System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W Pełczycach
Nasz znak: ZS/WK/362/1/12 Pełczyce, dnia 23.08.2012 r.
ZESPÓŁ SZKÓŁ
IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA
73-260 PEŁCZYCE
UL. KOŚCIELNA 3
TEL. 957685429
FAX 957685429
e-mail: zs@zspelczyce.pl
OGŁASZA PRZETARGA NIEOGRANICZONY NA:
CPV 15.00.00.00-8
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W Pełczycach
Numer ogłoszenia: 311982 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7685038, faks 95 7685118.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Pełczycach.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PEŁCZYCACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Mikołaja Kopernika w Pełczycach. 1. warzywa i owoce, 2. mięsa i wędliny, 3. produkty mleczarskie, 4. pieczywo i wyroby cukiernicze, 5. ryby i mrożonki, 6. dania gotowe, 7. przyprawy i koncentraty, 8. pozostałe artykuły. Szacunkowe ilości poszczególnych artykułów zawierają załączniki nr 1-8 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Przewiduje się zamówienia uzupełniające, o wartości do 50% wartości zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Oferent powinien dostarczyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku na zasadzie wykonawca spełnia - nie spełnia warunek
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówieniach publicznych art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - formularz oferty na załączonym druku wraz z formularzem ofertowo-cenowym (zał. od 1 do 8 do oferty, do każdego zadania), - pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. - w przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej, gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć umowę spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. Warunek ten nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać zmian ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu. Dokonywane zmiany nie będą podstawą do roszczeń finansowych i prawnych. - Dostawca zastrzega sobie prawo zmiana cen podanych w ofercie tylko w razie zmiany cen na rynku. Różnica między zmianą ceny a ceną zaoferowaną będzie procentowo proporcjonalna, - Wszelkie zmiany uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie pisemnymi aneksami podpisanymi przez strony
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pelczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika, ul. Kościelna 3, 73-260 Pełczyce, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika, ul. Kościelna 3, 73-260 Pełczyce, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor Zespołu Szkół
mgr inż. Józef Piotrowski
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie.doc | 2012-08-23 21:13:22 | 51,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | formularz_ofertowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-23 21:13:22 | 30KB | 127 razy |
2 | oŚwiadczenie_oferent1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-23 21:13:22 | 25KB | 119 razy |
3 | SPECYFIKACJA.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-23 21:13:22 | 64KB | 145 razy |
4 | zalacznik_nr_1.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-23 21:13:22 | 56KB | 124 razy |
5 | zalacznik_nr_2.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-23 21:13:22 | 48,5KB | 145 razy |
6 | zalacznik_nr_3.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-23 21:13:22 | 43KB | 136 razy |
7 | zalacznik_nr_4.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-23 21:13:22 | 30,5KB | 125 razy |
8 | zalacznik_nr_5.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-23 21:13:22 | 37KB | 129 razy |
9 | zalacznik_nr_6.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-23 21:13:22 | 29,5KB | 124 razy |
10 | zalacznik_nr_7.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-23 21:13:22 | 67,5KB | 589 razy |
11 | zalacznik_nr_8.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-23 21:13:22 | 66KB | 145 razy |
12 | zalacznik_nr_9_-_projakt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-23 21:13:22 | 26KB | 135 razy |
13 | ZaA_A_cznik_Nr_5_-_ZMIANA_.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-27 14:36:12 | 37KB | 63 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANI1.doc | 2012-09-03 11:59:10 | 51,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 23-08-2012 21:12 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 23-08-2012 | |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 03-09-2012 11:59 |