Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Pełczycach
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PEŁCZYCACH OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU- DOSTAWY

Nasz znak: RIP-341/19/2010                                             Pełczyce, dnia 30.08.2010 r.

 

ZESPÓŁ SZKÓŁ

IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA

73-260 PEŁCZYCE

UL. KOŚCIELNA 3

TEL. 957685429

FAX 957685429

e-mail: zs@zspelczyce.pl

 

OGŁASZA PRZETARGA NIEOGRANICZONY NA

CPV 15.00.00.00-8

„SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PEŁCZYCACH OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU- DOSTAWY”

            Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.

            Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I .1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Pełczycach

      73-260 Pełczyce, ul. Kościelna 3

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKULÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ im. M.KOPERNIKA W PEŁCZYCACH”.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół im. Mikołaja Kopernika w Pełczycach. Dostawy obejmują także poczęstunek dla uczestników projektu „Ja też potrafię” współfinansowanego przez Unię Europejską
w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.

  1. warzywa i owoce
  2. mięsa i wędliny
  3. produkty mleczarskie
  4. pieczywo i wyroby cukiernicze
  5. ryby i mrożonki
  6. dania gotowe
  7. przyprawy i koncentraty
  8. pozostałe artykuły

 

Szacunkowe ilości poszczególnych artykułów zawierają załączniki nr1-8 do SIWZ.

Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy towaru na podstawie zamówienia dostosowanego do jego potrzeb, składanych telefonicznie przez upoważnioną osobę Zamawiającego.

Wykonawca powinien zapewnić terminową realizację zamówień oraz transport do magazynu Zamawiającego na własny koszt.

W trakcie realizacji umowy Zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu, co nie skutkuje w stosunku do Wykonawcy roszczeń finansowych i prawnych.

Dostarczony towar powinien być artykułem I klasy ( jakości). Z odpowiednim terminem ważności.

Transport artykułów winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne ( w tym dotyczące czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak; liczba części  8

II.1.6.) Przewiduje się zamówienia uzupełniające.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LIB TERMMIN WYKONANIA: Zamówienia będą realizowane sukcesywnie w okresie od 22 września 2010 r. do 30 czerwca 2012 r.

W terminie od 22 września 2010r. do 16 grudnia 2011r. dostawy obejmują także poczęstunek dla uczestników projektu „Ja też potrafię” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach  Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium
: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku wykonawcy muszą udowodnić, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonali dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj: co najmniej jednej usługi porównywalnej pod względem zakresu i charakteru z przedmiotem zamówienia tj. dostawą żywności.
Za porównywalne zamówienia uważa się wykonanie:
- co najmniej jednej dostawy z zakresu dostawy żywności. Okres wykonywania dostawy nie może być krótszy niż 10 miesięcy.
Ocena spełnienia warunku zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia

III.3.2) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 
 -  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

-  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące.

-  oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówieniach publicznych art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

-  oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.

III.4.3) Inne dokumenty:

- formularz oferty na załączonym druku (zał. nr 1) wraz z formularzem ofertowo-cenowym (zał. od 1 do 8 do oferty, do każdego zadania)
- pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost
z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy.
Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie.
- w przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej, gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć umowę spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. Warunek ten nie ma zastosowania
w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu
z właściwego rejestru Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki.
- wszystkie złożone dokumenty przedkładane do oferty a sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Obowiązuje w niniejszym postępowania wersja w języku polskim
- zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty w zakresie objętym art. 25 Pzp, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia
w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu,
w który upłynął termin składania ofert.
- zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pelczyce.pl

IV.3.2) Termin składania ofert: 10.09.2010 r. godz. 10.00, miejsce Zespół Szkół im. M. Kopernika w Pełczycach, ul. Kościelna 3, 73-260 Pełczyce- SEKRETARIAT.

Dyrektor Zespołu Szkół

 

mgr inż. Józef Piotrowski

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OGA_OSZENIE_O_PRZETARG.doc 2010-08-30 14:40:48 52KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 umowa.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 14:40:49 27KB 114 razy
2 FORMULARZ_OFERTOWY.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 14:41:03 31KB 122 razy
3 OA_WIADCZENIE_OFERENT1.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 14:41:16 22,5KB 114 razy
4 SPECYFIKACJA.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 14:41:36 67KB 165 razy
5 ZaA_A_cznik_Nr_1.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 14:41:55 69KB 116 razy
6 ZaA_A_cznik_Nr_2.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 14:42:06 55KB 121 razy
7 ZaA_A_cznik_Nr_3.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 14:42:17 53,5KB 137 razy
8 ZaA_A_cznik_Nr_4.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 14:42:33 35KB 111 razy
9 ZaA_A_cznik_Nr_5.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 14:42:48 42,5KB 117 razy
10 ZaA_A_cznik_Nr_6.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 14:43:02 28,5KB 116 razy
11 ZaA_A_cznik_Nr_7.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 14:43:15 83KB 228 razy
12 ZaA_A_cznik_Nr_8.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-08-30 14:43:27 69KB 115 razy
Wynik postępowania
1 OGA_OSZENIE_O_WYNIKU_POSTA_POWANI1.doc 2010-09-20 09:15:02 65,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Michał Kasprzak 30-08-2010 14:37
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 30-08-2010
Ostatnia aktualizacja: Michał Kasprzak 20-09-2010 09:15