Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg na przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na pomieszczenia mieszkalne w m.Pełczyce


Nasz znak:Rb-341/7/08 Pełczyce, dnia 17.03.2008r.

GMINA PEŁCZYCE

Reprezentowana przez:

BURMISTRZA PEŁCZYC

URZĄD MIEJSKI

UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73-260 Pełczyce

Tel.(095) 768 50 38 Fax (095) 768 51 18

e-mail: umig@pelczyce .pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

„ przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na pomieszczenia mieszkalne w m.Pełczyce

przy ul. Starogrodzka 13

Wspólny Słownik Zamówień ( CPV )

Kod CPV : 45211340-4 - budownictwo wielorodzinne

( podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

( tekst jednolity Dz.U.z 2007r. nr 223, poz. 1655 )

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stronie internetowej www.pelczyce.pl

  2. Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest - zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na mieszkalne w Pełczycach

przy ul.Starogrodzka 13.

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  3. Termin realizacji zamówienia : do dnia 31 października 2008 roku.

  4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22 i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

      1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu

      1. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów.

      1. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów.

      1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
        o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji.

W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów.

      1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty
        i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie ( referencje, rekomendacje, listy polecające itp.)

Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednej roboty i w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie, wg załącznika.

  1. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń

i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  1. Wadium nie jest wymagane.

9.Kryterium oceny ofert będzie cena 100%.

10.Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego Pełczyce,

ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce do dnia 08.04.2008rok. do godz.10:00.

  1. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

  2. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  3. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:15:58 24KB 67 razy
2 1._zawartosc_opracowania.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:18:15 11,6KB 92 razy
3 1.plan_zagospodarowania-PT.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:19:26 1,0MB 77 razy
4 1.rzut_piwnic_wod-kan.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:19:46 118,5KB 63 razy
5 1.rzut_piwnicy-inwentaryzacja.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:20:12 96,3KB 70 razy
6 2._opis_techniczny.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:20:51 47,4KB 104 razy
7 2.rzut_parteru_-_inwentaryzacja.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:21:25 211,7KB 86 razy
8 2.rzut_parteru_wod-kan.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:21:47 126,4KB 69 razy
9 2.rzut_piwnicy_-PT.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:22:14 155,6KB 59 razy
10 3._warunki_przylacza_str_1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:22:42 256,7KB 64 razy
11 3.Rzut_parteru_-_PT.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:23:07 275,1KB 118 razy
12 3.rzut_poddasza_wod-kan.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:23:33 128,8KB 67 razy
13 3.Specyfik.tech.wyk._i_odbioru_robot_bud.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:24:07 56,8KB 122 razy
14 3.Strop_nad_parterem-inwentaryzacja.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:24:27 155,3KB 55 razy
15 4._warunki_przylacza_str_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:24:55 219,5KB 65 razy
16 4.rozwiniecie_wod-kan.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:25:14 181,3KB 97 razy
17 4.rzut_poddasza-inwentaryzacja.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:25:39 131,9KB 71 razy
18 4.Strop_nad_parterem-PT.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:26:05 188,8KB 165 razy
19 5._schemat_zasilania.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:26:54 1006,1KB 84 razy
20 5.rzut_parteru_c.o..pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:27:19 152,2KB 82 razy
21 5.rzut_poddasza-PT.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:27:48 295,1KB 70 razy
22 5.rzut_wie_by_dachowej-inwentaryzacja.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:28:17 187,2KB 77 razy
23 6._plan_zasilania.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:29:16 990,8KB 93 razy
24 6.Po_a__dachowa-inwentaryzacja.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:29:36 57,5KB 65 razy
25 6.rzut_poddasza_c.o.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:30:04 153,8KB 71 razy
26 6.rzut_wie_by_dachowej-PT.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:30:29 220,1KB 78 razy
27 7._plan_instalacji_-_piwnica.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:30:59 461,9KB 87 razy
28 7.przekroj_budynku-inwentaryzacja.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:31:26 120,3KB 75 razy
29 7.rozwiniecie_c.o..pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:31:56 193,9KB 93 razy
30 7.Rzut_po_aci_dachowej-PT.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:32:18 103,8KB 65 razy
31 8._plan_instalacji_-_parter.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:32:58 622,7KB 70 razy
32 8.elewacja_frontowa-inwentaryzacja.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:33:31 115,9KB 110 razy
33 8.rzut_piwnic_gaz.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:34:26 90,4KB 69 razy
34 9._plan_instalacji_-_poddasze.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:35:05 543,9KB 64 razy
35 9.elewacja_frontowa-PT.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:35:31 128,8KB 81 razy
36 9.elewacja_tylna-inwentaryzacja.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:37:07 107,8KB 72 razy
37 9.rzut_parteru_gaz.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 17:37:33 117,7KB 100 razy
38 10_rzut_poddasza_gaz.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 18:08:14 119,0KB 68 razy
39 10._elewacja_boczna_zachodnia_-_inwentaryzacja.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 18:08:34 85,7KB 76 razy
40 10._instalacja_odgromowa.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 18:09:07 368,8KB 142 razy
41 10.elewacja_tylna-PT.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-17 18:09:29 96,3KB 77 razy
42 11._elewacja_boczna_wschodnia_-_inwentaryzacja.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:46:36 68,9KB 60 razy
43 11._legenda.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:46:56 78,0KB 62 razy
44 11.elewacja_boczna_zachodnia-PT.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:47:12 100,8KB 63 razy
45 11.rozwiniecie_gaz.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:47:29 118,6KB 112 razy
46 12._profil_przy__cza_kanalizacyjnego_1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:47:44 93,9KB 57 razy
47 12.elewacja_boczna_wschodnia-PT.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:48:03 81,6KB 127 razy
48 13.profil_przy__cza_kanalizacyjnego_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:48:21 89,1KB 95 razy
49 13.Rzut_parteru_-_nadpro_a,_przemurowania-PT.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:48:38 209,3KB 70 razy
50 14.profil_przy__cza_wodoci_gowego.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:48:55 94,8KB 66 razy
51 decyzja_konserwatora.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:49:12 148,4KB 62 razy
52 decyzja_owz-mapa.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:49:38 731,5KB 78 razy
53 decyzja_owz-tekst_str.1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:50:02 314,9KB 66 razy
54 decyzja_owz-tekst_str.2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:50:21 348,3KB 82 razy
55 decyzja_owz-tekst_str.3.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:50:45 324,2KB 66 razy
56 ocena_st._techn.-pelczyce.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:51:02 27,0KB 70 razy
57 opis_BIOZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:51:22 45,7KB 63 razy
58 opis_tech._-_inwentar.pe_czyce-socjal..pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:51:47 29,2KB 87 razy
59 opis_techniczny.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:52:21 81,2KB 64 razy
60 OPIS_TECHNICZNY__-PRZY_ACZA.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:52:59 39,0KB 425 razy
61 OPIS_TECHNICZNY_INSTALACJE_WEWNETRZNE.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:53:57 52,0KB 1067 razy
62 Pe_czyce_budynek_mieszkalny_przedmiar_-_budowlane-a.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:54:14 146,4KB 68 razy
63 Pe_czyce_Budynek_mieszkalny_-przedmiar_elektryczny.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:54:45 129,6KB 50 razy
64 Pe_czyce_budynek_mieszkalny_przedmiar_sanitarne_-_a.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:55:03 133,5KB 52 razy
65 war.gaz1scan_0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:55:32 301,3KB 50 razy
66 war.gaz2_scan_0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:56:43 356,0KB 51 razy
67 war.gaz3_scan_0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:57:00 296,7KB 50 razy
68 wod-kan.scan_0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2008-03-18 10:57:33 319,8KB 55 razy
Wynik postępowania
1 og_.o_wyniku.doc 2008-04-09 15:53:42 29KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 17-03-2008 17:15
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 17-03-2008
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 09-04-2008 15:53