Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej ? zmiana sposobu użytkowania części remizy strażackiej na świetlicę wiejską wraz z rozbudową, przebudową wewnętrzną i niezbędną infrastrukturą w Boguszynach - UNIEWAŻNIONY


RIP- 271/7/2012 Pełczyce, dnia 27.03.2012 roku

 

 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

 

 

  1. Zamawiający:

 

GMINA PEŁCZYCE

reprezentowana przez:

BURMISTRZA PEŁCZYC

UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73 - 260 PEŁCZYCE

tel. 95 768 5038, fax 95 768 5118

e-mail: umig@pelczyce.pl

 

 

 

  1. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn.:

 

Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej - zmiana sposobu użytkowania części remizy strażackiej na świetlicę wiejską wraz z rozbudową, przebudową wewnętrzną i niezbędną infrastrukturą w Boguszynach”

 

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest:

Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania części remizy strażackiej na świetlicę wiejską w Boguszynach, położonej na terenie działki nr 31/1.

W ramach planowanej inwestycji planuje się w części istniejącej:

- odtworzenie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian fundamentowych,

- wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych,

- wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych z folii kubełkowej,

- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej włącznie ze zmniejszeniem otworów okiennych,

- remont pokrycia dachowego,

- wykonanie izolacji termicznej ścian metoda lekką z wyprawą elewacyjną

(tynki silikonowe),

- wykonanie dojść i wyjazdów,

- remont tynków wewnętrznych,

- malowanie ścian i sufitów,

- montaż wewnętrznych i zewnętrznych parapetów,

w części projektowanej:

- wykonanie ścianek działowych i otworów na połączeniu z częścią istniejącą,

- wykonanie tynków wewnętrznych kat. III dodatkowo 2x szpachlowanych,

- wykonanie okładzin ścian z płytek glazurowych,

- wykonanie podłóg z płytek terakotowych,

- malowanie ścian i sufitów,

- montaż instalacji wod.-kan.,

- wykonane izolacji termicznej ścian i stopodachu włącznie z wyprawą elewacyjną (tynki silikonowe),

- wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych i opaski.

W ramach prac elektrycznych planuje się:

- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej,

- wykonanie pomiarów elektrycznych,

- wykonanie instalacji odgromowej.

 

Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje załączony przedmiar robót, projekt budowlany branży elektrycznej oraz projekt zagospodarowania terenu.

 

Powyższe zamówienie jest współfinansowane w ramach działania 313, 322, 323 „Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś 3 „Jakość życia na obszarach wiejskich i zróżnicowanie gospodarki wiejskiej.”

 

Zaleca się, aby wykonawca dokonał (na własny koszt) wizji lokalnej przewidzianego terenu robót, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.

 

  1. Kody CPV:

45 00 00 00 7- roboty budowlane

45 45 30 00 7 - roboty remontowe i renowacyjne

 

  1. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BIP na stronie internetowej www.pelczyce.pl, w Biuletynie UZP pod nr 95456 oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego.

 

  1. Termin zakończenia robót (wymagany) - 30 sierpnia 2013 roku.

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.

 

  1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.pelczyce.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.

 

  1. Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest Pani Magdalena Gryczyńska, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, pok. nr 11, tel 95 768 5038, fax 95 768 5118, e-mail: m.gryczynska@pelczyce.pl

 

  1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

 

  1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości

3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).

 

  1. Kryterium oceny ofert:

cena - 100 %

 

  1. Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, do dnia 17.04.2012 roku, do godz. 10:00.

 

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.04.2012 roku o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2.

 

  1. Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

 

  1. Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

 

  1. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.

 

  1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o wartości do 50 % wartości zamówienia.

 

 

 

 

Burmistrz Pełczyc

 

Mirosław Kluk

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogloszenie.pdf 2012-03-27 20:34:04 31,0KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-03-27 20:34:04 76,5KB 108 razy
2 projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-03-27 20:34:24 92,5KB 92 razy
3 zaA_aczniki_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-03-27 20:34:47 12KB 87 razy
4 projekt_branza_elektryczna.rar Po terminie otwarcia ofert 2012-03-27 20:34:53 7,9MB 75 razy
5 projekt_zagospodarowania_terenu.rar Po terminie otwarcia ofert 2012-03-27 20:34:53 13,6MB 79 razy
6 przedmiar_czesc_budowlana.rar Po terminie otwarcia ofert 2012-03-27 20:34:53 5,7MB 97 razy
7 przedmiar_czesc_elektryczna.rar Po terminie otwarcia ofert 2012-03-27 20:34:53 2,5MB 79 razy
Wynik postępowania
1 uniewaznienie.pdf 2012-03-29 14:40:45 30,3KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Krzyśko 27-03-2012 20:34
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 27-03-2012
Ostatnia aktualizacja: Maciej Krzyśko 29-03-2012 14:41