System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Przetarg na przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na pomieszczenia mieszkalne w m.Pełczyce przy ul. Starogrodzka 13
Nasz znak:Rb-341/1/08 Pełczyce, dnia 16.01.2008r.
GMINA PEŁCZYCE
Reprezentowana przez:
BURMISTRZA MIASTA I GMINY PEŁCZYCE
UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2
73-260 Pełczyce
Tel.(095) 768 50 38 Fax (095) 768 51 18
e-mail: umig@pelczyce .pl
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA
„ przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na pomieszczenia mieszkalne w m.Pełczyce
przy ul. Starogrodzka 13”
Wspólny Słownik Zamówień ( CPV )
Kod CPV : 45211340-4 - budownictwo wielorodzinne
( podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
( tekst jednolity Dz.U.z 2007r. nr 223, poz. 1655 )
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stronie internetowej www.pelczyce.pl
-
Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest - zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na mieszkalne w Pełczycach
przy ul.Starogrodzka 13.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
-
Termin realizacji zamówienia : do dnia 31 października 2008 roku.
-
Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22 i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu
-
Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów.
-
Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów.
-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów.
-
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty
i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (referencje, rekomendacje, listy polecające itp.)
Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednej roboty i w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie, wg załącznika.
-
Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń
i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.
-
Wadium nie jest wymagane.
9.Kryterium oceny ofert będzie cena 100%.
10.Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Pełczyce,
ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce do dnia 07.02.2007rok. do godz.10:00.
-
Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
-
Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.
-
W przypadku zawnioskowania o otrzymanie specyfikacji na piśmie opłata wynosi
30 zł.
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | siwz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-01-18 08:28:01 | 23KB | 108 razy |
2 | plany1.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-01-18 09:19:55 | 1,1MB | 79 razy |
3 | plany2.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-01-18 09:21:46 | 2,1MB | 76 razy |
4 | plany3.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-01-18 09:26:05 | 4,6MB | 76 razy |
5 | plany4.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-01-18 09:30:11 | 5,4MB | 68 razy |
6 | obmiary.zip Po terminie otwarcia ofert | 2008-01-18 13:51:03 | 322,7KB | 72 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | zapytania_.doc Po terminie otwarcia ofert | 2008-01-28 20:38:26 | 22KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | og_.o_wyniku.doc | 2008-02-11 09:41:55 | 21,5KB | |
2 | og_.o_wyniku.doc | 2008-02-29 12:52:13 | 21,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 18-01-2008 08:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 18-01-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 29-02-2008 12:52 |