Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg na "Dostawa, zakup oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez Zamawiającego koparko ? ładowarki"


RIP-341/23/2009 Pełczyce, dnia 30.11.2009r.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

l. Zamawiający:

GMINA PEŁCZYCE

reprezentowana przez:

BURMISTRZA PEŁCZYC

ul. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73-260 Pełczyce

Tel.(095) 768 50 38 Fax (095) 768 51 18

e-mail: umig@pelczyce .pl

2. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zdanie pn.:

Dostawa, zakup oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez Zamawiającego koparko - ładowarki

Przedmiotem zamówienia jest

Przedmiotem zamówienie jest dostawa, zakup oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez Zamawiającego koparko - ładowarki (sztuk 1).

Koparko - ładowarka musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.

Minimalne wymagania i parametry techniczne koparko- ładowarki:

    • silnik wysokoprężny o mocy co najmniej 72 kW,

    • napęd 4x4 na dwie osie,

    • przebieg maksymalny: 2500 mtg,

    • rok produkcji: 2007 (nie starsza niż 2 letnia)

    • 4WD,

    • 4x4,

    • wspomaganie kierownicy,

    • silnik Turbo,

    • blokada,

    • łyżka przednia 4*1 dzielona co najmniej 1m3,

    • widły,

    • ride control,

    • auto poziomowanie łyżki przedniej,

    • ramie kopiące teleskop (dł. kop do 6 m) - blokada ramienia,

    • 3 łyżki do kopania - tył,

    • oryginalny lakier,

    • dodatkowe oświetlenie robocze,

    • zimny start,

    • dwie baterie

    • klimatyzacja.

UWAGA! Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, podane wymagane parametry techniczne wskazywałyby markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane.

Termin zakończenia (wymagany) - w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy z wykonawcą.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert

wariantowych.

4. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie Art. 24, spełniający wymogi Art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający

warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest

dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.pelczyce.pl

Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest Pani Danuta Bieniek, Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 - 260 Pełczyce, pok. nr 9.

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w

SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

5. Wymagania dotyczące wadium: wadium nie jest wymagane.

6. Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień Publicznych -

Kod CPV 43.26.10.00-0 - koparki mechaniczne

66.00.00.00-0 - usługi finansowe i ubezpieczeniowe

7. Kryterium oceny ofert:

cena - 100%

8. Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego, 73-260 Pełczyce,

ul. Rynek Bursztynowy 2, do dnia 22.12.2009 roku, do godz. 10:00

9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.12.2009 roku o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2.

10. Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni,

zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych.

  1. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  1. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

13. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

Burmistrz Pełczyc

Mirosław Kluk

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-11-30 20:38:24 129,5KB 240 razy
2 formularz_ofertowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-11-30 20:38:49 41,5KB 237 razy
3 zalacznik_nr_2.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-11-30 20:39:05 25KB 234 razy
4 ZaA_A_cznik_nr_3.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-11-30 20:39:17 26,5KB 233 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 wyjaA_nienie_treA_ci_SIWZ_1.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-12-10 12:31:20 21,5KB
Wynik postępowania
1 uniewaA_nienie.doc 2009-12-30 13:47:53 21,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 30-11-2009 20:38
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 30-11-2009
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 30-12-2009 13:47