System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej - remont kościoła p.w. Dobrego Pasterza w Krzynkach oraz kościoła p.w. Świętego Józefa w Płotnie
RIP-341/22/2009 Pełczyce, dnia 29.09.2009r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
l. Zamawiający:
PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA
P.W. NNMP W PEŁCZYCACH
reprezentowana przez:
ks. Henryka Raźniewskiego - Proboszcza Parafii
ul. Kościelna 4
73-260 Pełczyce
Tel.(095) 768 5315
e-mail: parafiapelczyce@wp.pl
2. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zdanie pn.:
„Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej - remont kościoła p.w. Dobrego Pasterza w Krzynkach oraz kościoła p.w. Świętego Józefa w Płotnie.”
Przedmiotem zamówienia jest
Kościół pod wezwaniem Dobrego Pasterza położony jest na terenie działki nr 65 we wsi Krzynki, gmina Pełczyce. Zakres planowanych robót:
- wykonanie remontu kapitalnego dachu,
- wykonanie remontu ścian włącznie z przemurowaniem miejscowym ścian.
Kościół pod wezwaniem Świętego Józefa znajduje się w Płotnie, gmina Pełczyce, na terenie działki nr 60. W ramach zadania inwestycyjnego planuje się:
- wymianę pokrycia dachu,
- remont konstrukcji dachu,
- wymianę obudowy drewnianej wieży.
Termin zakończenia robót (wymagany) - do dnia 30 września 2010 roku.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert
wariantowych.
4. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie Art. 24, spełniający wymogi Art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający
warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest
dostępna na stronie internetowej: www.pelczyce.pl
Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest
Ksiądz Proboszcz Parafii Pełczyce Henryk Raźniewski - tel. 095 768 5315,
kom. 0603763567
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w
SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
5. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 2 500,00 zł.
(słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 )
6. Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień Publicznych -
Kod CPV 45 21 23 61-4.
7. Kryterium oceny ofert:
cena - 100%
8. Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 - 260 Pełczyce, do dnia 19.10.2009 roku, do godz. 11:00
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.10.2009 roku o godz. 11:00 w Urzędzie Miejskim w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 - 260 Pełczyce.
10. Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni,
zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.
13. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Proboszcz Parafii
ks. Henryk Raźniewski
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | opinia_krzynki.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-29 13:12:36 | 4,9MB | 189 razy |
2 | opinia_plotno.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-29 13:12:36 | 3,1MB | 191 razy |
3 | projekt_krzynki.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-29 13:12:36 | 6,4MB | 179 razy |
4 | projekt_plotno.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-29 13:12:36 | 4,3MB | 180 razy |
5 | przedmiar_krzynki.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-29 13:12:36 | 646,7KB | 201 razy |
6 | przedmiar_plotno.zip Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-29 13:12:36 | 607,0KB | 200 razy |
7 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-09-29 13:12:36 | 25KB | 216 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANIA.doc | 2009-11-10 13:11:03 | 33,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 29-09-2009 13:12 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 29-09-2009 | |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 10-11-2009 13:11 |