System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przetarg na "Kredyt długoterminowy na sfinansowanie wydatków nieznajdujacych pokrycia w planowanych dochodach w kwocie 1 790 686,00 zł"
Nasz znak: RIP-341/10/09 Pełczyce, dnia 11.08.2009 r.
GMINA PEŁCZYCE
UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2
73 - 260 PEŁCZYCE
WOJ.: ZACHODNIOPOMORSKIE
tel. 095 768 5038
fax 095 768 5118
REGON - 000530554
NIP-594-10-00-839
e-mail - umig@pelczyce.pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA
KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA SFINANSOWANIE WYDATKÓW NIEZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W PLANOWANYCH DOCHODACH
W KWOCIE DO 1 790 686,00 ZŁOTYCH
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Kod CPV: 66 113000-5
(podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z póź. zm.)
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w BIP na stronie internetowej www.pelczyce.pl
-
Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest: udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie wydatków nieznajdujących pokrycia w planowanych dochodach w kwocie do 1 790 686,00 złotych. Wymagany termin wykonania usługi: rok 2009 / dwie raty/.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych przewidujących odmiennych nieopisany w niniejszej specyfikacji sposób wykonania zamówienia.
-
Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.12.2020 roku od dnia podpisania umowy.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
-
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
-
Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.
-
Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie z postępowania.
-
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
-
oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do SIWZ,
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
-
aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
-
aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
-
Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
-
Podpisany wzór umowy / załącznik nr 4 do SIWZ/ lub oświadczenie, że zapoznał się i akceptuje propozycję umowy.
-
Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie - spełnia, nie spełnia.
-
Kryterium oceny ofert będzie cena 100 %.
-
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 - 260 Pełczyce, pokój nr 7 do dnia 20.08.2009 roku do godz. 10:00.
-
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.
-
Zamawiający nie przewiduje zawierać umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.
-
Przewiduje się zamówienia uzupełniające.
Mirosław Kluk
…………………………………………
/Burmistrz Pełczyc/
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SPECYFOKACJA.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-11 21:04:18 | 142,5KB | 37 razy |
2 | uchwaA_a.JPG Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-14 09:34:48 | 1012,4KB | 12 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | wyjaA_nienie_treA_ci_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-14 09:28:36 | 25,5KB | |
2 | 2wyjaA_nienie_treA_ci_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-08-14 09:33:02 | 25,5KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANIA.doc | 2009-08-25 18:42:35 | 26KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 11-08-2009 21:02 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 11-08-2009 | |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 25-08-2009 18:42 |