Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg na : "Bezpieczna droga do posesji, bezpieczna droga do szkoły, bezpieczna droga do pracy. Partnerski program powiatowo - gminny poprawy bezpieczeństwa na drogach powiatowych i gminnych tworzących sieć komunikacji w gminie Pełczyce. Drogi gminne: Krzynki, Jarosławsko, Będargowiec, Trzęsacz, Pełczyce ul. Słoneczna, Wąska i Kwiatowa."


Nasz znak:RIP-341/4/2009 Pełczyce, dnia 09.03.2009 r.

OGŁOSZENIE

o zamówieniu publicznym

  1. INFORMACJE OGÓLNE

    1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa Zamawiającego: Gmina Pełczyce

REGON: 210966964.

NIP:  594-15-32-878.

Adres: ul. Urząd Miejski w Pełczycach,

ul. Rynek Bursztynowy 2,

woj.: zachodniopomorskie

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:15 - 15:00

wtorek 7:15 - 16:00

    1. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Strona internetowa: www.pelczyce.pl

    1. RODZAJ ZAMAWIAJACEGO - administracja samorządowa

2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na zadanie: „Bezpieczna droga do posesji, bezpieczna droga do szkoły, bezpieczna droga do pracy. Partnerski program powiatowo - gminny poprawy bezpieczeństwa na drogach powiatowych i gminnych tworzących sieć komunikacji w gminie Pełczyce. Drogi gminne: Krzynki, Jarosławsko, Będargowiec, Trzęsacz, Pełczyce ul. Słoneczna, Wąska i Kwiatowa. prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058.), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Bezpieczna droga do posesji, bezpieczna droga do szkoły, bezpieczna droga do pracy. Partnerski program powiatowo - gminny poprawy bezpieczeństwa na drogach powiatowych i gminnych tworzących sieć komunikacji w gminie Pełczyce. Drogi gminne: Krzynki, Jarosławsko, Będargowiec, Trzęsacz,

Pełczyce ul. Słoneczna, Wąska i Kwiatowa.”

    1. Rodzaj zamówienia :

roboty budowlane

    1. Przedmiot opracowania:

- Przedmiotem opracowania jest przebudowa nawierzchni drogowej drogi gminnej w miejscowości Krzynki, gmina Pełczyce, na długości 0,252 km.

W/w odcinek drogi położony jest na działce nr geodezyjny 42 obrębu Krzynki.

- Przedmiotem opracowania jest przebudowa nawierzchni drogowej drogi gminnej w miejscowości Jarosławsko, gmina Pełczyce, o długości 0,190 km.

W/w odcinek drogi położony jest na działce nr geodezyjny 193/8 obrębu Jarosławsko.

- Przedmiotem opracowania jest przebudowa nawierzchni drogowej drogi dojazdowej do gruntów rolnych Będargowiec - Będargowiec kolonia, gmina Pełczyce, w ciągu drogi gminnej, odc. II na długości 0,525 km.

W/w odcinek drogi położony jest na działce nr geodezyjny 246 obrębu Będargowo.

- Przedmiotem opracowania jest przebudowa nawierzchni drogowej drogi gminnej w miejscowości Trzęsacz, gmina Pełczyce, na odcinku 1 o długości 0,157 km, na odcinku 2 o długości 0,370 km, o długości łącznie 0,527 km.

W/w odcinek drogi położony jest na działce nr geodezyjny 48, 35, 45, 46/18 obrębu Trzęsacz.

- Przedmiotem opracowania jest przebudowa nawierzchni drogowej drogi osiedlowej w ciągu ulicy Słonecznej w miejscowości Pełczyce, gmina Pełczyce, na długości 0,214 km.

W/w odcinek drogi położony jest na działce nr geodezyjny 367 obrębu Pełczyce.

- Przedmiotem opracowania jest przebudowa nawierzchni drogowej drogi osiedlowej w ciągu ulicy Wąskiej w miejscowości Pełczyce, gmina Pełczyce, na długości 0,110 km.

W/w odcinek drogi położony jest na działce nr geodezyjny 175 obrębu Pełczyce.

- Przedmiotem opracowania jest przebudowa nawierzchni drogowej drogi osiedlowej w ciągu ulicy Kwiatowej w miejscowości Pełczyce, gmina Pełczyce, na długości 0,112 km.

W/w odcinek drogi położony jest na działce nr geodezyjny 185/32 obrębu Pełczyce.

Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi
36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

  1. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia realizowany w pożądanym terminie do 30 września 2009r. od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji prac.

  1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone

w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:

6.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;

6.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunków dotyczącego posiadania niezbędnego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:

  1. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym:

- realizację dwóch zadań inwestycyjnych obejmujących wykonanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni wykonanej w ramach jednego zadania nie mniejszej niż 1 500m2 z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),

  1. dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej,

  2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

6.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 500 000,00zł (słownie pięćset tysięcy złotych 00/100) bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń, w szczególności za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk.

6.1.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

    1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

    1. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

6.4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:

6.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do  SIWZ.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

      1. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:

  1. Wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,

- realizację dwóch zadań inwestycyjnych obejmujących zadań inwestycyjnych obejmujących wykonanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni wykonanej w ramach jednego zadania nie mniejszej niż 1 500 m2 z podaniem ich wartości przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.

Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje …) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej

oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby

(dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem).

      1. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

  1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100),

bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń, w szczególności za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk.

Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów
i oświadczeń w oparciu o zasadę „spełnia- nie spełnia”.

  1. INFORMACAJE NA TEMAT WADIUM

    1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  13 000.00 (słownie: trzynastu tysięcy złotych 00/100 ).

    1. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

  1. pieniądzu,

  2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

  3. gwarancjach bankowych,

  4. gwarancjach ubezpieczeniowych,

  5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).

    1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

    1. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:

Bank GBS Barlinek o/Pełczyce

Nr 72835500090098021420000006

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

    1. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, w sekretariacie, pok. 7 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej „wadium” dołączonej do oferty.

7.6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

    1. Kryterium Cena - znaczenie 100 pkt

0x01 graphic
100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)

Gdzie:

KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy

CN - najniższa zaoferowana cena

COB - cena zaoferowana w ofercie badanej

Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt.

9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego: Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2,73-260 Pełczyce, sekretariat pok. Nr 7, w terminie do dnia 01 kwietnia 2009 roku, godz. 10:00.

  2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.

  3. Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok. 10 dnia 01 kwietnia 2009 roku, godz.10:00

10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

      1. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

      2. W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

      3. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą musi być wyrażona na piśmie i jest dopuszczalna tylko z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

      4. Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu rozstrzygnięcia protestu.

12 11. INFORMACJE: O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ, O ZAMIARZE

USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM

STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE

INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW,

INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONIOCZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY

INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA

ELEKTRONICZNA, ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH :

Zamawiający nie przewiduje:

  1. zawarcia umowy ramowej,

  2. ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

wybaw 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,

4) Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Burmistrz Pełczyc

Mirosław Kluk

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 06:54:14 309,5KB 41 razy
2 Bdargowiec_-_Bedagowiec_kolonia_Przekroj_poprzeczny_II_-_1.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 24,5KB 16 razy
3 Bedargowiec_-_Bedagowiec_kolonia_Przekroj_poprzeczny_II_-_2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 24,0KB 18 razy
4 Bedargowiec_-_Bedagowiec_kolonia_Przekroj_poprzeczny_I_-_1.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 77,4KB 17 razy
5 Bedargowiec_-_Bedagowiec_kolonia_Przekroj_poprzeczny_I_-_2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 19,8KB 11 razy
6 Bedargowiec_-_Bedargowiec_kolonia_Plan_sytuacyjny_odc_I.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 125,1KB 7 razy
7 Bedargowiec_-_Bedargowiec_kolonia_Plan_sytuacyjny_odc_II.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 108,4KB 10 razy
8 Dokumentacja_budowlana_-_Przebudowa_nawierzchni_-_Bedargowie.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 24KB 41 razy
9 Dokumentacja_budowlana_-_Przebudowa_nawierzchni_-_Bedarg_(1).DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 25KB 372 razy
10 Dokumentacja_budowlana_-_Przebudowa_nawierzchni_-_Jaroslawsk.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 184,5KB 525 razy
11 Dokumentacja_budowlana_-_Przebudowa_nawierzchni_-_Krzynki.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 18KB 41 razy
12 Dokumentacja_budowlana_-_Przebudowa_nawierzchni_-_Kwiatowa_P.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 14KB 39 razy
13 Dokumentacja_budowlana_-_Przebudowa_nawierzchni_-_Sloneczna_-_pieszojezdnia.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 16KB 45 razy
14 Dokumentacja_budowlana_-_Przebudowa_nawierzchni_-_Trzesacz.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 16KB 39 razy
15 Dokumentacja_budowlana_-_Przebudowa_nawierzchni_-_ul_Waska.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 15KB 39 razy
16 Jaroslawsko_Przekroj_poprzeczny_1.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 21,2KB 8 razy
17 Jaroslawsko_Przekroj_poprzeczny_2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 16,3KB 6 razy
18 Krzynki_Przekroj_poprzeczny_1.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 15,7KB 7 razy
19 Krzynki_Przekroj_poprzeczny_2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 16,2KB 13 razy
20 Plan_sytuacyjny_-_Jaroslawsko.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 71,6KB 18 razy
21 Plan_sytuacyjny_-_Krzynki.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 66,4KB 10 razy
22 Plan_sytuacyjny_-_Kwiatowa_Pelczyce_-_pieszojezdnia.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 173,9KB 14 razy
23 Plan_sytuacyjny_-_Sloneczna_Pelczyce_-_pieszojezdnia.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 232,0KB 14 razy
24 Plan_sytuacyjny_-_Trzesacz.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 134,3KB 10 razy
25 Plan_sytuacyjny_-_ul_Waska.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 178,7KB 14 razy
26 Przekrj_poprzeczny_-_ul_Waska.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 19,8KB 12 razy
27 Przekroj_poprzeczny_-_Kwiatowa_Pelczyce_-_pieszojezdnia.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 16,6KB 21 razy
28 Przekr_poprzeczny_-_Sloneczna_Pelczyce_-_pieszojezdnia.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 16,7KB 8 razy
29 Specyfikacje_-_krawezniki_betonowe.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 43,5KB 21 razy
30 Specyfikacje_-_krawezniki_betonowe_1.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 39,5KB 42 razy
31 Specyfikacje_-_nawierzchnia_z_kostki_brukowej.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 50KB 40 razy
32 SST_Cienki_Dywanik_Na_Zimno.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 133,5KB 47 razy
33 SST_Nawierzchnie_bitumiczne_na_goraco.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 50,5KB 36 razy
34 SST_Nawierzchnie_bitumiczne_na_goraco_1.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 46,5KB 21 razy
35 SST_Nawierzchnie_bitumiczne_na_goraco_2.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 46,5KB 18 razy
36 SST_Nawierzchnie_bitumiczne_na_goraco_3.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 46,5KB 29 razy
37 SST_Nawierzchnie_bitumiczne_na_goraco_4.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 46,5KB 20 razy
38 SST_Nawierzchnie_z_Mas_Mineralno-Bitumicznych_na_Zimno_GE.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 19KB 59 razy
39 Trzesacz_Przekroj_poprzeczny_1.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 16,3KB 18 razy
40 Trzesacz_Przekroj_poprzeczny_2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 16,2KB 13 razy
41 Trzesacz_Przekroj_poprzeczny_3.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 07:15:25 20,3KB 11 razy
Wynik postępowania
1 ogA_oszenie_o_wyniku_postA_powania.doc 2009-04-05 16:56:22 28,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 11-03-2009 06:54
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 11-03-2009
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 05-04-2009 16:56