System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Kredyt Długoterminowy na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach w kwocie do 1 457 000 zł.
Nasz znak: RIP-341/15/08 Pełczyce , dnia 23.10.2008.r.
GMINA PEŁCZYCE
UL.RYNEK BURSZTYNOWY 2, 73 - 260 P E Ł C Z Y C E
WOJ: ZACHODNIOPOMORSKIE
tel. /095/ 7 68 50 38
fax /095/ 7 68 51 18
REGON - 000530554
NIP - 594-10-00-839
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA
KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA SFINANSOWANIE WYDATKÓW NIIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W PLANOWANYCH DOCHODACH W KWOCIE DO
1 457 000 ZŁOTYCH
Wspólny Słownik Zamówień ( CPV )
Kod CPV : 66 113000-5
( podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.)
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stronie internetowej www.pelczyce.pl
-
Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest :udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach w kwocie do 1 457 000 złotych . Wymagany termin wykonania usługi : rok 2008 / dwie raty /.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych przewidujących odmienny niż opisany w niniejszej specyfikacji sposób wykonania zamówienia..
-
Termin realizacji zamówienia :do dnia 30 września 2018 roku od dnia podpisania umowy.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia.
-
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
-
Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.
-
Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie z postępowania.
-
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
-
oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do SIWZ,
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
-
aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
-
aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Krajowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert .
W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
-
zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
-
Podpisany wzór umowy /załącznik nr 4 do SIWZ/ lub oświadczenie, że zapoznał się i akceptuje propozycję umowy,
8. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.
9.Kryterium oceny ofert będzie cena 100%.
10.Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, pokój nr 7, do dnia 04.11.2008 rok. do godz.10:00.
11. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
12. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.
14. Przewiduje się zamówienia uzupełniające.
Mirosław Kluk
Burmistrz Pełczyc
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ_2008.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-23 14:09:53 | 132,5KB | 64 razy |
2 | zaA_wiadczenie_o_niezaleganiu_w_opA_aceniu_skA_adek.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-24 09:01:23 | 540,9KB | 26 razy |
3 | zaA_wiadczenie_o_niezaleganiu_w_podatkach.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-24 09:01:57 | 313,8KB | 33 razy |
4 | uchwaA_a_nr_XVIII-115-08.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-24 09:02:34 | 345,8KB | 28 razy |
5 | uchwaA_a_CXXIX-324-2008.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-29 08:36:21 | 329,5KB | 29 razy |
6 | uchwaA_a_CXXIX-324-2008_STR_2.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-29 08:36:53 | 432,9KB | 18 razy |
7 | uchwaA_a_CXXIX-324-2008_STR_3.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-29 08:37:22 | 330,0KB | 22 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | WyjaA_nienia.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-10-28 07:40:51 | 23KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogA_.o_wyniku.doc | 2008-11-05 16:31:13 | 34KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Józef Urbański | 23-10-2008 14:09 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Józef Urbański | 23-10-2008 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 05-11-2008 16:31 |