Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg na "Kredyt długoterminowy na sfinansowanie wydatków nieznajdujacych pokrycia w planowanych dochodach w kwocie 1 790 686,00 zł"


Nasz znak: RIP-341/10/09 Pełczyce, dnia 11.08.2009 r.

GMINA PEŁCZYCE

UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73 - 260 PEŁCZYCE

WOJ.: ZACHODNIOPOMORSKIE

tel. 095 768 5038

fax 095 768 5118

REGON - 000530554

NIP-594-10-00-839

e-mail - umig@pelczyce.pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA SFINANSOWANIE WYDATKÓW NIEZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W PLANOWANYCH DOCHODACH

W KWOCIE DO 1 790 686,00 ZŁOTYCH

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Kod CPV: 66 113000-5

(podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z póź. zm.)

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w BIP na stronie internetowej www.pelczyce.pl

  2. Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest: udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w planowanych dochodach w kwocie do 1 790 686,00 złotych. Wymagany termin wykonania usługi: rok 2009 / dwie raty/.

  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych przewidujących odmiennych nieopisany w niniejszej specyfikacji sposób wykonania zamówienia.

  5. Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.12.2020 roku od dnia podpisania umowy.

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

  1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

  1. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.

  2. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie z postępowania.

  1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do SIWZ,

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

  1. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

  1. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

  1. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

  1. Podpisany wzór umowy / załącznik nr 4 do SIWZ/ lub oświadczenie, że zapoznał się i akceptuje propozycję umowy.

  1. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie - spełnia, nie spełnia.

  2. Kryterium oceny ofert będzie cena 100 %.

  3. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 - 260 Pełczyce, pokój nr 7 do dnia 20.08.2009 roku do godz. 10:00.

  4. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.

  5. Zamawiający nie przewiduje zawierać umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  6. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

  7. Przewiduje się zamówienia uzupełniające.

Mirosław Kluk

…………………………………………

/Burmistrz Pełczyc/

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SPECYFOKACJA.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-08-11 21:04:18 142,5KB 37 razy
2 uchwaA_a.JPG Po terminie otwarcia ofert 2009-08-14 09:34:48 1012,4KB 12 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 wyjaA_nienie_treA_ci_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-08-14 09:28:36 25,5KB
2 2wyjaA_nienie_treA_ci_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-08-14 09:33:02 25,5KB
Wynik postępowania
1 OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANIA.doc 2009-08-25 18:42:35 26KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 11-08-2009 21:02
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 11-08-2009
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 25-08-2009 18:42