Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół: Zespół Szkół w Pełczycach i Szkoły Podstawowej w Będargowie na trasie Trzęsacz, Ługowo, Krzynki, Jarosławsko, Będargowo, Będargowiec , Przekolno w okresie od m-ca maja 2008 roku do m-ca września 2011 roku.


Nasz znak:Rb-341/9/08 Pełczyce, dnia 31.03.2008r.

GMINA PEŁCZYCE

Reprezentowana przez:

BURMISTRZA PEŁCZYC

UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73-260 Pełczyce

Tel.(095) 768 50 38 Fax (095) 768 51 18

e-mail: umig@pelczyce .pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół:

Zespół Szkół w Pełczycach i Szkoły Podstawowej w Będargowie na trasie Trzęsacz, Ługowo, Krzynki, Jarosławsko, Będargowo, Będargowiec , Przekolno

w okresie od m-ca maja 2008 roku do m-ca września 2011 roku.

CPV 60.11.31.00 - 4

( podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

( tekst jednolity Dz.U.z 2007r. nr 223, poz. 1655 )

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stronie internetowej www.pelczyce.pl

  2. Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest: przewóz dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Pełczyce.

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  1. Termin realizacji zamówienia obejmuje rok szkolny 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011 i w każdym roku obejmować będzie czas:

  • 1.05.2008r. - 19.06.2009r.

  • 1.09.2009r. - 18.06.2010r.

  • 1.09.2010r. - 24.06.2011r.

  1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22

i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,

oraz w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie

do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają

wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej

wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania

ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie, ww.

dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz

właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia

Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z

opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i

społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane zwolnienie,

odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w

całości wykonania decyzji właściwego organu - z data nie wcześniejszą

niż 3 miesiące.

- oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania
o zamówienie publiczne art.24 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

z dnia 29 stycznia 2004 r.

  • oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 pkt.1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

  • odpowiednia licencja na wykonywanie transportu drogowego,

  • kserokopia dowodów ubezpieczenia pojazdów, którymi będzie realizowane zamówienie,

  • kserokopia prawa jazdy kierowcy, który będzie realizował zamówienie.

  • Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia,

  • Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument poświadczający zawarcie ubezpieczenia od prowadzenia działalności gospodarczej .

  1. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń

i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  1. Wadium nie jest wymagane.

  1. Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, wybrana zostanie oferta z najniższą stawką za 1 km.

  1. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach,

ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce do dnia 09.04.2008r. do godz.11:00.

  1. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

  1. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  1. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SPECYFIKA.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-03-31 09:07:13 1,3MB 140 razy
2 oferta.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-03-31 09:07:50 24,5KB 58 razy
3 O_WIADCZENIE_oferenta.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-03-31 09:08:14 24KB 54 razy
4 sprzet_.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-03-31 09:08:32 20,5KB 57 razy
5 umowa.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-03-31 09:08:51 34,5KB 68 razy
Wynik postępowania
1 Nowy_Dokument_Microsoft_Word.doc 2008-04-21 20:17:49 25,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 31-03-2008 09:07
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 31-03-2008
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 21-04-2008 20:17