System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Remont ścieżek spacerowych i przepustów w Parku im. Jana Pawła II w Pełczycach przy ul. Chrobrego i Kościelnej - UNIEWAŻNIONY
RIP- 271/6/2012 Pełczyce, dnia 23.03.2012 roku
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
-
Zamawiający:
GMINA PEŁCZYCE
reprezentowana przez:
BURMISTRZA PEŁCZYC
UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2
73 - 260 PEŁCZYCE
tel. 95 768 5038, fax 95 768 5118
e-mail: umig@pelczyce.pl
-
Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn.:
„Remont ścieżek spacerowych i przepustów w Parku im. Jana Pawła II
w Pełczycach przy ul. Chrobrego i Kościelnej.”
-
Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest remont ścieżek spacerowych i przepustów w Parku im. Jana Pawła II w Pełczycach przy ul. Chrobrego i Kościelnej. Zakres prac:
-
wykonanie ścieżek o nawierzchni utwardzonej z kostki klinkierowej w ilości 1459,80 m2 (chodniki z kostki brukowej klinkierowej w ilości 1135,40 m2 oraz chodniki z kostki granitowej 6x8 cm w ilości 324,40 m2),
-
wykonanie nawierzchni z kostki betonowej „POLBRUK” grubości 80 mm w ilości 150,00 m2,
-
wykonanie dwóch mostków rekreacyjnych.
Szczegółowy zakres rzeczowy obejmują załączone przedmiary robót oraz projekt budowlany.
Powyższe zamówienie jest współfinansowane w ramach działania 313, 322, 323 „Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś 3 „Jakość życia na obszarach wiejskich i zróżnicowanie gospodarki wiejskiej.”
Zaleca się, aby wykonawca dokonał (na własny koszt) wizji lokalnej przewidzianego terenu, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
-
Kody CPV:
45 10 00 00-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45 20 00 00-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
45 40 00 00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
45 24 00 00-1 Budowa obiektów inżynierii wodnej
-
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona w BIP na stronie internetowej www.pelczyce.pl, w Biuletynie UZP nr 92056 oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego.
-
Termin zakończenia robót (wymagany) - 15 października 2012 roku.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
-
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.pelczyce.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.
-
Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest Pani Magdalena Gryczyńska, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, pok. nr 11, tel 95 768 5038, fax 95 768 5118, e-mail: m.gryczynska@pelczyce.pl
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości
5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
-
Kryterium oceny ofert:
cena - 100 %
-
Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, do dnia 13.04.2012 roku, do godz. 10:00.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.04.2012 roku o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2.
-
Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.
-
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o wartości do 50 % wartości zamówienia.
Burmistrz Pełczyc
Mirosław Kluk
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie.pdf | 2012-03-24 07:57:17 | 28,3KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-24 07:57:17 | 72,9KB | 117 razy |
2 | zaA_aczniki_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-24 07:57:55 | 121,5KB | 121 razy |
3 | projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-24 07:58:17 | 92KB | 101 razy |
4 | dokumentacja.rar Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-26 20:47:51 | 14,4MB | 94 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | wyjaA_nienie1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-11 15:27:04 | 24,7KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | UNIEWAA_NIENIE.doc | 2012-04-26 07:28:54 | 21KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 24-03-2012 07:57 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Krzyśko | 23-03-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 26-04-2012 07:28 |