System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej - Zespół boisk w Lubiance
RIP- 271/4/2012 Pełczyce, dnia 02.03.2012 roku
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
-
Zamawiający:
GMINA PEŁCZYCE
reprezentowana przez:
BURMISTRZA PEŁCZYC
UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2
73 - 260 PEŁCZYCE
tel. 95 768 5038 fax 95 768 5118
e-mail: umig@pelczyce.pl
-
Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn.:
„Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej
- Zespół boisk w Lubiance”
-
Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 16x29 m w technologii NATRYSK. Na terenie boiska wielofunkcyjnego będą umieszczone place do:
- gry w siatkówkę,
- tenisa ziemnego,
- koszykówki.
Dane dotyczące wielkości obiektu:
- powierzchnia całkowita obiektu - 752,19 m2
- powierzchnia dróg i chodników - 53,00 m2
- powierzchnia boisk - 464,00 m2
- powierzchnia biologicznie czynna - 235,19 m2
Kolorystyka nawierzchni:
Projektuje się nawierzchnię w dwóch kolorach czerwonym i niebieskim. Linie o szerokości 5 cm oznaczające pola do poszczególnych gier proponuje się:
- boisko do tenisa - w kolorze żółtym,
- boisko do koszykówki - w kolorze niebieskim,
- boisko do siatkówki - w kolorze białym.
ETAPOWOŚĆ WYKONANIA ROBÓT:
W ramach tych prac planuje się doprowadzenie terenu do jednego poziomu. W tym celu należy przemieścić nadmiar ziemi z działki w kierunku północno - wschodnim.
Roboty ziemne:
Pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni planuje się wykonać wykop przy użyciu koparki i spychacza. Wykop pod projektowany drenaż należy wykonać ręcznie. Całość ziemi pochodzącej z wykopu należy zagospodarować na miejscu.
Obrzeża:
Całość projektowanej nawierzchni należy obramować obrzeżami betonowymi wiproprasowanymi 8/30/100 układanymi na lawie betonowej z oporem. Ławę projektuje się betonową wylewaną na mokro z betonu B10 dostarczonego z wytwórni mas betonowych. Jako ogranicznik opaski z kostki betonowej należy zastosować obrzeża wibroprasowane 6/20/100 układane na ławie betonowej z betonu B10.
Podbudowa:
Podbudowę pod nawierzchnię projektuje się w układzie trzech warstw. Dolną warstwę podbudowy wykonuje się z pisaku, który należy zagęścić do Id= 0.5. Grubość warstwy po zagęszczeniu nie powinna być mniejsza niż 10 cm. Warstwę nośną projektuje się z kruszywa łamanego o frakcjach 5-31.5 m.
Warstwę konstrukcyjną należy zagęścić mechanicznie przy użyciu walca. Grubość warstwy po zagęszczeniu nie powinna być mniejsza niż 15 cm. Górną warstwę podbudowy projektuje się jako wyrównawczą z kruszywa łamanego o frakcjach 0-5 mm. Po zagęszczeniu grubość warstwy nie powinna być mniejsza niż 5 cm. Po wykonaniu podbudowy należy sprawdzić jej równość. Równość podbudowy będzie gwarantowana jeśli odchyłki na łacie 4 m nie będą większe niż 2 mm.
Nawierzchnia:
Na podbudowie z kruszywa wykonuje się warstwę o grubości 35 mm przepuszczalną dla wody która jest jednocześnie stabilizującą typu ET. Następnie warstwę 10-11 mm z granulatu SBR oraz warstwę natrysku (mieszanina granulatu EPDM i PU) o grubości warstwy 2-3 mm.
Wyposażenie boiska:
W skład wyposażenia boiska wchodzą:
- stojaki do koszykówki - do wykonania warsztatowego lub zakupu - szt. 2,
- słupki do tenisa - o wykonania warsztatowego lub zakupu- szt. 2,
- słupki do siatkówki - do wykonania warsztatowego lub zakupu - szt. 2.
Wszystkie elementy stalowe powinny być ocynkowane.
Ogrodzenie:
Zaprojektowano ogrodzenie boisk jako systemowe. Słupki stalowe w rozstawie nie większym niż 2.6 m. W ogrodzeniu od strony północno - zachodniej zaprojektowano jedną furtkę i bramę wjazdową. Wysokość ogrodzenia przyjęto 4 m. Między słupkami projektuje się ściągi z linki stalowej o rozstawie 50 cm do których mocuje się siatkę pleciona o oczkach 35x35 mm. Słupki zabetonujemy w stopach na głębokości 1m. Całość ogrodzenia należy wykonać z siatki w oplocie igielitowym mocowanej do słupków w igielicie.
Słupki:
Słupki ogrodzeniowe wykonanie z rur ocynkowanych i powlekanych wyprodukowanych zgodnie z PN-88/H-84020 i PN-73/H-93460. Wszystkie słupki narożne i pośrednie są zamknięte u góry kapturkiem z tworzywa sztucznego. Wszystkie słupki powinny być w oplocie poliesteru. Kolor RAL6005 - zielony.
Siatka:
Pleciona - ślimakowa wykonana z drutu ocynkowanego. Wykonana zgodnie z PN-67/M-80026. Wytrzymałość siatki na rozciągnięcie Rm= 700 MPa. Należy stosować siatkę powlekaną o oczkach 35x35 o średnicy drutu 2/3,2 mm. Kolor RAL6005 - zielony.
Stopy betonowe:
Projektuje się jako wylewane na mokro z betonu B20 dostarczonego na miejsce budowy z wytwórni mas betonowych.
Dojazdy:
Od strony północno - zachodniej zaprojektowano wjazd z kostki betonowej gr. 8 cm „CEGŁA” ułożonej metodą brukarską na podbudowie z tłucznia kamiennego 5-31,5 mm. Grubość podbudowy po zagęszczeniu powinna wynosić minimum 15 cm.
Opaska:
Wokół boiska planuje się wykonanie opaski szerokości 0,5 m z kostki betonowej gr. 6 cm „CEGŁA” ułożonej na gruncie stabilizowanym cementem gr. 5 cm. Opaskę układamy ze spadkiem na zewnątrz 2%.
Odwodnienie:
W celu zapewnienia prawidłowego odwodnienia boisk zaprojektowano drenaż wykonany z rur drenarskich średnicy 113 mm w „obsypce” ze żwiru płukanego o frakcjach 8-16 mm. Całość „obsypki” włącznie z drenażem należy umieścić geowłókninie. Rury drenarskie układamy ze spadkiem 0,5 % w kierunku spływu. Nadmiar wody po przefiltrowaniu przez warstwy konstrukcyjne i drenaż planuje się odprowadzić do istniejącej kanalizacji.
Zieleń:
W ramach inwestycji pozostałą część działki planuje się obsiać trawą.
Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje załączony przedmiar robót oraz projekt budowlany.
Zamówienie będzie współfinansowane w ramach działania 313, 322, 323 „Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś 3 „Jakość życia na obszarach wiejskich i zróżnicowanie gospodarki wiejskiej.”
Zaleca się, aby wykonawca dokonał (na własny koszt) wizji lokalnej przewidzianego terenu, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
-
Kody CPV:
45 21 22 20 - 4 - roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi.
-
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BIP na stronie internetowej www.pelczyce.pl, w Biuletynie UZP pod nr 64972 oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
-
Termin zakończenia robót (wymagany) - 30 września 2012 roku.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
-
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) www.pelczyce.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.
-
Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest Pani Magdalena Gryczyńska, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, pok. nr 11, tel 95 768 5038, fax 95 768 5118, e-mail: m.gryczynska@pelczyce.pl
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości
5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
-
Kryterium oceny ofert:
cena - 100 %
-
Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, do dnia 23.03.2012 roku, do godz. 10:00.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.03.2012 roku o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego, 73 - 260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2.
-
Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
Zamawiający nie przewiduje zawrzeć umowy ramowej, nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze wykonawcy.
-
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o wartości do 50 % wartości zamówienia.
Burmistrz Pełczyc
Mirosław Kluk
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie2.pdf | 2012-03-02 17:22:41 | 33,7KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | siwz2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-02 17:22:41 | 77,5KB | 253 razy |
2 | zalA_czniki_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-02 17:23:07 | 12KB | 186 razy |
3 | ZaA_A_cznik_nr_6_-_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-02 17:23:35 | 90,5KB | 152 razy |
4 | dokumentacja.rar Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-05 14:08:25 | 15,4MB | 151 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Wyjasnienie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-13 10:24:49 | 25,1KB | |
2 | Wyjasnienie2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-21 20:44:45 | 23,5KB | |
3 | zaA_A_cznik_graficzny.jpg Po terminie otwarcia ofert | 2012-03-21 20:45:10 | 424,1KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | wynik.pdf | 2012-04-27 16:07:45 | 28,6KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Krzyśko | 02-03-2012 17:20 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Krzyśko | 02-03-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Krzyśko | 27-04-2012 16:07 |