Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w związku z realizacją projektu pn. "Wiedza kluczem do sukcesu" nr WND-POKL.09.01.02-32-130/11 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

 Pełczyce, dnia 17.11.2011 r.

RIP- 271/9/2011 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

1. Zamawiający:

GMINA PEŁCZYCE

reprezentowana przez:

BURMISTRZA PEŁCZYC

UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73 – 260 PEŁCZYCE

TEL 95 768 5038, FAX 95 768 5118

e-mail: umig@pelczyce.pl

 

2. Zamawiający ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn.:

 

Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w związku z realizacją projektu pn. „Wiedza kluczem do sukcesu” nr WND-POKL.09.01.02-32-130/11 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 

 

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w związku z realizacją projektu pn.: „Wiedza kluczem do sukcesu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Zajęcia pozalekcyjne będą prowadzone dla uczniów:

- Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Pełczycach (330 godzin)

- Zespół Szkół w Lubianie (450 godzin)

- Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Będargowie (315 godzin)

- Szkoła Podstawowa im. I Dywizji im. Tadeusza Kościuszki w Chrapowie (240 godzin)

 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdą część będą stanowić poszczególne zajęcia w każdej ze szkół:

Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Pełczycach zajęcia pozalekcyjne:

- zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu – część 1.

- zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych – część 2.

- zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami w rozwoju mowy – część 3.

- zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji – część 4.

- gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy – część 5.

- zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia w zakresie nauk matematyczno – przyrodniczych – część 6.

- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów – teatralne i plastyczne – część 7.

 

Zespół Szkół w Lubianie zajęcia pozalekcyjne:

- zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu – część 8.

- zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych – część 9.

 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy – część 10.

- gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy – część 11.

- zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji – część 12.

- zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia w zakresie nauk matematyczno – przyrodniczych – część 13.

 

Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Będargowie zajęcie pozalekcyjne:

- zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu – część 14.

- zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych – cześć 15.

- zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy – część – 16.

- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów – teatralne i plastyczne – część 17.

 

Szkoła Podstawowa im. I Dywizji im. Tadeusza Kościuszki w Chrapowie zajęcia pozalekcyjne:

- zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami czytaniu i pisaniu – część 18.,

- zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych- część 19.,

- zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy – część 20.,

- zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji – część 21.,

- gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy – część 22.

 

Wykonawca zobowiązany będzie do:

·        Przygotowania i przedstawienia Kierownikowi Projektu planu pracy,

·        Prowadzenia zajęć mających na celu zwiększenie motywacji zdobywania nowej wiedzy, rozwijania zainteresowań i pasji wpływających na rozwój kulturalny, emocjonalny i intelektualny,

·        Prowadzenia dokumentacji w postaci: programu, konspektów, dziennika zajęć oraz list obecności,

·        Sprawowania nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa uczestników zajęć.

 

Miejscem odbywania zajęć będą siedziby Szkół.

Harmonogramy zajęć w poszczególnych szkołach stanowią załączniki: załącznik nr 6, załącznik nr 7, załącznik nr 8, załącznik nr 9. Harmonogramy i plany zajęć zostały dostosowane do planu lekcji uczniów w uzgodnieniu Dyrektorami Szkół i nie będą podlegały zmianom.

 

W ramach umowy wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić prawidłową promocję projektu, poprzez posługiwanie się logotypami EFS, PO KL i symbolu UE w uzgodnieniu z Kierownikiem Projektu – zgodnie z zasadami określonymi w treści Wytycznych dotyczących oznaczenie projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 

Przewidywany termin wykonywania usługi w części od 1 do 22 – od dnia zawarcia umowy do dnia 29.06.2012 roku.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (części od 1 do 22)

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

7. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która jest dostępna na stornie internetowej Zamawiającego: www.pelczyce.pl

Osobą upoważnioną do porozumiewania się z wykonawcami w imieniu zamawiającego  jest Pani Magdalena Gryczyńska, tel. 95 768 5048, fax 95 768 5118, e-mail: m.gryczynska@pelczyce.pl

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków zawartych w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.

8. Nomenklatura – Wspólny Słownik Zamówień Publicznych – Kod CPV 80 00 00 00-4 – usługi edukacyjne i szkolenia

9. Kryterium oceny ofert:

·        cena – 100 %

 

10. Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 – 260 Pełczyce, do dnia 24.11.2011 roku, do godz. 12:00.

11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.11.2011 roku o godz. 12:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 – 260 Pełczyce.

12. Termin, w którym Wykonawca będzie związany ze złożoną ofertą wynosi 30 dni, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

13. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.pelczyce.pl

 

Z upoważnienia

Burmistrza Pełczyc

Sekretarz Gminy

Andrzej Brążkiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogA_oszenie.doc 2011-11-17 14:21:47 43KB
2 zaA_A_czniki_1.1-1.7.xls 2011-11-23 14:29:22 16KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 zalacznik_2.1.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-17 14:15:00 11KB 119 razy
2 zalacznik_2.2.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-17 14:15:00 11KB 105 razy
3 zalacznik_4.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-17 14:15:00 114,5KB 107 razy
4 zalacznik_5.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-17 14:15:00 117,5KB 111 razy
5 zalacznik_nr_10a.jpg Po terminie otwarcia ofert 2011-11-17 14:15:00 274,3KB 37 razy
6 zalacznik_nr_10b.jpg Po terminie otwarcia ofert 2011-11-17 14:15:00 198,3KB 75 razy
7 zalacznik_nr_1_-_oferta.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-17 14:15:00 2,3MB 118 razy
8 zalacznik_nr_3._umowa.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-17 14:15:00 51KB 145 razy
9 zalacznik_nr_6_pelczyce.xls Po terminie otwarcia ofert 2011-11-17 14:15:00 47KB 123 razy
10 zalacznik_nr_7_lubiana.xls Po terminie otwarcia ofert 2011-11-17 14:15:00 79,5KB 154 razy
11 zalacznik_nr_8_bedargowo.xls Po terminie otwarcia ofert 2011-11-17 14:15:00 48KB 90 razy
12 zalacznik_nr_9_chrapowo.xls Po terminie otwarcia ofert 2011-11-17 14:15:00 50KB 84 razy
13 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-17 14:22:24 171,5KB 274 razy
Wynik postępowania
1 OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANIA.doc 2011-11-30 13:00:47 39,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Michał Kasprzak 17-11-2011 14:15
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 17-11-2011
Ostatnia aktualizacja: Michał Kasprzak 30-11-2011 13:00