System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Budowa zespołu boisk wielofunkcyjnych "Moje boisko ORLIK 2012" w m. Chrapowo
OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym
-
INFORMACJE OGÓLNE
-
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Zamawiającego: Gmina Pełczyce
REGON: 210966964
NIP: 594-15-32-878
Adres: ul. Rynek Bursztynowy 2
73 - 260 Pełczyce
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.15 - 15.00
wtorki w godzinach 7.15 - 16.00
-
ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Strona internetowa: www.pelczyce.pl
-
RODZAJ ZAMAWIAJACEGO - administracja samorządowa
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na zadanie „Budowa zespołu boisk wielofunkcyjnych „Moje boisko ORLIK 2012” w m. Chrapowo” prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655, zmiany: Dz. U. z 2008 r. nr 171 poz. 1058), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.
-
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
-
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
-
„Budowa zespołu boisk wielofunkcyjnych „Moje boisko ORLIK 2012” w m. Chrapowo”
-
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
-
Przedmiot zamówienia:
Zakres inwestycji obejmuje:
-
budowę - BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ - nawierzchnia syntetyczna z ogrodzeniem po obwodzie boiska
-
budowę - BOISKA DO KOSZYKÓWKI I SIATKÓWKI - nawierzchnia syntetyczna z ogrodzeniem po obwodzie boiska
-
budowę zaplecza boisk - ORLIK 2012
-
budowę ciągu komunikacyjnego
-
budowę oświetlenia boisk z naświetlaczami i instalacją odgromową
-
budowę - ogrodzenia terenu z bramą wjazdową i furtką wejściową
-
budowę infrastruktury technicznej podziemnej - przyłącze wodne, przyłącze kanalizacji sanitarnej i przyłącze kanalizacji deszczowej.
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
-
INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.
-
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia realizowany w pożądanym terminie do 6 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji prac.
-
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:
6.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
6.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
-
wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 27.04.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa boisk sportowych - CPV 45 21 22 21-1), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej i jedno boisko z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),
-
dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
6.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
6.1.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
-
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:
6.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
-
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 27.04.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa co najmniej trzech boisk sportowych - CPV 45 21 22 21-1), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej i jedno boisko z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje …) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby
(dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem).
-
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
-
Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów
i oświadczeń w oparciu o zasadę „spełnia- nie spełnia”.
-
INFORMACAJE NA TEMAT WADIUM
-
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 000.00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych 00/100).
-
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
-
pieniądzu,
-
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-
gwarancjach bankowych,
-
gwarancjach ubezpieczeniowych,
-
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
-
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
-
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank GBS Barlinek o/Pełczyce
Nr 72835500091198021420000006
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
-
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2,
73 - 260 Pełczyce w sekretariacie pok. 7 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej „wadium” dołączonej do oferty.
7.6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
-
Kryterium Cena - znaczenie 100 pkt
100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena
COB - cena zaoferowana w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt.
9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
-
Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego, Urząd Miejski Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 - 260 Pełczyce, sekretariat pok. Nr 7, w terminie do dnia 18.05.2009 roku, godz. 10:00
-
Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
-
Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok. 10 dnia 18.05.2009 roku, godz. 10:00
10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
-
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
-
W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
-
Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą musi być wyrażona na piśmie i jest dopuszczalna tylko z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
-
Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu rozstrzygnięcia protestu.
12 11. INFORMACJE: O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ, O ZAMIARZE
USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM
STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE
INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW,
INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONIOCZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY
INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA
ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie przewiduje:
-
zawarcia umowy ramowej,
-
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
wybor 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Mirosław KLUK
..............................................................
/Burmistrz Pełczyc/
........
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | boisko.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-28 07:50:58 | 3,7MB | 103 razy |
2 | projekt.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-28 07:50:58 | 5,9MB | 105 razy |
3 | przylacza.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-28 07:50:58 | 3,1MB | 71 razy |
4 | siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-28 07:50:58 | 30KB | 122 razy |
5 | str.1.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-29 09:17:01 | 61,3KB | 63 razy |
6 | str.2.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-29 09:17:01 | 28,6KB | 62 razy |
7 | str.3.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-29 09:17:01 | 119,8KB | 69 razy |
8 | str.4.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-29 09:17:01 | 120,7KB | 69 razy |
9 | str.5.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-29 09:17:01 | 119,4KB | 56 razy |
10 | str.6.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-29 09:17:01 | 118,9KB | 65 razy |
11 | str.7.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-29 09:17:01 | 114,8KB | 59 razy |
12 | str.8.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-29 09:17:01 | 42,2KB | 51 razy |
13 | str.9.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-29 09:17:01 | 66,1KB | 76 razy |
14 | str.1a.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-29 09:18:12 | 77,9KB | 62 razy |
15 | str.2a.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-29 09:18:12 | 197,1KB | 67 razy |
16 | str.3a.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-29 09:18:12 | 143,7KB | 66 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | zmiana_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-04-29 18:00:24 | 24KB | |
2 | wyjaA_nienie.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-05-12 09:26:09 | 25,5KB | |
3 | wyjaA_nienie2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2009-05-14 09:09:49 | 24KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANIA.doc | 2009-06-02 20:46:14 | 37KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 28-04-2009 07:50 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 28-04-2009 | |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 02-06-2009 20:46 |