Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Obsługa bankowa budżetu Gminy Pełczyce oraz jednostek organizacyjnych w latach 2010-2015

Nasz znak: RIP – 341/22/2010                                         Pełczyce, dnia 23.09.2010 r.

 

GMINA PEŁCZYCE

UL. RYNEK BURSZTYNOWY 2

73 – 260 PEŁCZYCE

WOJ.: ZACHODNIOPOMORSKIE

TEL. /095/ 768 5038

FAX /095/ 768 5118

REGON – 210966964

NIP – 594-15-32-878

e-mail – umig@pelczyce.pl

 

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA

„Obsługę bankową budżetu Gminy Pełczyce oraz jednostek organizacyjnych w latach 2010-2015”

 

Wspólny Słownik Zamówień:

Kod CPV: 66.11.0000-4

(podstawa prawna: ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z póź. zm.)

 

1.   Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została zamieszcza na stronie internetowej zamawiającego – www.bip.pelczyce.pl, na tablicy ogłoszeń Zamawiającego oraz w Biuletynie Zamówień Publicznych.

2.  Opis przedmiotu zamówienia

„Obsługa bankowa budżetu Gminy PEŁCZYCE oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2010 - 2015”

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Pełczyce oraz jej jednostek organizacyjnych :

·         Urzędu Miejskiego w Pełczycach,

·          Miejsko–Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pełczycach,

·         Zespołu Szkół w Pełczycach,

·         Zespołu Szkół w Lubianie,

·         Szkoły Podstawowej w Chrapowie,

·         Szkoły Podstawowej w Będargowie,

·         Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Placówek Oświatowych w Pełczycach,

·         Miejsko-Gminne Przedszkole w Pełczycach,

·         Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pełczycach,

·         Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Pełczycach,

·         Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Pełczycach

  1. Zakres obsługi bankowej budżetu obejmuje:

·         otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowych (11) i rachunków pomocniczych (20) Gminy Pełczyce oraz jej jednostek organizacyjnych,

·         otwieranie nowych rachunków w zależności od potrzeb Zamawiającego,

·         udzielanie kredytów odnawialnych w rachunku bieżącym budżetu Gminy Pełczyce do wysokości 1.000.000,00 zł z terminem spłaty do końca roku budżetowego na następujących zasadach: oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 1M skorygowaną (powiększoną) o marżę banku – stałą w okresie kredytowania,

·         miesięczną kapitalizację odsetek na wszystkich rachunkach,

·         przyjmowanie wpłat gotówkowych,

·         dokonywanie wypłat gotówkowych,

·         realizacje poleceń przelewów w formie elektronicznej i papierowej,

·         przelewy na rachunek wewnątrz banku z wykorzystaniem systemu elektronicznego,

·         potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy (sporządzanie i dostarczanie wyciągów bankowych).

 

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych przewidujących odmienny nieopisany w niniejszej specyfikacji sposób wykonania zamówienia.

4. Termin realizacji zamówienia: od dnia 18 listopada 2010 r. do dnia 17 listopada 2015 r.

5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

  1. Każdy wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 2 do SIWZ).
  2. Warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria oceny tych warunków przedstawia poniższa tabela:

 

 

Warunki wymagane od wykonawców

wskazanych w art. 22 ustawy

 

 

Opis kryterium oceny spełnienia warunków wskazanych w art. 22 ustawy

 

 

Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

Prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych zgodnie z Prawem Bankowym,

 

Posiadanie niezbędnej wiedzy

i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

 

 

Oświadczenie (zał. Nr 2)

 

Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

 

 

 

Oświadczenie (zał. Nr 2)

 

Brak przesłanek do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

 

 

Oświadczenie (zał. Nr 2)

  1. Wymagania stawiane Wykonawcy przez Zamawiającego

1)    Wykonawca powinien posiadać na terenie Gminy Pełczyce swoją siedzibę lub oddział banku lub zobowiązać się do utworzenia placówki, punktu kasowego, oraz zagwarantować wykonywanie wszelkich czynności związanych z obsługą bankową Zamawiającego na terenie Gminy Pełczyce,

2)    Wykonawca winien zapewnić wykonywanie czynności organizacyjnych związanych z obsługą bankową budżetu Gminy Pełczyce oraz jej jednostek organizacyjnych codziennie od poniedziałku do piątku, nie krócej niż w godzinach od 8.00 do 16.00;

3)    Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia na własny koszt systemu bankowości elektronicznej, w ramach którego umożliwiona będzie realizacja przelewów, sprawdzanie stanu rachunków, odczytywanie historii operacji na rachunkach bankowych, bezpłatnego przeszkolenia pracowników;

4)    Wykonawca zawrze umowę na prowadzenie obsługi bankowej z Gminą Pełczyce,

5)    Na życzenie Zamawiającego realizacja przelewów dokonywana będzie w czasie rzeczywistym.

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.

Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie z postępowania.

 

INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

  1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty:

a)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

b)    pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (o ile ich umocowanie nie wynika z danych zawartych w rejestrze),

c)    aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

d)    aktualna informacja z Krajowego Rejestry Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

e)    zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych zgodnie z Prawem Bankowym,

f)     aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

g)    umowa o utworzeniu konsorcjum bankowego, o której mowa w art. 73 Prawa bankowego, jeżeli ofertę składa konsorcjum banków,

5. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie – spełnia, nie spełnia.

6. Kryterium oceny będzie – cena 100 %, w tym:

·         Koszty obsługi rachunku – 45 %,w tym:

- prowadzenie (za rok) pomocniczego rachunku bankowego – 25%

- prowadzenie (za rok) podstawowego rachunku bankowego – 20%

·         Koszty kredytu – 55%,w tym:

- oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym – 45%

- prowizja za uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym – 10%

7. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73 – 260 Pełczyce, pokój nr 7 do dnia 01 października  2010 r. do godz. 10:00.

8. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.

9. Zamawiający nie przewiduje zawierać umowy ramowej, nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

10. Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej w wyborze Wykonawcy.

11. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

Ryszard Mićko

/Zastępca Burmistrza Pełczyc/

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogloszenie.doc 2010-09-23 19:13:14 58,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_obsluga_bankowa_1_.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-09-23 19:13:14 11KB 187 razy
2 zalaczniki_do_SIWZ_-_obsluga_bankowa.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-09-23 19:13:43 41,5KB 96 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 wyjasnienie_tresci_SIWZ_1.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-09-28 22:01:47 28KB
2 zalaczniki_do_SIWZ_-_obsluga_bankowa.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-09-28 22:02:01 41,5KB
Wynik postępowania
1 OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANIA.doc 2010-10-05 14:03:21 26KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Michał Kasprzak 23-09-2010 19:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 23-09-2010
Ostatnia aktualizacja: Michał Kasprzak 05-10-2010 14:03