Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Kredyt Długoterminowy na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach w kwocie do 1 457 000 zł.


Nasz znak: RIP-341/15/08 Pełczyce , dnia 23.10.2008.r.

GMINA PEŁCZYCE

UL.RYNEK BURSZTYNOWY 2, 73 - 260 P E Ł C Z Y C E

WOJ: ZACHODNIOPOMORSKIE

tel. /095/ 7 68 50 38

fax /095/ 7 68 51 18

REGON - 000530554

NIP - 594-10-00-839

e-mail - umig@pelczyce.pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

KREDYT DŁUGOTERMINOWY NA SFINANSOWANIE WYDATKÓW NIIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W PLANOWANYCH DOCHODACH W KWOCIE DO

1 457 000 ZŁOTYCH

Wspólny Słownik Zamówień ( CPV )

Kod CPV : 66 113000-5

 

( podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.)

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stronie internetowej www.pelczyce.pl

  2. Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest :udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach w kwocie do 1 457 000 złotych . Wymagany termin wykonania usługi : rok 2008 / dwie raty /.

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych przewidujących odmienny niż opisany w niniejszej specyfikacji sposób wykonania zamówienia..

  3. Termin realizacji zamówienia :do dnia 30 września 2018 roku od dnia podpisania umowy.

 

 

      6.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

 

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia.

 

  1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

  1. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.

  2. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie z postępowania.

 

 

  1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 

  1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do SIWZ,

 

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

  2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

  1. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Krajowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert .

W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

  1. zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

  2. Podpisany wzór umowy /załącznik nr 4 do SIWZ/ lub oświadczenie, że zapoznał się i akceptuje propozycję umowy,

 

8. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń  i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.

9.Kryterium oceny ofert będzie cena 100%.

10.Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach,  ul. Rynek Bursztynowy 2, pokój nr 7, do dnia 04.11.2008 rok. do godz.10:00.

11. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

12. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

13. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

14. Przewiduje się zamówienia uzupełniające.

                                                                           Mirosław Kluk

                                                                         Burmistrz Pełczyc

 

 

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_2008.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-10-23 14:09:53 132,5KB 64 razy
2 zaA_wiadczenie_o_niezaleganiu_w_opA_aceniu_skA_adek.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-10-24 09:01:23 540,9KB 26 razy
3 zaA_wiadczenie_o_niezaleganiu_w_podatkach.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-10-24 09:01:57 313,8KB 33 razy
4 uchwaA_a_nr_XVIII-115-08.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-10-24 09:02:34 345,8KB 28 razy
5 uchwaA_a_CXXIX-324-2008.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-10-29 08:36:21 329,5KB 29 razy
6 uchwaA_a_CXXIX-324-2008_STR_2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-10-29 08:36:53 432,9KB 18 razy
7 uchwaA_a_CXXIX-324-2008_STR_3.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-10-29 08:37:22 330,0KB 22 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 WyjaA_nienia.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-10-28 07:40:51 23KB
Wynik postępowania
1 ogA_.o_wyniku.doc 2008-11-05 16:31:13 34KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Józef Urbański 23-10-2008 14:09
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Józef Urbański 23-10-2008
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 05-11-2008 16:31