Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg na przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na pomieszczenia mieszkalne w m.Pełczyce przy ul. Starogrodzka 13


Nasz znak:Rb-341/1/08 Pełczyce, dnia 16.01.2008r.

GMINA PEŁCZYCE

Reprezentowana przez:

BURMISTRZA MIASTA I GMINY PEŁCZYCE

UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73-260 Pełczyce

Tel.(095) 768 50 38 Fax (095) 768 51 18

e-mail: umig@pelczyce .pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

„ przebudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na pomieszczenia mieszkalne w m.Pełczyce

przy ul. Starogrodzka 13

Wspólny Słownik Zamówień ( CPV )

Kod CPV : 45211340-4 - budownictwo wielorodzinne

( podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

( tekst jednolity Dz.U.z 2007r. nr 223, poz. 1655 )

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stronie internetowej www.pelczyce.pl

  2. Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest - zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na mieszkalne w Pełczycach

przy ul.Starogrodzka 13.

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  3. Termin realizacji zamówienia : do dnia 31 października 2008 roku.

  4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22 i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

      1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu

      1. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów.

      1. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów.

      1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
        o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji.

W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów.

      1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty
        i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (referencje, rekomendacje, listy polecające itp.)

Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednej roboty i w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie, wg załącznika.

  1. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń

i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  1. Wadium nie jest wymagane.

9.Kryterium oceny ofert będzie cena 100%.

10.Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Pełczyce,

ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce do dnia 07.02.2007rok. do godz.10:00.

  1. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

  2. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  3. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

  4. W przypadku zawnioskowania o otrzymanie specyfikacji na piśmie opłata wynosi

30 zł.

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-01-18 08:28:01 23KB 108 razy
2 plany1.zip Po terminie otwarcia ofert 2008-01-18 09:19:55 1,1MB 79 razy
3 plany2.zip Po terminie otwarcia ofert 2008-01-18 09:21:46 2,1MB 76 razy
4 plany3.zip Po terminie otwarcia ofert 2008-01-18 09:26:05 4,6MB 76 razy
5 plany4.zip Po terminie otwarcia ofert 2008-01-18 09:30:11 5,4MB 68 razy
6 obmiary.zip Po terminie otwarcia ofert 2008-01-18 13:51:03 322,7KB 72 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 zapytania_.doc Po terminie otwarcia ofert 2008-01-28 20:38:26 22KB
Wynik postępowania
1 og_.o_wyniku.doc 2008-02-11 09:41:55 21,5KB
2 og_.o_wyniku.doc 2008-02-29 12:52:13 21,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 18-01-2008 08:28
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 18-01-2008
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 29-02-2008 12:52