Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej - remont kościoła p.w. Dobrego Pasterza w Krzynkach oraz kościoła p.w. Świętego Józefa w Płotnie


RIP-341/22/2009 Pełczyce, dnia 29.09.2009r.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

l. Zamawiający:

PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA

P.W. NNMP W PEŁCZYCACH

reprezentowana przez:

ks. Henryka Raźniewskiego - Proboszcza Parafii

ul. Kościelna 4

73-260 Pełczyce

Tel.(095) 768 5315

e-mail: parafiapelczyce@wp.pl

2. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zdanie pn.:

Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej - remont kościoła p.w. Dobrego Pasterza w Krzynkach oraz kościoła p.w. Świętego Józefa w Płotnie.

Przedmiotem zamówienia jest

Kościół pod wezwaniem Dobrego Pasterza położony jest na terenie działki nr 65 we wsi Krzynki, gmina Pełczyce. Zakres planowanych robót:

- wykonanie remontu kapitalnego dachu,

- wykonanie remontu ścian włącznie z przemurowaniem miejscowym ścian.

Kościół pod wezwaniem Świętego Józefa znajduje się w Płotnie, gmina Pełczyce, na terenie działki nr 60. W ramach zadania inwestycyjnego planuje się:

- wymianę pokrycia dachu,

- remont konstrukcji dachu,

- wymianę obudowy drewnianej wieży.

Termin zakończenia robót (wymagany) - do dnia 30 września 2010 roku.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert

wariantowych.

4. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie Art. 24, spełniający wymogi Art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający

warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest

dostępna na stronie internetowej: www.pelczyce.pl

Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest

Ksiądz Proboszcz Parafii Pełczyce Henryk Raźniewski - tel. 095 768 5315,

kom. 0603763567

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w

SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

5. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 500,00 zł.

(słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 )

6. Nomenklatura - Wspólny Słownik Zamówień Publicznych -

Kod CPV 45 21 23 61-4.

7. Kryterium oceny ofert:

cena - 100%

8. Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 - 260 Pełczyce, do dnia 19.10.2009 roku, do godz. 11:00

9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.10.2009 roku o godz. 11:00 w Urzędzie Miejskim w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 - 260 Pełczyce.

10. Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni,

zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych.

  1. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  1. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

13. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

Proboszcz Parafii

ks. Henryk Raźniewski

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 opinia_krzynki.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-09-29 13:12:36 4,9MB 189 razy
2 opinia_plotno.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-09-29 13:12:36 3,1MB 191 razy
3 projekt_krzynki.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-09-29 13:12:36 6,4MB 179 razy
4 projekt_plotno.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-09-29 13:12:36 4,3MB 180 razy
5 przedmiar_krzynki.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-09-29 13:12:36 646,7KB 201 razy
6 przedmiar_plotno.zip Po terminie otwarcia ofert 2009-09-29 13:12:36 607,0KB 200 razy
7 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-09-29 13:12:36 25KB 216 razy
Wynik postępowania
1 OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANIA.doc 2009-11-10 13:11:03 33,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 29-09-2009 13:12
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 29-09-2009
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 10-11-2009 13:11