System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Remont pokrycia dachowego kościoła zabytkowego położonego w Pełczycach przy ul. Kościelnej 4 na działce nr 157
Nasz znak: Nr/1/08 Pełczyce , dnia 04.07.2008.r.
PARAFIA RZYMNSKO-KATOLICKA PW. NNMP W PEŁCZYCACH
UL. KOŚCIELNA 4, 73-260 PEŁCZYCE
POWIAT CHOSZCZNO
WOJ.: ZACHODNIOPOMORSKIE
Tel. / 095 / 7685315 kom. 603763567
e-mail parafiapelczyce@wp.pl
NIP 594 13 48 229
REGON 040042585
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA
Remont pokrycia dachowego kościoła zabytkowego położonego
w Pełczycach przy ul. Kościelnej 4 na działce nr 157
Wspólny Słownik Zamówień ( CPV )
Kod CPV : 45212361-4
( podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( tekst jednolity Dz.U.z 2007r. nr 223, poz. 1655 )
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stronie internetowej www.pelczyce.pl
-
Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest :remont pokrycia dachowego kościoła zabytkowego położonego przy ul. Kościelnej 4 na działce nr 157.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych przewidujących odmienny niż opisany w niniejszej specyfikacji sposób wykonania zamówienia..
-
Termin realizacji zamówienia :do dnia 30 listopada 2008 roku od dnia podpisania umowy.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-
spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,
-
nie podlegają wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy,
-
posiadają doświadczenie zawodowe tzn. w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia,
-
dysponują osobami posiadającymi wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z ograniczeniem lub bez ograniczenia,
-
dysponują osobami wpisanymi na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy.
-
nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu ( na zasadzie „ spełnia-nie spełnia” ), czy Wykonawcy złożyli wymienione dokumenty i oświadczenia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu.
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia:
-
oferta na formularzu ofertowym z dołączonym wycenionym przedmiarem robót.
-
oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy -załącznik,
-
parafowane przez Wykonawcę wszystkie strony wzoru umowy - załącznik,
-
wykaz wykonywanych w ciągu pięciu lat robót budowlanych, co najmniej jednej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - załącznik, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( np. referencje, protokoły odbioru ),
-
wykaz osób ( potencjał kadrowy Wykonawcy ), który będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności,
-
uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców (Konsorcjum) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego ( w przypadku ), gdy ofertę składa Konsorcjum.
7. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń
i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.
8. Wadium nie jest wymagane.
9.Kryterium oceny ofert będzie cena 100%.
10.Oferty należy składać w kancelarii parafialnej w Pełczycach przy ul. Kościelna 4.,
do dnia 25.07.2008 rok. do godz.10:00.
11. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
12. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić
dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.
Henryk Rażniewski
.......................................................................
/ Proboszcz Parafii pw. NNMP w Pełczycach /
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-04 18:21:40 | 161,5KB | 96 razy |
2 | PeA_czyce.koA_ciA_A_.tif Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-04 18:31:05 | 331,0KB | 58 razy |
3 | PROJEKT_27_01_2008.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-04 18:31:27 | 60,6KB | 1304 razy |
4 | SPECYFIKACJA_TECHNICZNA_WYKONANIA_I_ODBIORU_ROBA_T.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-04 18:31:57 | 137,9KB | 68 razy |
5 | scan_1.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-04 18:35:12 | 4,6MB | 60 razy |
6 | scan_2.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-04 18:37:09 | 2,7MB | 63 razy |
7 | scan_3.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-04 18:38:37 | 1,5MB | 54 razy |
8 | scan_4.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-04 18:39:45 | 1,5MB | 56 razy |
9 | scan_5.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-04 18:41:37 | 2,9MB | 58 razy |
10 | scan_6.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-04 18:43:11 | 2,1MB | 58 razy |
11 | przedmiar_robA_t_str1.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-07 09:52:18 | 30,3KB | 48 razy |
12 | przedmiar_robA_t_str2.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-07 09:52:36 | 79,7KB | 53 razy |
13 | przedmiar_robA_t_str3.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-07 09:52:57 | 46,6KB | 47 razy |
14 | przedmiar_robA_t_str4.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-07 09:53:12 | 75,3KB | 53 razy |
15 | przedmiar_robA_t_str5.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-07 09:53:38 | 67,1KB | 58 razy |
16 | przedmiar_robA_t_str6.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-07 09:54:09 | 85,6KB | 52 razy |
17 | przedmiar_robA_t_str7.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-07-07 09:54:31 | 52,4KB | 45 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | ogA_.o_wyniku.doc | 2008-07-28 23:24:52 | 33KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 04-07-2008 18:21 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 04-07-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 28-07-2008 23:24 |