Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Budowa zespołu ogólnodostępnych boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko ORLIK 2012 w m. Jarosławsko.

RIP- 341/6/2010                                                               Pełczyce, dnia 01.04.2010 r.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

 

   1. Zamawiający:

GMINA PEŁCZYCE

reprezentowana przez:

BURMISTRZA PEŁCZYC

UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73 – 260 PEŁCZYCE

TEL 095 768 5038, FAX 095 768 5118

e-mail: umig@pelczyce.pl


 
2. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn.:

„ Budowa zespołu ogólnodostępnych boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko ORLIK – 2012 w m. Jarosławsko.”


3. Przedmiotem zamówienia jest:

Przedmiot zamówienia obejmuje:

3.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m)

-          podbudowa przepuszczalna

-          nawierzchnia do piłki nożnej – sztuczna trawa
Nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)

Wariant I* wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport)

1.Typ włókna: monofil

2.Skład chemiczny włókna; polietylen

3.Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,

4.Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2

-          obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu
od płyty boiska
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3
do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) 

-          wyposażenie

- bramki aluminiowe mocowane w tulejach                                                     – 2 sztuki

- siatki do bramek                                                                                                  – 2 sztuki

 

3.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach:

19,1m x 32,1m* o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m)

-          podbudowa

II  sposób* - podbudowa  nieprzepuszczalna z drenażem liniowym

Wszystkie elementy  zgodne z  właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ).
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik
nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ).              

-          nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego

Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)

            technologia układania nawierzchni:

II sposób*: Technologia typu NATRYSK – na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm.  W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm.

-          wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy                            – 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm                  – 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości                                                             – 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach    – 2 sztuki

-          wyposażenie  do piłki siatkowej

- słupki do siatkówki, aluminiowe,
wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)                                       – 2 sztuki
- siatka do siatkówki                                                                                    – 1 sztuka

-          wyposażenie do piłki ręcznej

- bramki aluminiowe mocowane w tulejach                                             – 2 sztuki
- siatki do bramek                                                                                          – 2 sztuki

3.3.  Ogrodzenie terenu
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ).

3.4.  Oświetlenie terenu
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).

3.5.  Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) – kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ).

3.6.  Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego

Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie
z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik
nr 2 do SIWZ) 

Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.6 stanowią załączniki:

Załącznik Nr 1 do SIWZ                                           Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 2 do SIWZ                                           Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 3 do SIWZ                                            Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 4 do SIWZ                                           Przedmiar robót


Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.6:

·          na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

·          na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy – 60 miesięcy

3.7  Budowa budynku sanitarno-szatniowego

Szczegółowy opis dla budynku sanitarno-szatniowego stanowią załączniki:


Załącznik Nr 1 do SIWZ                           Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 2 do SIWZ                            Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 3 do SIWZ                           Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 4 do SIWZ                           Przedmiar robót


Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

Termin zakończenia robót ( wymagany) – przedmiot zamówienia należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie 3 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji inwestycji.

   3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
   4. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest dostępna na stornie internetowej Zamawiającego: www.pelczyce.pl

Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest Pani Magdalena Gryczyńska, Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 – 260 Pełczyce, pok. nr 11, tel. 095 768 5048, fax 095 768 5118.

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

   5. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 26 500,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy pięćset złotych 00/100)

   6. Nomenklatura – Wspólny Słownik Zamówień Publicznych –

Kod CPV –  45 21 22 21-1

   7. Kryterium oceny ofert:

cena – 100 %


   8. Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 – 260 Pełczyce, do dnia 22.04.2010 roku, do godz. 10:00.

 
   9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.04.2010 roku o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 – 260 Pełczyce.
  10. Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  11.  Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  12.  Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.
  13.  Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Burmistrz Pełczyc

Mirosław Kluk

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogloszenie-1.doc 2010-04-01 14:05:46 54,5KB
2 zmiana_tresci_og-oszenia.doc 2010-04-13 11:46:53 50,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 typowa_siwz_orlik_edycja_2010.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-04-01 14:05:46 317,5KB 286 razy
2 Projekt_budowlany.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-04-01 14:17:06 4,0MB 318 razy
3 Projekt_instalacji_elektrycznych.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-04-01 14:18:51 2,3MB 279 razy
4 Projekt_zagospodarowania_terenu.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-04-01 14:22:16 4,5MB 276 razy
5 Charakterystyka_Zadania_Inwestycyjnego.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-04-09 09:33:52 1,1MB 244 razy
6 przedmiar_elektryczny.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-04-09 09:34:10 62,0KB 235 razy
7 Przedmiar_robot.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-04-09 09:36:16 2,8MB 281 razy
8 ZMIANA_typowa_siwz_orlik_edycja_2010.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-04-13 11:47:31 317,5KB 237 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 wyjasnienie_tresci_SWIZ_1.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-04-13 11:50:17 25KB
Wynik postępowania
1 OGLOSZENIE_O_WYNIKU_POSTEPOWANIA.doc 2010-05-18 10:20:11 38KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Michał Kasprzak 01-04-2010 14:05
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Michał Kasprzak 01-04-2010
Ostatnia aktualizacja: Michał Kasprzak 18-05-2010 10:20