System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przetarg na wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu ,, Moje Boisko-Orlik 2012 - unieważniony
Nasz znak:Rb-341/12/08 Pełczyce, dnia 13.06.06.2008r.
OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym
-
INFORMACJE OGÓLNE
-
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Zamawiającego: Gmina Pełczyce
REGON: 210966964.
NIP: 594-15-32-878.
Adres: ul. Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2,
woj.: zachodniopomorskie
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:15 - 15:00
wtorek 7:15 - 16:00
-
ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Strona internetowa: www. pelczyce.pl
-
RODZAJ ZAMAWIAJACEGO - administracja samorządowa
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego na zadanie wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu ,, Moje Boisko-Orlik 2012” prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.
-
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
-
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
-
wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu „Moje Boisko - Orlik 2012”
-
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
-
Przedmiot zamówienia:
-
Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m)
-
- Podbudowa przepuszczalna:
- Obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska
Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
Nawierzchnia do piłki nożnej
nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
Wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki
- siatki do bramek - 2 sztuki
3.3.2. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)
Podbudowa:
I Wariant
Podbudowa przepuszczalna
II Wariant
Podbudowa nieprzepuszczalna z drenażem liniowym
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ).
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) do i SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST.(załącznik nr 2 do SIWZ)
Technologie układania nawierzchni:
I Wariant: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. Nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET
Dolna warstwa z granulatu SBR min 7mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
II Wariant: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm.
Wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki
Wyposażenie do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) -2 sztuki
- siatka do siatkówki - 1 sztuki
Wyposażenie do piłki ręcznej
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki
- siatki do bramek - 2 sztuki
3.3.3. Ogrodzenie terenu
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).
3.3.4. Oświetlenie terenu
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).
3.3.5. Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ).
3.3.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego
Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
3.3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
-
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
-
Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót
-
Dokumentacja projektowa
-
Przedmiar robót
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi
36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną - 60 miesięcy
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
-
INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.
-
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia realizowany w pożądanym terminie do 6 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji prac.
-
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:
6.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
6.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
-
wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 13.06.2008r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),
-
dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
6.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
6.1.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
-
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:
6.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
-
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 13.06.2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje …) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby
(dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem).
-
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
-
Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów
i oświadczeń w oparciu o zasadę „spełnia- nie spełnia”.
-
INFORMACAJE NA TEMAT WADIUM
-
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00zł (słownie złotych: ).
-
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
-
pieniądzu,
-
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-
gwarancjach bankowych,
-
gwarancjach ubezpieczeniowych,
-
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
-
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
-
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank GBS Barlinek o/Pełczyce
Nr 72835500090098021420000006
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
-
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, w sekretariacie, pok. 7 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej „wadium” dołączonej do oferty.
7.6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
-
Kryterium Cena - znaczenie 80 pkt
80 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena
COB - cena zaoferowana w ofercie badanej
-
Kryterium termin wykonania- znaczenie 20 pkt
20 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
TR- ilość punktów przyznanych Wykonawcy
TN - najkrótszy termin realizacji
TOB - termin realizacji w ofercie badanej
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt.
9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
-
Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego, ul. Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, sekretariat pok. Nr 7, w terminie do dnia 04.07.2008 roku, godz. 10:00.
-
Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
-
Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok. 10 dnia 04.07.2008 roku, godz.10:00
10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
-
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
-
W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
-
Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą musi być wyrażona na piśmie i jest dopuszczalna tylko z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
-
Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu rozstrzygnięcia protestu.
12 11. INFORMACJE: O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ, O ZAMIARZE
USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM
STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE
INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW,
INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONIOCZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY
INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA
ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie przewiduje:
-
zawarcia umowy ramowej,
-
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
wybor 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Mirosław KLUK
........................................
/ Burmistrz Pełczyc /
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-13 13:03:10 | 29KB | 77 razy |
2 | 01_Specyfikacja_techniczna_ogolna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-13 13:03:39 | 133,2KB | 56 razy |
3 | 02_Specyfikacja__nr1B-zaplecze.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-13 13:04:37 | 467,6KB | 55 razy |
4 | 03_Specyfikacja_nr2D-boiska.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-13 13:05:06 | 263,6KB | 57 razy |
5 | 04_specyfikacja_nr3E_-_oA_wietlenie_boisk.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-13 13:09:57 | 7,3MB | 57 razy |
6 | 05_Specyfikacja_nr4ZT-ogrodzenie,kostka,zielen.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-13 13:10:24 | 177,5KB | 50 razy |
7 | ksiA_A_ka_przedmiarA_w_str1.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-13 13:26:24 | 962,5KB | 56 razy |
8 | ksiA_A_ka_przedmiarA_w_str2.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-13 13:28:14 | 963,6KB | 56 razy |
9 | przedmiar_str1.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-13 13:30:04 | 1,1MB | 60 razy |
10 | przedmiar__str2.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-13 13:38:26 | 1,1MB | 56 razy |
11 | przemiar_robA_t_str1.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-13 13:40:27 | 990,3KB | 56 razy |
12 | przedmiar_robA_t_str2.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-13 13:41:03 | 375,2KB | 57 razy |
13 | specyfikacja_techniczna_wykonania_robA_t.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-13 13:42:23 | 1,1MB | 54 razy |
14 | wod-kan1.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-17 08:18:15 | 1,1MB | 41 razy |
15 | wod-kan2.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-17 08:18:27 | 162,0KB | 40 razy |
16 | charakterystyka_elekt.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-17 08:18:48 | 597,3KB | 40 razy |
17 | plan.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-17 08:23:03 | 328,3KB | 39 razy |
18 | budynek_magazynowy_-_szt._2_dla_potrzeb_zespoA_u_boisk_orlik_.PDF Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-17 08:36:03 | 2,2MB | 36 razy |
19 | budynek_socjalny_dla_potrzeb_zespoA_u_boisk_orlik_2012.PDF Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-17 08:38:37 | 946,5KB | 38 razy |
20 | przyA_A_cza_wody,_kanalizacji_sanitarnej_i_deszczowej_dla_potr.PDF Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-17 08:38:59 | 342,1KB | 374 razy |
21 | Nr_1_formaty_A4.PDF Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-17 08:39:44 | 730,8KB | 41 razy |
22 | Nr_2_szerokoformatowy.PDF Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-17 08:40:18 | 914,4KB | 74 razy |
23 | Nr_3_szerokoformatowy.PDF Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-17 08:40:56 | 1,1MB | 73 razy |
24 | Nr_4_szerokoformatowy.PDF Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-17 08:42:17 | 512,6KB | 74 razy |
25 | Nr_5_szerokoformatowy.PDF Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-17 08:42:48 | 249,7KB | 87 razy |
26 | Nr_6_szerokoformatowy.PDF Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-17 08:43:33 | 277,5KB | 62 razy |
27 | Nr_7_format_A4.PDF Po terminie otwarcia ofert | 2008-06-17 08:43:48 | 51,5KB | 91 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | uniewaA_nienie.doc | 2008-06-20 06:44:06 | 21,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 13-06-2008 13:03 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 13-06-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 20-06-2008 06:44 |