Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg na "Bezpieczna droga do posesji, bezpieczna droga do szkoły, bezpieczna droga do pracy. Partnerski program powiatowo - gminny poprawy bezpieczeństwa na drogach powiatowych i gminnych tworzących sieć komunikacji w gminie Pełczyce. Drogi gminne: Lubiana, Przekolno, Chrapowo - Niepołcko/wieś"


 

Nasz znak:RIP-341/3/2009 Pełczyce, dnia 09.03.2009 r.

OGŁOSZENIE

o zamówieniu publicznym

  1. INFORMACJE OGÓLNE

    1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa Zamawiającego: Gmina Pełczyce

REGON: 210966964.

NIP:  594-15-32-878.

Adres: ul. Urząd Miejski w Pełczycach,

ul. Rynek Bursztynowy 2,

woj.: zachodniopomorskie

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:15 - 15:00

wtorek 7:15 - 16:00

    1. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Strona internetowa: www.pelczyce.pl

    1. RODZAJ ZAMAWIAJACEGO - administracja samorządowa

2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na zadanie: „Bezpieczna droga do posesji, bezpieczna droga do szkoły, bezpieczna droga do pracy. Partnerski program powiatowo - gminny poprawy bezpieczeństwa na drogach powiatowych i gminnych tworzących sieć komunikacji w gminie Pełczyce. Drogi gminne: Lubiana, Przekolno, Chrapowo - Niepołcko/wieś prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058.), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.

 

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

„Bezpieczna droga do posesji, bezpieczna droga do szkoły, bezpieczna droga do pracy. Partnerski program powiatowo - gminny poprawy bezpieczeństwa na drogach powiatowych i gminnych tworzących sieć komunikacji w gminie Pełczyce. Drogi gminne: Lubiana, Przekolno, Chrapowo - Niepołcko/wieś”

 

    1. Rodzaj zamówienia :

roboty budowlane

 

 

 

 

    1. Przedmiot opracowania:

Przedmiotem opracowania jest przebudowa nawierzchni drogowej drogi dojazdowej do gruntów rolnych Lubiana - PKP, gmina Pełczyce, w ciągu drogi gminnej, odc. I i II na długości 0,9 km.

W/w odcinek drogi położony jest na działce nr geodezyjny 5 i 35 obrębu Lubiana.

Ponadto przedmiotem opracowania jest przebudowa nawierzchni drogowej drogi dojazdowej do gruntów rolnych Przekolno, gmina Pełczyce w ciągu drogi gminnej na długości 0,696 km.

W/w odcinek drogi położony jest na działkach nr geodezyjny 206/18 i 210/1 obrębu Przekolno.

Przedmiotem opracowania jest także przebudowa nawierzchni drogowej drogi dojazdowej do gruntów rolnych Chrapowo-Niepołcko, gmina Pełczyce w ciągu drogi gminnej na długości 0,650 km.

W/w odcinek drogi położony jest na działce nr geodezyjny 320/2 obrębu Chrapowo.

Przedmiotem opracowania jest przebudowa nawierzchni drogowej drogi dojazdowej do gruntów rolnych Chrapowo-wieś, gmina Pełczyce w ciągu drogi gminnej na długości łącznie 0,600 km.

W/w odcinek drogi położony jest na działkach nr geodezyjny 314 i 315 obrębu Chrapowo.

Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi
36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

 

  1. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia realizowany w pożądanym terminie do 30 września 2009r. od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji prac.

 

  1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone

w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:

6.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;

6.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunków dotyczącego posiadania niezbędnego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:

  1. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym:

- realizację dwóch zadań inwestycyjnych obejmujących wykonanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni wykonanej w ramach jednego zadania nie mniejszej niż 1 500m2 z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),

b)dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej,

c)Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

6.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 500 000,00zł (słownie pięćset tysięcy złotych 00/100), bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń, w szczególności za jedno zadanie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk,

6.1.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

 

    1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

 

    1. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

6.4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:

 

6.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do  SIWZ.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

      1. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:

  1. Wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym

- realizację dwóch zadań inwestycyjnych obejmujących wykonanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni wykonanej w ramach jednego zadania nie mniejszej niż 1 500 m2 z podaniem ich wartości przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.

Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje …) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby

(dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem).

      1. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

  1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100),

bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń, w szczególności za jedno zadanie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk,

 

Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów
i oświadczeń w oparciu o zasadę „spełnia- nie spełnia”.

 

  1. INFORMACAJE NA TEMAT WADIUM

    1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  13 500.00 (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych 00/100 ).

 

    1. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

  1. pieniądzu,

  2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

  3. gwarancjach bankowych,

  4. gwarancjach ubezpieczeniowych,

  5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).

 

 

 

 

 

 

 

    1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

 

    1. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:

Bank GBS Barlinek o/Pełczyce

Nr 72835500090098021420000006

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

 

    1. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, w sekretariacie, pok. 7 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej „wadium” dołączonej do oferty.

 

7.6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

 

 

8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

    1. Kryterium Cena - znaczenie 100 pkt

0x01 graphic
100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)

Gdzie:

KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy

CN - najniższa zaoferowana cena

COB - cena zaoferowana w ofercie badanej

 

Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt.

 

9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego: Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2,73-260 Pełczyce, sekretariat pok. Nr 7, w terminie do dnia

31 marca 2009 roku, godz. 10:00.

  1. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.

  2. Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok. 10 dnia 31 marca 2009 roku, godz.10:00

10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

      1. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

      2. W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

      3. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą musi być wyrażona na piśmie i jest dopuszczalna tylko z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

      4. Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu rozstrzygnięcia protestu.

 

12 11. INFORMACJE: O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ, O ZAMIARZE

USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM

STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE

INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW,

INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONIOCZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY

INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA

ELEKTRONICZNA, ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH :

Zamawiający nie przewiduje:

  1. zawarcia umowy ramowej,

  2. ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

wybaw 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,

4)Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

 

 

Burmistrz Pełczyc

 

 

Mirosław Kluk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 Dokumentacja_budowlana_-_Przebudowa_nawierzchni_-_Chrapowo_-.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:26:31 224,5KB 52 razy
2 Dokumentacja_budowlana_-_Przebudowa_nawierzchni_-_Lubiana_PK.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:26:31 27KB 35 razy
3 Dokumentacja_budowlana_-_Przebudowa_nawierzchni_-_Przekolno.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:26:31 25KB 45 razy
4 Lubiana_-_PKP_-_plan_sytuacyjny.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:26:31 268,0KB 14 razy
5 Przekolno_Plan_sytuacyjny.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:26:31 411,1KB 6 razy
6 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:26:31 27KB 28 razy
7 SST_Cienki_Dywanik_Na_Zimno.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:26:31 13KB 29 razy
8 SST_Nawierzchnie_z_Mas_Mineralno-Bitumicznych_na_Zimno_GE.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:26:31 195,5KB 110 razy
9 Chrapowo_-_Niepolcko_-_plan_sytuacyjny.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:30:18 147,9KB 7 razy
10 Chrapowo_-_Niepolcko_Przekroj_poprzeczny_II.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:30:18 19,6KB 11 razy
11 Chrapowo_-_wies_-_plan_sytuacyjny.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:30:18 124,3KB 8 razy
12 Chrapowo_-_wies_Przekroj_poprzeczny_I_-_1.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:30:18 19,3KB 8 razy
13 Chrapowo_-_Niepolcko_Przekroj_poprzeczny_I.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:33:38 19,4KB 7 razy
14 Chrapowo_-_wies_Przekroj_poprzeczny_II_-_1.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:33:38 19,2KB 7 razy
15 Chrapowo_-_wies_Przekroj_poprzeczny_II_-_2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:33:38 23,5KB 6 razy
16 Chrapowo_-_wies_Przekroj_poprzeczny_I_-_2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:33:38 24,0KB 5 razy
17 Przekolno_Przekroj_poprzeczny_II_-_1.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:33:38 20,3KB 6 razy
18 Przekolno_Przekroj_poprzeczny_II_-_2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:33:38 20,3KB 6 razy
19 Przekolno_Przekroj_poprzeczny_I_-_1.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:33:38 23,2KB 5 razy
20 Przekolno_Przekroj_poprzeczny_I_-_2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:33:38 23,0KB 7 razy
21 Przekroj_poprzeczny_-_Lubiana_PKP_-_II_-_1.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:33:38 16,9KB 5 razy
22 Przekroj_poprzeczny_-_Lubiana_PKP_-_II_-_2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:33:38 16,9KB 5 razy
23 Przekroj_poprzeczny_-_Lubiana_PKP_-_I_-_1.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:33:38 20,8KB 5 razy
24 Przekroj_poprzeczny_-_Lubiana_PKP_-_I_-_2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:33:38 20,6KB 5 razy
25 Przekroj_poprzeczny_-_Lubiana_PKP_-_I_-_3.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:33:38 19,9KB 7 razy
26 Przekroj_poprzeczny_-_Lubiana_PKP_-_I_-_4.jpg Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:33:38 19,7KB 5 razy
27 SST_Nawierzchnie_bitumiczne_na_goraco.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-10 00:33:38 50,5KB 24 razy
28 Dokumentacja_budowlana_-_Przebudowa_nawierzchni_-_Chrapowo_-N.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 08:42:18 231,5KB 29 razy
29 SST_Cienki_Dywanik_Na_Zimno_CH.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 08:42:18 13KB 19 razy
30 SST_Cienki_Dywanik_Na_Zimno_L.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 08:42:18 133,5KB 21 razy
31 SST_Cienki_Dywanik_Na_Zimno_N.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 08:42:18 13KB 12 razy
32 SST_Nawierzchnie_bitumiczne_na_goraco_CH.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 08:42:18 50,5KB 18 razy
33 SST_Nawierzchnie_bitumiczne_na_goraco_L.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 08:42:18 50,5KB 16 razy
34 SST_Nawierzchnie_bitumiczne_na_goraco_N.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 08:42:18 50,5KB 17 razy
35 SST_Nawierzchnie_bitumiczne_na_goraco_P.DOC Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 08:42:18 50,5KB 20 razy
36 SST_Nawierzchnie_z_Mas_Mineralno-Bitumicznych_na_Zimno_GE_CH.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 08:42:18 195,5KB 24 razy
37 SST_Nawierzchnie_z_Mas_Mineralno-Bitumicznych_na_Zimno_GE_L.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 08:42:18 19KB 10 razy
38 SST_Nawierzchnie_z_Mas_Mineralno-Bitumicznych_na_Zimno_N_GE.doc Po terminie otwarcia ofert 2009-03-11 08:42:18 195,5KB 12 razy
Wynik postępowania
1 ogA_oszenie_o_wyniku_postA_powania.doc 2009-04-05 16:55:38 27,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 10-03-2009 00:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 10-03-2009
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 05-04-2009 16:55