. Wadium nie jest wymagane.
9. Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena, za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wybrana zostanie oferta z najniższą stawką za 1 km.
10. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 – 260 Pełczyce do dnia 02.08.2010 r. do godz. 10:00.
11. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni liczonych od dnia składania ofert.
12. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza zastosować dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie.doc | 2010-07-16 13:27:31 | 34,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | OFERTA.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-16 13:27:31 | 22,5KB | 103 razy |
2 | OsWIEDCZENIE_OFERENTA.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-16 13:27:42 | 22,5KB | 103 razy |
3 | PROJEKT_UMOWY_NR_RIP.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-16 13:27:53 | 36KB | 107 razy |
4 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-16 13:28:10 | 48KB | 122 razy |
5 | Wykaz_sprzetu_przewidzianego_do_realizacji_zamowienia.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-16 13:28:19 | 21KB | 106 razy |
6 | zaA_A_cznik_graficzny.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-16 13:28:34 | 200,3KB | 101 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANIA.doc | 2010-08-04 12:38:00 | 31KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Michał Kasprzak | 16-07-2010 13:27 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 16-07-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | Michał Kasprzak | 04-08-2010 12:38 |