Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg na Dostawę koparko-ładowarki

RIP-341/4/2010                                                             Pełczyce, dnia 09.03.2010r.

 

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

 

 

l. Zamawiający:                 

GMINA PEŁCZYCE

reprezentowana przez:

BURMISTRZA  PEŁCZYC

ul. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73-260 Pełczyce

Tel.(095) 768 50 38 Fax (095) 768 51 18

e-mail: umig@pelczyce .pl

 

 

2. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zdanie pn.:

  

Dostawa koparko – ładowarki

Przedmiotem  zamówienia jest

Przedmiotem zamówienie jest dostawa koparko – ładowarki (sztuk 1).

Koparko – ładowarka musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.

Minimalne wymagania i parametry techniczne koparko- ładowarki:

    • silnik wysokoprężny o mocy co najmniej 72 kW,
    • napęd 4x4 na dwie osie,
    • przebieg maksymalny: 3000 mtg,
    • rok produkcji: 2007 (nie starsza niż 3 letnia)
    • wspomaganie kierownicy,
    • blokada,
    • łyżka przednia dzielona,
    • auto poziomowanie łyżki przedniej,
    • ramie kopiące teleskop,
    • klimatyzacja,
    • funkcja młota.

 

UWAGA! Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, podane wymagane parametry techniczne wskazywałyby markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane.

 

Termin zakończenia (wymagany) – w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy z wykonawcą.

                                 

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert 

    wariantowych.

 

4. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie Art. 24, spełniający wymogi Art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający  

    warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest  

    dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.pelczyce.pl 

 

Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest Pani Magdalena Gryczyńska, Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 – 260 Pełczyce, pok. nr 11, tel. 95 768 5048, fax 95 768 51118.
   

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w  

SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

 

5. Wymagania dotyczące wadium: wadium nie jest wymagane.

 

6. Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień Publicznych –

Kod CPV 43.26.10.00-0 – koparki mechaniczne

 

7. Kryterium oceny ofert:

    cena – 70 % 

    ocena techniczno – jakościowa  - 20 %

    gwarancja – 10 %

   

8. Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego, 73-260 Pełczyce,

ul. Rynek Bursztynowy 2, do dnia 30. 03. 2010  roku, do godz. 10:00

 

9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30. 03.2010 roku o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego, 73 – 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2.

 

10. Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni, 

      zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych.

 

11. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

 

12.  Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

 

13. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

Burmistrz Pełczyc: Mirosław Kluk

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 og-oszenie.doc 2010-03-09 14:08:21 33,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-03-09 14:08:21 12KB 182 razy
2 UMOWA_DOSTAWY_projekt.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-03-09 14:09:05 41,5KB 176 razy
3 za--czniki.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-03-09 14:09:18 53,5KB 179 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 wyjsanienie_tresci_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-03-25 12:56:07 28KB
Wynik postępowania
1 UNIEWAZNIENIE_POSTEPOWANIA.doc 2010-04-07 13:27:52 20,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Michał Kasprzak 09-03-2010 14:08
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 09-03-2010
Ostatnia aktualizacja: Michał Kasprzak 07-04-2010 13:28