Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Remont pokrycia dachowego kościoła zabytkowego położonego w Pełczycach przy ul. Kościelnej 4 na działce nr 157


Nasz znak: Nr/1/08 Pełczyce , dnia 04.07.2008.r.

PARAFIA RZYMNSKO-KATOLICKA PW. NNMP W PEŁCZYCACH

UL. KOŚCIELNA 4, 73-260 PEŁCZYCE

POWIAT CHOSZCZNO

WOJ.: ZACHODNIOPOMORSKIE

Tel. / 095 / 7685315 kom. 603763567

e-mail parafiapelczyce@wp.pl

NIP 594 13 48 229

REGON 040042585

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

Remont pokrycia dachowego kościoła zabytkowego położonego

w Pełczycach przy ul. Kościelnej 4 na działce nr 157

Wspólny Słownik Zamówień ( CPV )

Kod CPV : 45212361-4

( podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

( tekst jednolity Dz.U.z 2007r. nr 223, poz. 1655 )

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stronie internetowej www.pelczyce.pl

  2. Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest :remont pokrycia dachowego kościoła zabytkowego położonego przy ul. Kościelnej 4 na działce nr 157.

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych przewidujących odmienny niż opisany w niniejszej specyfikacji sposób wykonania zamówienia..

  3. Termin realizacji zamówienia :do dnia 30 listopada 2008 roku od dnia podpisania umowy.

6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,

    2. nie podlegają wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy,

    3. posiadają doświadczenie zawodowe tzn. w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia,

    4. dysponują osobami posiadającymi wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z ograniczeniem lub bez ograniczenia,

    5. dysponują osobami wpisanymi na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy.

    6. nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu ( na zasadzie „ spełnia-nie spełnia” ), czy Wykonawcy złożyli wymienione dokumenty i oświadczenia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału

w postępowaniu.

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia:

    1. oferta na formularzu ofertowym z dołączonym wycenionym przedmiarem robót.

    2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy -załącznik,

    3. parafowane przez Wykonawcę wszystkie strony wzoru umowy - załącznik,

    4. wykaz wykonywanych w ciągu pięciu lat robót budowlanych, co najmniej jednej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - załącznik, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( np. referencje, protokoły odbioru ),

    5. wykaz osób ( potencjał kadrowy Wykonawcy ), który będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności,

    6. uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,

    7. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  1. Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców (Konsorcjum) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego ( w przypadku ), gdy ofertę składa Konsorcjum.

7. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń

i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.

8. Wadium nie jest wymagane.

9.Kryterium oceny ofert będzie cena 100%.

10.Oferty należy składać w kancelarii parafialnej w Pełczycach przy ul. Kościelna 4.,

do dnia 25.07.2008 rok. do godz.10:00.

11. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

12. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić

dynamicznego systemu zakupów.

13. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

Henryk Rażniewski

.......................................................................

/ Proboszcz Parafii pw. NNMP w Pełczycach /

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-07-04 18:21:40 161,5KB 96 razy
2 PeA_czyce.koA_ciA_A_.tif Po terminie otwarcia ofert 2008-07-04 18:31:05 331,0KB 58 razy
3 PROJEKT_27_01_2008.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-07-04 18:31:27 60,6KB 1304 razy
4 SPECYFIKACJA_TECHNICZNA_WYKONANIA_I_ODBIORU_ROBA_T.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-07-04 18:31:57 137,9KB 68 razy
5 scan_1.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-07-04 18:35:12 4,6MB 60 razy
6 scan_2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-07-04 18:37:09 2,7MB 63 razy
7 scan_3.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-07-04 18:38:37 1,5MB 54 razy
8 scan_4.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-07-04 18:39:45 1,5MB 56 razy
9 scan_5.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-07-04 18:41:37 2,9MB 58 razy
10 scan_6.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-07-04 18:43:11 2,1MB 58 razy
11 przedmiar_robA_t_str1.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-07-07 09:52:18 30,3KB 48 razy
12 przedmiar_robA_t_str2.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-07-07 09:52:36 79,7KB 53 razy
13 przedmiar_robA_t_str3.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-07-07 09:52:57 46,6KB 47 razy
14 przedmiar_robA_t_str4.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-07-07 09:53:12 75,3KB 53 razy
15 przedmiar_robA_t_str5.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-07-07 09:53:38 67,1KB 58 razy
16 przedmiar_robA_t_str6.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-07-07 09:54:09 85,6KB 52 razy
17 przedmiar_robA_t_str7.jpg Po terminie otwarcia ofert 2008-07-07 09:54:31 52,4KB 45 razy
Wynik postępowania
1 ogA_.o_wyniku.doc 2008-07-28 23:24:52 33KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 04-07-2008 18:21
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 04-07-2008
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 28-07-2008 23:24