Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Przetarg na sporządzenie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn. budowa sieci wodociągowej, przebudowa i budowa stacji uzdatniania wody w północnej części gminy Pełczyce


Nasz znak:Rb-341/7/07 Pełczyce, dnia 06.08.2007r.

GMINA PEŁCZYCE

Reprezentowana przez:

BURMISTRZA MIASTA I GMINY PEŁCZYCE

UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73-260 Pełczyce

Tel.(095) 768 50 38 Fax (095) 768 51 18

e-mail: umig@pelczyce .pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

sporządzenie dokumentacji technicznej dla inwestycji pn. budowa sieci wodociągowej, przebudowa i budowa stacji uzdatniania wody w północnej części gminy Pełczyce

Kod CPV : 74232200-6

( podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

( tekst jednolity Dz.U.z 2006r. nr 164, poz. 1163, Dz.U. z dnia 2007r. Nr 82, poz. 560 )

  1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszczona w Bip na stronie internetowej www.pelczyce.pl

  2. Do wykonania w ramach niniejszego zamówienia jest - opracowanie dokumentacji

budowlanej i wykonawczej na budowę sieci wodociągowej z przyłączami obejmującej

miejscowości: Przekolno, Bukwica, Boguszyny, Lubiana, Lubianka, Płotno, Nadarzy i

Brzyczno:

- przebudowę stacji uzdatniania w Przekolnie

  • budowę ujęcia ( dwie studnie głębinowe) i stacji uzdatniania wody w północnej części

gminy Pełczyce, tj. w Lubianie „Bażanty”

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  3. Termin realizacji zamówienia : 31.12.2007 r - złożenie dokumentów na pozwolenie na budowę; 31.01.2008r - realizacja całości zamówienia.

  4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie warunków określonych w art. 22

i nie podleganie wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz

w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

      1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu

      1. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów.

      1. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

W przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów.

      1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
        o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawyi.

W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z podmiotów.

      1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac projektowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty
        i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (referencje, rekomendacje, listy polecające itp.)

Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednej usługi w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia tj. wykazać opracowanie dokumentacji technicznej ujęcia i stacji uzdatniania wody o wartości nie mniejszej niż 45 000 zł oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie.

      1. Kserokopie uprawnień zawodowych projektantów, zgodnych z zakresem zamówienia.

      2. Wykaz projektantów biorących udział w wykonaniu zamówienia wraz z udokumentowaniem doświad­czenia zawodowego (krótki opis przebiegu pracy zawodowej). W wykazie tym należy wykazać, iż co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji, instalacji sanitarnych i elektrycznych. Należy także wykazać, iż co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia będzie pełniła funkcję technologa w dziedzinie uzdatniania wody i posiada doświadczenie udokumentowane referencjami w technologii uzdatniania wody wiejskich stacji wodociągowych.

      3. Potwierdzenie przynależności projektantów biorących udział w wykonaniu zamówienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Izby Architektów.

      4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
        Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 ust. 1, 2 i 3
        Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów
        dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te
        dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 )

  1. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:

a) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika
bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo
podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej
(Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635).

b) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie (art. 23 ustawy Prawo
zamówień publicznych) należy załączyć dokument o warunkach wspólnego
zamiaru wykonania zamówienia
, w szczególności zawierający informację o
Pełnomocniku wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo o reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

c) Propozycje zlecenia części zamówienia podwykonawcom.

d) Formularz „ Oferta cenowa” z wykazem dokumentów wymaganych do załączenia.

  1. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń

i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia.

  1. Wadium nie jest wymagane.

  2. Kryterium oceny ofert będzie cena 90% oraz termin wykonania 10%.

  3. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Pełczyce,

ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce do dnia 21.08.2007r. do godz.10:00.

  1. Termin związania z ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

  2. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

  3. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

  4. W przypadku zawnioskowania o otrzymanie specyfikacji na piśmie opłata wynosi 30 zł.

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 siwz.doc Po terminie otwarcia ofert 2007-08-07 18:25:49 29KB 94 razy
2 Za__19.1_Mapa_pogl_dowa_inwestycji.pdf Po terminie otwarcia ofert 2007-08-07 18:29:25 2,6MB 181 razy
3 Za__19.2_Wyci_g_z_archiwalnej_dokumentacji_hydrologicznej_uj.pdf Po terminie otwarcia ofert 2007-08-07 18:31:22 1,0MB 78 razy
4 Za__19.3_Wyci_g_z_operatu_wodnoprawnego.pdf Po terminie otwarcia ofert 2007-08-07 18:37:26 4,1MB 82 razy
5 Za__19.4_Wyci_g_z_koncepcji.pdf Po terminie otwarcia ofert 2007-08-07 18:38:31 585,7KB 92 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Siwz-budowa_sieci_wodociagowej.doc Po terminie otwarcia ofert 2007-08-13 10:20:02 28KB
Wynik postępowania
1 og_.o_wyniku.doc 2007-09-05 07:43:33 26,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 07-08-2007 18:25
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 07-08-2007
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 05-09-2007 07:43